Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@02:22:53 GMT

۱۸ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در بروجرد تخریب شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۶۹۸۲

۱۸ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در بروجرد تخریب شد

مدیر جهاد کشاورزی بروجرد گفت: از ابتدای سال تا کنون 18 مورد ساخت و ساز غیر مجاز در بروجرد تخریب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ "عزت اله نبایتی" مدیر جهاد کشاورزی بروجرد در گفت و گو با سفیر افلاک گفت: متاسفانه سودجویانی در مناطق گردشگری این شهرستان به صورت غیر مجاز اقدام به ساز و ساز می کنند که این ساخت و سازهای بعد از بازرسی، با حکم قضایی تخزیب می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: بیشتر ساخت و سازهای غیر مجاز در مناطق گلدشت، شیخ میری و نظام آباد است و در برخی از روستاها هم اقدام به ساخت و سازهای غیر مجاز و تغییر کاربری کرده اند که با آنها برخورد می شود.

نباتی اظهار داشت: از ابتدای سال تا کنون 18 مورد تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در بروجرد صورت گرفته که 13 مورد در باغات، سه مورد در زمین های زراعی و مابقی نیز در مناطق دیگر صورت گرفته که با حکم قضایی تخریب شده اند.

به گفته وی از این میزان ساخت و سازهای غیر مجاز 252 متر بنا و 360 متر محوطه سازی تخریب شده است.

مدیر جهاد کشاورزی بروجرد خاطر نشان کرد: هر گونه ساخت و ساز و تغییر کاربری بدون داشتن مجوز تخلف است و بازرسی های هر روز صورت می گیرد و در صورت مشاهده و بررسی تخریب می شوند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۶۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها به بالندگی شهر و روستا کمک می‌کنند

ایسنا/لرستان معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: شوراها یکی از کلیدی‌ترین بخش‌ها در کمک به بالندگی شهر و روستا هستند.

مسلم مرادی امروز (دهم اردیبهشت‌ ماه) در مراسم تقدیر از اعضای شوراهای اسلامی شهرهای بروجرد، اشترینان و ونایی که در سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: شوراها در شهر و روستا، اقدامات خوبی در حوزه‌های مختلف انجام داده‌اند.

وی ادامه داد: شوراها برخاسته از مردم‌سالار دینی هستند و در این راستا باید کار مردم را در اولویت قرار داد و دغدغه‌های آنها تبدیل به مصوبه و اجرا شوند.

فرماندار بروجرد با بیان اینکه نقش شوراها در پیشبرد امور شهرها و روستاها بسیار مهم و با اهمیت است، افزود: مصوبات شورا باید قوی و برای رفع مشکل باشد تا گرهی از مشکلات باز کند.

مرادی بیان کرد: شوراهای اسلامی باید در راستای نظارت کافی و لازم بر عملکرد شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برای پیشبرد اهداف مد نظر و رسیدن به سطح مطلوب توجه ویژه داشته باشند.

وی با بیان اینکه شوراها از ظرفیت افراد نخبه و صاحب‌ نظر برای پیشبرد اهداف استفاده کنند، گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا همواره یکی از کلیدی‌ترین بخش‌ها در کمک به بالندگی و آبادانی هر شهر یا روستا هستند.

معاون استاندار لرستان اضافه کرد: شوراها بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم، با حاکمیت و نماد تجلی خرد جمعی است.

در این مراسم، از اعضای شورای اسلامی شهرهای بروجرد، ونایی، اشترینان، سرهنگ خوانساری و سرباز وظیفه‌ای که هفته گذشته به زنانی که در خیابان خودروی آنها دچار مشکل شده بود، کمک کردند و پاکبانی که در بارندگی‌های اخیر جان چند حیوان را نجات داد، تقدیر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی بویراحمد
  • بوی خون و تعفن در میدان بهمن | وجود کابلهای فشار قوی مردم اطراف راه آهن را آزار می دهد
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • خسارت بیش از ۲ میلیارد تومانی سیل به زیر ساخت‌های عشایری سربیشه
  • به کارگیری اتباع مجاز منع قانونی ندارد
  • تامین زمین برای ساخت هشت هزار و ۵۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان های سراوان و گلشن
  • شوراها به بالندگی شهر و روستا کمک می‌کنند
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی تولید شد
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی طراحی شد
  • دوقلوهای آواز ایرانی در شهر اصفهان به روی صحنه می‌روند