Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- سرپرست فدراسیون ورزش کارگری و رئیس فدراسیون ورزش های رزمی پیرامون همکاری های مشترک دو فدراسیون و گسترش جایگاه رشته های رزمی در بین کارگران، دیدار و بحث و تبادل نظر کردند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از فدراسیون ورزش های کارگری؛ این نشست با محوریت بررسی مشکلات ورزش های رزمی در جامعه کار و تلاش در راستای رونق بخشی و گسترش ورزش های رزمی در خانواده بزرگ کار با حضور «جواد رمضی» و «محمود رشیدی» برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حمایت تمام قد فدراسیون ورزش های رزمی از ورزشکاران کارگر مهمترین دستاورد این نشست مشترک بود که با رویکرد جدید فدراسیون ورزش کارگری و اصلاح رویه های نادرست حوزه ورزش های رزمی کارگران در گذشته، این مهم در فصل جدید همکاری های مشترک طی تفاهم نامه ای اجرا خواهد شد.
یکی دیگر از موضوعات مطروحه در نشست فوق مبحث حضور ورزشکاران کارگر در سبک های پنچاک سیلات، موی تای و سامبو بود که با پیشنهاد مسئولان ورزش های رزمی کشور بحث توسعه و ترویج آنها در جامعه کار و تلاش محقق خواهد شد.
موضوع آموزش محور دیگر این جلسه بود که در بخش داوری و مربیگری در خانواده بزرگ کار و تلاش تا کنون مغفول مانده یا کمرنگ بود که بنا بر مذاکرات صورت گرفته این موضوع با ارائه تخفیفات و تسهیلات ویژه برای خانواده بزرگ کار و تلاش به زودی و با مجوزهای لازم و تحت نظر فدراسیون ورزش های رزمی شاهد برگزاری چنین دوره هایی خواهیم بود.
ورزش های رزمی در فدراسیون ورزش کارگری جزء پرمخاطب ترین رشته ها است که بخش عظیمی از مخاطبان این خانواده را به خود اختصاص داده است.
ورزشی**9128**3783**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فدراسيون ورزش كارگري رزمي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۸۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید میثاق جامعه کارگری استان با شهیدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان در این مراسم با بیان اینکه آغاز سال جامعه کار، تلاش و تولید با هفته و روز کارگر در یازدهم اردیبهشت کلید می‌خورد گفت: این روز یادآور تلاش‌های خستگی‌ناپذیر کارگرانی است که چرخ‌های اقتصادی کشور به همت آنها همواره در گردش است و در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند.
میثم مداحی افزود: جهش تولید با مشارکت مردم؛ دلالت بر نقش برجسته مردم و تکیه بر ظرفیت‌های عظیم مردمی برای عبور از مشکلات اقتصادی به ویژه تولید دارد و بستری مناسب برای سرمایه‌گذاری بیش از گذشته در حوزه تولید و تحقق خودکفایی کشور و نیز مقابله با تحریم‌های دشمنان و خنثی سازی آثار تحریم‌ها است.
در این مراسم معنوی جمعی از کارگران واحد‌های اقتصادی استان حضور داشتند و با تقدیم گل و نثار فاتحه یاد و خاطره شهیدان کارگر را گرامی داشتند و از خاطرات خانواده شهدای کارگر محمود رضا رفیعی و مجید استکی بهره بردند.

دیگر خبرها

  • دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با جامعه کارگری
  • تجدید میثاق جامعه کارگری استان با شهیدان
  • تلاش کارگران برای تولید در کشور «مجاهدانه» است
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • تدوین ۶۱ رقابت قهرمانی کشور در تقویم ورزش کارگری کشور برای سالجاری
  • (ویدئو) جنجال تمرین مختلط ورزش رزمی در لواسان
  • فرهنگسازی گسترش ورزش در جامعه کارگری ضروری است
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است
  • در سفر ابراهیم رئیسی به پاکستان چه می گذرد؟/ از تعریف نقشه راه مشترک برای مبارزه با تروریسم تا تلاش برای توسعه تجارت رسمی دوجانبه / لاهور و کراچی میزبان رئیس جمهور ایران