Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با تشریح برنامه‌های این نهاد در هفته کتاب و کتابخوانی از توزیع ۲۷ هزار جلد کتاب در شهرستان های تابعه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان،ابراهیم قاسمی، با تشریح برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی گفت: بیست ششمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «حال خوش خواندن» از  24 آبان تا 1 آذر ماه با مشارکت بیش از 60 نهاد و سازمان در سراسرکشور برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ادامه داد: در استان زنجان نیز همزمان با سراسر کشور به همین مناسبت برنامه‌های مختلفی اجرا خواهد شد.

این مقام مسئول از برگزاری نمایشگاه کتاب در زنجان و شهرستان های تابعه خبر داد و گفت: همزمان با اول آذر مراسم تجلیل از خادمان نشر کتاب و نویسندگان برگزار می‌شود.

قاسمی با اشاره به برگزاری مراسم رونمایی از کتب جدید در شهرهای زنجان، خرمدره و خدابنده در طول هفته کتاب، ادامه داد: مراسم اهدای کتاب به مدارس و سازمان های دولتی در این هفته در دستور کار است.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان افزود: نشست کتابخوانی و معرفی کتاب، ایستگاه نقاشی برای کودکان در شهرستان خدابنده، دیدار با کتابفروشان و تجلیل از آن ها در استان، برگزاری نمایشگاه خوشنویسی در ابهر، برگزاری مسابقه کتابخوانی در طارم و برگزاری نمایشگاه علوم قرآنی در شهرستان ایجرود را از دیگر برنامه های هفته کتاب در استان است.

وی با اشاره به اینکه در استان زنجان 40 ناشر مجوز انتشار دارند، گفت: بیش از 20 ناشر فعال بوده و کتاب منتشر می کنند و از این تعداد 13 ناشر خانم و 27 ناشر آقا هستند.

 قاسمی همچنین از توزیع 27 هزار جلد کتاب در شهرستان های تابعه استان خبر داد و گفت: از این تعداد 1500 جلد کتاب در طارم ، 2 هزار جلد کتاب در ابهر، 1500 جلد کتاب در خرمدره، 2 هزار جلد کتاب در خدابنده، 1500 جلد کتاب در ماهنشان، یک هزار جلد کتاب در سلطانیه، 1500 جلد کتاب در ایجرود، 6 هزار جلد کتاب در نهاد کتابخانه های عمومی و 10 هزار جلد کتاب در ادارات، مدارس و مساجد توزیع شده است.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان اسلامی ایران کتابخانه های عمومی کودکان منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۷۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان در حاشیه مراسم افتتاح این نمایشگاه، گفت: در این نمایشگاه ۹۵ غرفه از ۱۵ استان شامل زنجان، تهران، آذربایجان شرقی و غربی، همدان، قزوین، گیلان، کردستان، فارس، کرمانشاه، البزر، یزد، خراسان رضوی، لرستان و خوزستان برپا شده است.

قندیلی، مهمترین هدف برگزاری جشنواره ملی اقوام را معرفی و بیان اصالت‌های اقوام ایرانی، تقویت و معرفی هویت ایرانی و اسلامی، تقویت همگرایی ملی و معرفی توانمندی‌های اقوام ایرانی ذکر کرد.

وی افزود: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی موجب می‌شود تا به پیشینه و تاریخ غنی و مؤثر کشورمان برگردیم و فرهنگ و هویت خودمان را در میان نسل جوان تقویت کنیم.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان با بیان اینکه این نمایشگاه در زنجان به مدت ۶ روز برگزار می‌شود، ادامه داد: نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی از ۱۶ تا ۲۱ اردیبهشت از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان زنجان برای بازدید علاقمندان دایر است.

دیگر خبرها

  • معرفی کتاب‌های شهید مطهری به کودکان
  • آغاز به کار نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان
  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • ایجاد ۲۱ چایخانه رضوی در زنجان
  • تقویت مکتب اهل‌بیت(ع) با اجرای مناسب برنامه‌های مذهبی
  • بُن‌ پاشی در نمایشگاه کتاب؟ +توضیحات رئیس نمایشگاه کتاب
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان افتتاح می‌شود
  • حضور ۶۰ ناشر خارجی با ۵۰ هزار عنوان در نمایشگاه کتاب/ توزیع نقشه جانمایی غرفه‌ها از فردا
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی