Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-30@01:21:30 GMT

افتتاح نمایشگاه کتاب استان تهران

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۸۶۸۱

به گزارش خبرگزاري صدا و سيما نمایشگاه و فروشگاه کتاب استان تهران به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و بیست و ششمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی اسلامی در شهرستان ری افتتاح شد.
 درمراسم گشایش این نمایشگاه که با حضور مهرشاد کاظمی  معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و برخی مسئولان شهرستان ری حضور داشتند بخش ویژه کتب انقلاب اسلامی نیز به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، در نظر گرفته شده است و حدود دو هزار عنوان کتاب با تخفیف ٢٠ درصد به علاقه مندان عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دانشجویان و دانش آموزان علاوه بر این ٢٠ درصد تخفیف نمایشگاهی، می توانند با بُن های تخفیف ویژه که از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری در اختیار دانشگاه ها و مدارس قرار می گیرد، از ٢٠ درصد تخفیف بیشتر (در مجموع ٤٠ درصد) بهره مند شوند
علاقمندان برای بازدید از  اين نمایشگاه  می توانند از ٢٦ آبان تا دوم آذر ماه از ساعت ٩ تا ١٩ به دانشگاه فرهنگیان (پردیس شهید مفتح) واقع در میدان معلم شهرری، ابتدای خیابان ١٨ دی مراجعه کنند
این نمایشگاه توسط معاونت فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری و همکاری برخی از ادارات و نهاد های شهرستان ری برپا شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: نمايشگاه کتاب استان تهران شهرري ارشاد هفته کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۸۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد

ایسنا/تهران نصرت الله اسلامی به عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد منصوب شد.

به گزارش ایسنا، بر اساس حکمی از سوی علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، جناب آقای نصرت الله اسلامی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد منصوب شد.

همچنین طی جلسه ای با حضور آقایان حسین پور و طوسی معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و سهیل غلامی معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان ملارد از زحمات ۴ ساله رسول ضابطیان رئیس سابق این اداره تقدیر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • نوای ساز ارکستر سمفونیک تهران در قلعه فلک‌الافلاک می‌پیچد
  • کرج کاندیدای انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • کرج نامزد انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • هندی‌ها به نمایشگاه کتاب تهران نمی‌آیند؟
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  •  برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنر‌های زیبای دختران میبد