Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از برگزاری جشن های مهربانی همزمان با آغاز هفته وحدت در راستای ایجاد نشاط اجتماعی و افزایش امید به آینده در جامعه خبر داد.

به گزارش خبرنگا رایلنا از زنجان، فاطمه کرباسی، امروز شنبه(26 آبان ماه) در جلسه هماهنگی جشن های بهار مهربانی با حضور روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های تابعه استان گفت: در راستای ایجاد نشاط اجتماعی و افزایش امید به آبنده در جامعه جشن های بهار مهربانی در مرکز و شهرستان های تابعه اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این جشن‌ها به مناسبت آغاز ماه ربیع الاول و مقارن با میلاد پیامبر گرامی اسلام از 29 آبان ماه تا 4 آذرماه امسال مصادف با 12 تا 17 ربیع الاول اجرا می شود، گفت:  این جشن‌ها با رویکردهای بهره‌گیری از مناسبت های دینی برای ترویج شادی در جامعه، توسعه نشاط در جامعه با مشارکت خانواده ها و سازمان های مردم نهاد و تحکیم وحدت میان جامعه با مشارکت اقشار و گروه های گوناگون مردمی اجرا می شود.

به گفته کرباسی، این جشن ها می تواند در قالب سینمای سیار، نمایش خیابانی، موسیقی اقوام، برنامه های مذهبی، هنرهای سنتی، هنرهای تجسمی و جشنواره غذا اجرا شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه عرصه محصولات فرهنگی همانند کتاب، آلبوم موسیقی، صنایع دستی، کارگاه قصه های قرآنی برای کودکان می تواند از برنامه های حاشیه های این جشن ها باشد، تصریح کرد: همزمان با اجرای مراسم جشن می تواند جشنواره های مختلف و مسابقات قرآنی و دینی اجرا کرد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی خانواده شادی صنایع دستی فرهنگ و ارشاد اسلامی موسیقی منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۷۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از معلم باید به فرهنگ همگانی تبدیل شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سعید مرادپور در دیدار با فرهنگیان ابهر با اشاره به گرامی‌داشت هفته مقام معلم، اظهار کرد: هم جامعه و هم معلم باید قدر کار خود را بداند که اگر این مورد محقق شود، جایگاه معلمی در جامعه تقویت خواهد شد و نخبگان جامعه به معلم شدن تمایل بیشتر پیدا خواهند کرد.

امام جمعه ابهر با یادآوری اینکه معلمان مسؤولیت آموزش‌ و پرورش فرزندان ما را برعهده دارند، ادامه داد: زیان‌های کنار گذاشتن برخی مباحث فرهنگی را چند سال بعد مشاهده خواهیم کرد. برای نتیجه گرفتن در حوزه فرهنگ باید از هم‌اکنون سیاست‌گذاری درست داشته باشیم.

مرادپور اینکه آموزش‌ و پرورش یکی از دستگاه‌های تاثیرگذار در حوزه فرهنگ است، افزود: این نهاد تولیدکننده و پرورش‌دهنده منابع انسانی است. بنابراین باید تلاش داشته باشد به معنی واقعی دانش‌آموزان را تربیت کند.

کد خبر 6099426

دیگر خبرها

  • پلیس، آموزش و پرورش و شهرداری پرچمداران ارتقاء فرهنگ ترافیک در کرمانشاه هستند
  • تقدیر از معلم باید به فرهنگ همگانی تبدیل شود
  • مطلبی از حواریون امام(ره) بود
  • نمایشگاه کاریکاتور "فرهنگ شهروندی" در اردبیل
  • عمارت نوفل لوشاتو میزبان چه نمایش‌هایی است؟/ تاریخ فرهنگ و هنر ایران، مدیون کیمیایی است
  • خانه معلم، مدرسه کودکان کار
  • راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود
  • ابراهیم رئیسی یک ماده قانونی را برای اجرا ابلاغ کرد+ جزئیات
  • مد خوب، مد بد!
  • عنایتی: اتفاقی که در بازی پرسپولیس و سپاهان افتاد با برنامه بود/ حضور بانوان فرهنگ ورزشگاه‌ها را عوض کرده است+فیلم