Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کرمانشاه - ايرنا - مديرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمانشاه با حضور معاون توسعه مديريت و منابع انساني سازمان ثبت اسناد و املاک کشور روز يکشنبه طي مراسمي در تالار شهيد بهشتي کرمانشاه معرفي شد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، در اين آيين «عباس مراد خاني» به عنوان مديرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمانشاه به جاي «محمد ناصر دالوندي» مدير کل پيشين اين اداره معرفي شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رييس دادگستري استان کرمانشاه در اين مراسم گفت: در طول 10 سال گذشته در عملکرد ثبت اسناد تحولات بسيار زيادي اتفاق افتاده که رضايتمندي مقام معظم رهبري را به دنبال داشته است.
محمدرضا عدالت خواه افزود: امروزه ثبت اسناد با اسکن، بايگاني الکترونيکي ثبت سندها در همه زمينه ها خيال افراد را از کلاهبرداري و جعل و بلاياي طبيعي و آتش سوزي و غيره راحت کرده و اين تحول بزرگي بوده که انجام شده است.
او يک سوم دعاوي دادگستري را ناشي از نحوه معاملات قولنامه اي سنتي اعلام کرد و افزود: با ثبت الکترونيکي، پرونده هاي دادگستري کاهش چشمگيري خواهد يافت.
عدالتخواه در بخش ديگري از سخنانش به مشکل ثبت شرکت هاي سوري اشاره کرد و گفت: شرکت هاي سوري زمينه ساز کلاهبرداري و انحراف و فساد را فراهم مي کنند لذا بايد دستگاه هاي مسئول و اجرايي در معرفي اين شرکت ها و نظارت بر عملکرد آنها ساز و کار جديد بيابند.
وي توسعه و ارتقاء ساز و کارهاي ثبت اسناد را يکي از مهم ترين زيرساخت هاي هر نظامي براي توسعه دانست و از مدير کل اداره ثبت اسناد و املاک جديد کرمانشاه خواست در زمينه نظارت جدي بر کار ثبت اسناد دفاتر و زمينه هاي توسعه عملکرد بهتر اداره ثبت اسناد و املاک استان را فراهم آورد.
** ثبت 670 هزار سند در اداره ثبت اسناد و املاک کرمانشاه
مدير کل پيشين ثبت اسناد و املاک استان کرمانشاه نيز گفت: 670 هزار سند مردم در 19 اداره ثبت اسناد و املاک استان بايگاني شده است.
محمدناصر دالوندي اضافه کرد: اداره ثبت اسناد و املاک استان کرمانشاه داراي 315 نيرو کار و 166 دفتر ثبت اسناد رسمي است و 312 دفتر ازدواج و طلاق زير پوشش دارد.
او همچنين از ثبت 273 هزار سند مالکيت با شاخص حدنگار، صدور سه هزار و 500 سند مالکيت موقوفات استان، صدور سه هزار و 400 سند براي دستگاه هاي دولتي، ثبت 21 هزار سند اراضي دولتي در طول پنج سال گذشته خبر داد.
وي همچنين از ثبت 2 ميليون و 163 هزار سند صلح، رهن، فروش و عقد و طلاق تفاهم غيره در طول اين مدت گزارش داد که 110 هزار مورد آن به عقدنامه هاي ازدواج اختصاص يافته است.
دالوندي در ادامه گفت: وصول 256 ميليارد تومان مطالبات بانک ها ، ثبت 12 هزار و 898 پرونده مطالبات دستگاه هاي دولتي، ثبت پنج هزار و 996 شرکت تجاري و يک هزار و 700 موسسه غير تجاري، 25 هزار و 703 مورد تغييرات در ثبت انجام شده است.
وي در پايان از بازرسي يک ميليون و 224 هزار سند ثبت شده خبر داد.
8066/3033
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۸۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۲۶ پرونده قصور پزشکی در پزشکی قانونی کرمانشاه

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه، گفت: در سال گذشته ۲۶ پرونده قصور پزشکی در پزشکی قانونی استان کرمانشاه منجر به محکومیت شد. - اخبار استانها -

سلیم خانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: بیش از 70 درصد پرونده‌های قصور پزشکی در سازمان نظام پزشکی و مابقی در پزشکی قانونی استان بررسی می‌شود.

وی عنوان کرد: تعداد پرونده‌های قصور پزشکی که به پزشکی قانونی ارجاع شده در سال 1401، 43 مورد بوده که 18 مورد منجر به محکومیت و 25 مورد تبرئه شده است.

خانی گفت: در سال گذشته نیز 34 پرونده قصور پزشکی به پزشکی قانونی استان ارجاع شده که 26 مورد محکوم و هشت مورد نیز تبرئه شده است.

وی افزود: قصور پزشکی به چهار شکل بی‌مبالاتی، بی‌احتیاطی، عدم مهارت و عدم رعایت نظامات دولتی ممکن است اتفاق بیفتد، بی‌مبالاتی یعنی کارهایی که یک پزشک یا درمانگر باید در روند درمان برای بیمار انجام دهد اما انجام نداده است که شدیدترین نوع قصور است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه گفت: برخی از عوارض بعد از درمان یا جراحی‌ها جزء عوارض شناخته شده بعد از روند درمان هستند و زمانی منتسب به قصور است که کادر درمان همه اقدامات درمان را برای بیمار انجام نداده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ادامه بارش ها در کرمانشاه
  • پلمب یک مشاور املاک به دلیل نداشتن پروانه کسب
  • یک مشاور املاک در کرمانشاه پلمب شد
  • محکومیت ۲۶ پرونده قصور پزشکی در پزشکی قانونی کرمانشاه
  • واگذاری هزار فقره سند مالکیت در بندر خمیر
  • بی‌هویتی اراضی به یک ابرچالش تبدیل شده است
  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین‌های شهرک صنعتی فجر قشم
  • صدور سند زمین های شهرک صنعتی فجر قشم
  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین های شهرک صنعتی فجر قشم
  • ادارات فرهنگ و ارشاد، نقش ویژه‌ای در ترویج فرهنگ ثبت رسمی دارند