Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-26@23:28:14 GMT

◄ تدوین نقشه مدیریت بحران راه‌های اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۸۰۳۹

◄ تدوین نقشه مدیریت بحران راه‌های اصفهان

تین‌نیوز | 

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اصفهان، در کارگروه تخصصی مدیریت بحران اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان اظهار کرد:‌ آمادگی در بخش راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به عنوان دومقوله استراتژیک وحساس کشور ضروری است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اصفهان، مهدی خضری با اشاره به این‌که اصفهان جانشین و معین استان تهران در مواقع بروز بحران است، ادامه داد: اولین گام برای مدیریت بحران، داشتن شناخت دقیق و کامل از ظرفیت‌ها، نقاط ضعف و قوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خضری خاطرنشان کرد: حوزه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در همه بحران‌ها اهمیت ویژه‌ای دارند، اخلال در عبور مرور مردم و ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای علاوه بر ایجاد مشکلات برای مردم استان، خدمت‌رسانی به مردم را دچار مشکل می‌کند.

رئیس کارگروه تخصصی مدیریت بحران راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان تاکید کرد: برگزاری مانورهای متعدد، ایجاد آمادگی در مجتمع‌های خدماتی-رفاهی برای مقابله با بحران، تدوین بسته‌های آموزشی مدیریت بحران برای راهداران و سایر کارشناسان از جمله مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان تشکیل اتاق بحران در مواقع بروز بلایای طبیعی یا انسانی را ضروری دانست وافزود: مدیریت صحنه یکی از کلیدی‌ترین موضوعات در مدیریت بحران به شمار می‌آید که نیازمند توجه بیش‌تر است و نقشه راه‌های جایگزین راه‌های شریانی در حال تدوین است.

جانشین رئیس کارگروه مدیریت بحران حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان نیز در این جلسه خواستار توجه ویژه به مقوله مدیریت صحنه بحران شد و افزود: هماهنگ‌سازی دستگاه‌های حاضر در صحنه برای کاهش تلفات و جلوگیری از بروز بحران‌های احتمالی دیگر ضروری است.

فرزاد دادخواه بزرگ‌ترین مشکل در هنگام وقوع بحران را عدم دسترسی به اطلاعات دانست و گفت: اطلاعات در سازمان‌ها نباید قائم به شخص باشد زیرا در نبود آن شخص تصمیم‌گیری برای مدیران بدون اطلاعات کافی سخت خواهد بود.

 دادخواه اضافه کرد: اطلاعات در کارگروه مدیریت بحران نباید قائم به فرد باشد تا در مواقع لزوم همه افراد عضو امکان تصمیم‌گیری صحیح بر اساس اطلاعات کامل را داشته باشند.

 وی اظهار کرد: نقشه راه‌های جایگزین راه‌های شریانی استان اصفهان در آینده نزدیک تدوین و در اختیار مسئولین ذی‌ربط قرار خواهد گرفت.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: مديريت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۸۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ مدیر کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز گفت: به منظور افزایش ایمنی کاربران راه در آزاد راه تهران _کرج_قزوین پروژه لکه گیری و روکش  آسفالت حفاظتی و روکش آسفالت توپکا در این محور در دستور کار قرار گرفت.   وی افزود: این پروژه به طول ۵۰ کیلومتر در دو باند شمالی و جنوبی در آزادراه تهران-کرج-قزوین حوزه استان البرز در حال اجرا است.   مدیر کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز با اشاره به اینکه برای اجرای  این پروژه اعتباری بالغ بر ۲۱۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی انجام شده بخش قابل توجهی از پروژه تا پایان سال جاری قابل بهره برداری خواهد بود.   زندی فر خاطرنشان کرد:بر این اساس در طی ایام هفته با هماهنگی پلیس راه محدودیت های تردد در برخی از نقاط آزادراه( باند شمالی و جنوبی ) جهت اجرای این عملیات اعمال خواهد شد.   مدیر کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز گفت: ممکن است در برخی از نقاط آزاد راه که عملیات عمرانی اجرا می شود شاهد ترافیک مقطعی باشیم، ضمن پوزش از هموطنان عزیز به منظور ترافیک ایجاد شده در خواست می شود، ضمن صبوری همکاری لازم را با عوامل راهداری و پلیس راه داشته باشند.

دیگر خبرها

  • توسعه و بهسازی بزرگ‌راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • جزئیات پرداخت تسهیلات ارزی برای واردات اتوبوس
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری و تندباد برای ۱۱ شهرستان اصفهان تا آخر شب
  • آماده باش دستگاههای امدادی و خدمات رسان در مناطق جنوب و شرق استان
  • ادامه بارش‌ها در شرق و شمال اصفهان
  • تخصیص ۶۰۰ میلیون یورو برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود 
  • آخرین وضعیت شهرستان‌های اصفهان پس از بارش‌های رگباری شب گذشته
  • امداد رسانی هلال احمر اصفهان به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب