Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@02:07:17 GMT

20 هزار جلد قرآن کریم بین زائران پاکستانی توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۷۴۴۷

20 هزار جلد قرآن کریم بین زائران پاکستانی توزیع شد

مرتضی کوچکی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این قرآن های نفیس توسط سازمان چاپ و انتشارات اسوه وابسته به سازمان اوقاف و امور خیریه کشور به چاپ رسیده است که از 20 آبان تاکنون همزمان با بازگشت زائران پاکستانی به آنان اهدا شده است.
وی ادامه داد: هزینه تهیه این قرآن ها از محل کمک های مردمی تهیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان با بیان اینکه آخرین مکان برای استقرار زائران پاکستانی در مسیر بازگشت از کربلا به پاکستان، زائر سرای امام رضا(ع) زاهدان است گفت: همراه قرآن، بسته پذیرایی نیز به صورت رایگان بین زائران حسینی توزیع می شود.
به گزارش ایرنا حضرت اباعبدالله الحسین(ع) چند سالی است که توفیق خدمتگزاری به زوار پاکستانی اربعین حسینی(ع) را نصیب مردم سیستان و بلوچستان کرده و شیعه و سنی این استان در مقام والای حُب آل رسول(ص) و در عرصه وجاهت آفرینی برای نظام جمهوری اسلامی سنگ تمام گذاشته و نشان «ما خادم حسینیم» را بر سینه های خود نصب کرده‌اند.
مردم خونگرم و میهمان نواز سرزمین کهن سیستان و بلوچستان به عنوان تنها دروازه زمینی دسترسی زائران پاکستانی به کربلای معلی استقبال و میزبانی از این زائران را افتخار خود می دانند به طوری که قشرهای مختلف مردم اعم از پیر و جوان، شیعه و سنی، دارا و ندار همه و همه افتخار خدمت به زائران اربعین حسینی کشور دوست و همسایه پاکستان را برای خود ثبت می کنند.
جمهوری اسلامی ایران از طریق استان سیستان و بلوچستان افزون بر 900 کیلومتر مرز زمینی با کشور پاکستان دارد.
7316 **6081
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استان سیستان و بلوچستان امام رضا شیعه و سنی قرآن قرآن کریم منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۷۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود عمره گزاران دو استان به فرودگاه بین المللی زاهدان

 عمره گزاران استان سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی وارد فرودگاه بین المللی زاهدان شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • (ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان
  • زائران حج دفاع از ملت مظلوم فلسطین را مورد توجه قرار دهند
  • ورود عمره گزاران دو استان به فرودگاه بین المللی زاهدان
  • فیلم/بارش شدید باران در زابل شمال سیستان و بلوچستان
  • تشدید محدودیت‌ها برای گردشگران پاکستانی در سفر به ایران
  • تشدید محدودیت ها برای زائران پاکستانی در سفر به ایران
  • برگزاری آزمون‌های تخصصی حافظان قرآن کریم در اهواز
  • غریب‌آبادی: ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند
  • آزمون حفظ قرآن در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • غریب آبادی: ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر رئیس قوه قضائیه به استان هرمزگان آزاد می‌شوند