Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان های خبرگزارى تقریب،  آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی پیش از ظهر امروز در چهارمین نشست تخصصی حقوق بشر آمریکایی از منظر رهبر معظم انقلاب که از طرف سازمان جوانان حقوق بشر و با همکاری ویژه نماینده ولی فقیه در استان کردستان و دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله العالی) در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: آمریکا در جایگاه پایان تاریخ به جایی رسید که همچون فرعون ادعای حاکمیت جهان را می‌کرد اما امروز شاهد افول این ادعای پوشالی آنان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: پس از شکست شوروی آمریکایی‌ها احساس کردند که کدخدای جهان هستند اما فهمیدند که این پایان راه نیست و انقلاب اسلامی و حرکتی که جمهوری اسلامی با محوریت هویت اسلامی اغاز کرده است به سوی تمدن اسلامی پیش خواهد رفت که اهداف مادی گرایانه و ضدالهی آنان را مورد هجمه قرار می‌دهد لذا به میدان جنگ هویتی و فرهنگی علیه تمدن اسلامی روی آوردند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: آمریکایی‌ها برای رسیدن به اهداف شومشان از هیچ جنایتی دریغ نمی‌کنند و در این مسیر تنها چیزی که برای آنان اهمیت ندارد حقوق بشر است.

حسینی‌شاهرودی افزود: در این چهل سال انقلاب شاهد ایرانی مقتدر و با صلابت هستیم که امت اسلامی را به وحدت نزدیک کند و هم اینکه یک گروه مقاومتی را تشکیل دهد که نهضتی فراگیر را برای عزت جهان اسلام به پیش می‌برد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: هم اکنون کشورهای اروپایی به این نتیجه رسیده‌اند که باید در برابر آمریکا بایستند و نشان از فروریختن مظاهر قدرت آمریکا و افول استکبار جهانی هستیم.

حسینی‌شاهرودی افزود: اگر دلار از صحنه مبادلات بین‌المللی کنار برود آمریکا ورشکسته خواهد شد و قدرت تسلیحاتی و نظامی آنها روز به روز در حال تضعیف است.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون هم زر و زور آنها تضعیف شده و هم تزویرشان رو شده است و در عرصه بین‌الملل تنها مانده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: آمریکا در سرازیری سقوط قرار گرفته است و استفاده ابزاری آنها از حقوق بشر علیه مخالفانشان دیگر تاثیرگذار نیست.

وی افزود: در مبحث حقوق بشر باید آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها حساب پس بدهند و دست از این جنایات بردارند.

در پایان این همایش بیانیه پایانی قرائت شد و از خانواده چهار شهید معزز کردستان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۷۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش قبولی سوادآموزان سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۴۰۱ کردستان واریز شد

گلبهار خسروی در گفت‌و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در اجرای تصویب نامه سال ۱۳۹۳ هیأت وزیران وقت، مبنی بر پرداخت ۲۰ درصد سرانه هزینه تمام شده دوره‌های سواد آموزی به سواد آموزان قبول شده، با پیگیری‌های سازمان نهضت سواد آموزی و با مساعدت بانک مرکزی، پاداش قبولی سواد آموزان سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۴۰۱ به حساب افراد واریز شد.

وی افزود: در همین راستا میزان پاداش سواد آموزان قبول شده سال ۱۳۹۸ مبلغ یک میلیون و ۵۹۱ هزار و ۸۰۰ ریال و پاداش سواد آموزان قبول شده سال ۱۴۰۱ نیز مبلغ دو میلیون و ۱۵۰ هزار ریال می‌باشد که به صورت متمرکز به حساب افراد واجد شرایط واریز شده است.

معاون سواد آموزی استان به تعداد واجدین شرایط و سواد آموزان قبول شده استان به تفکیک سال‌های ۹۸ و ۱۴۰۱ نیز اشاره کرد و گفت: مجموع سواد آموزان قبول شده استان در سال ۱۳۹۸ تعداد دو هزار و ۳۶۰ نفر و در سال ۱۴۰۱ تعداد یک هزار و ۲۸۴ نفر است که پاداش را دریافت کرده‌اند.

خسروی از ارسال لیست اسامی قبول شدگان و مشمولین دریافت پاداش به ادارات آموزش و پرورش استان خبر داد و با تاکید بر اطلاع رسانی موضوع به مخاطبان، گفت: سواد آموزان واجد شرایط سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۴۰۱ که به دلیل نداشتن شماره شبای بانکی، مسدود بودن حساب و یا به هر دلیل دیگری موفق به دریافت پاداش مذکور نشده‌اند، می‌توانند با مراجعه به واحدهای سواد آموزی شهرستان‌ها و مناطق، نسبت به ثبت شماره حساب و شبای بانکی خود در سامانه سواد آموزی اقدام نمایند تا در صورت تأمین اعتبار، در مراحل بعد مبلغ پاداش به حساب آنان واریز شود.

وی اظهار کرد: همچنین سوادآموزی که پاداش خود را دریافت نکرده است، می‌تواند کد ملی خود را به سر شماره ۱۰۰۰۸۸۹۹ ارسال و از دلیل واریز نشدن مبلغ پاداش اطلاع حاصل نماید.

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش کردستان هم چنین از پرداخت پاداش سواد آموزان خودآموز سال ۱۴۰۱ استان نیز خبر داد و گفت: به ازای هر سوادآموز خودآموز و بر اساس نرخ سرانه ابلاغی سال ۱۴۰۱ به حساب قبول شدگان، مبلغ ۱۰ میلیون ۷۰۰ هزار ریال واریز شده است.

به گفته وی پاداش سواد آموزان قبول شده سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ نیز سال گذشته پرداخت شده است.

خسروی در پایان از آموزش دهندگان خواست نسبت به درج دقیق شماره حساب و شماره شبای سواد آموزان سال ۱۴۰۲ در سامانه سواد آموزی اقدام نمایند تا در صورت پرداخت پاداش، اطلاعات قبول شدگان و واجدین شرایط تکمیل و حق کسی ضایع نشود.

کد خبر 6090055

دیگر خبرها

  • از انتفاضه در دانشگاه‌های آمریکایی و اروپایی استقبال می‌کنیم
  • دانشجویان آزاده جهان به دانشجویان و اساتید آمریکایی و اروپایی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پاخیزند
  • آمریکا نسخه‌های حقوق‌بشری را در کشور خودش هم اجرا نمی‌کند
  • تجمع دانشگاهیان واحد علوم و تحقیقات در حمایت از خیزش دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی
  • ضرورت استحکام بخشیدن به اعتقادات و تفکرات اسلامی
  • پاداش قبولی سوادآموزان سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۴۰۱ کردستان واریز شد
  • جنبش انصارالله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • مقامات آمریکایی شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق‌بشر را ندارند
  • انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • جنبش انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد