Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سردار "سیدمحمود میرفیضی" در تشریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق اشیاء عتیقه و آثار تاریخی توسط افرادی سودجو در شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران پلیس آگاهی بهشهر با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه متهمان را که با تشکیل باندی 5 نفره به خرید و فروش اشیاء عتیقه در این شهرستان فعالیت داشتند، شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار میرفیضی، خاطرنشان کرد: با همکاری ماموران پلیس آگاهی و ماموران اداره میراث فرهنگی، متهمان دستگیر و در بازرسی از محل سکونت این افراد 8 قطعه شیء تاریخی با قدمت 1800 تا 2 هزار ساله کشف شد.

بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، میرفیضی ارزش اشیاء عتیقه کشف شده را برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر 150 میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است.

فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه با بیان این که قاچاق اشیاء عتیقه و آثار باستانی تاراج فرهنگ، هویت و تاریخ کشور به شمار می رود، از مردم خواست: در صورت شناسایی افراد سودجو، قاچاقچیان عتیقه و هرگونه مسائل امنیتی مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آثار تاریخی استان مازندران فرماندهی انتظامی مرکز فوریت های پلیسی بهشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۸۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  سردار جلیل موقوفه ئی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با برقراری ایست و کنترل در محور سمنان - دامغان، حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه تریلر مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
وی افزود: راننده خودرو با استفاده از بارنامه‌های غیر رسمی سعی در فریب ماموران را داشت، اما با هوشیاری پلیس مقادیر زیادی کالای قاچاق شامل انواع لوازم خانگی، ابزار آلات صنعتی، قطعات خودرو، لوازم صوتی و تصویری، مواد خوراکی  که به صورت ماهرانه‌ای در بین سایر بار‌های مجاز جاساز شده بود کشف و ضبط شد.
سردار موقوفه ئی با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده طبق نظر کارشناسان بالغ بر ۹ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال برآورد شد، تصریح کرد: راننده تریلر در این رابطه بازداشت و به اداره کل تعزیرات حکومتی سمنان معرفی و خودروی وی توقیف و روانه پارکینگ شد.

دیگر خبرها

  • پرتاب گاز اشک‌آور به سمت پلیس از سوی ۲ دزد در شهرک غرب
  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • دستگیری زوج سارق دلار اتباع خارجی در چالوس
  • زوج سارق دلار‌های گردشگران خارجی در چالوس دستگیر شدند
  • دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی
  • دستگیری چهار شرور در زابل
  • دستگیری چهار نفر شرور در زابل
  • زوج سارق دلار از اتباع بیگانه در چالوس دستگیر شدند