Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@14:54:45 GMT

گرشاسبی به یک شرط مدیرعامل پرسپولیس می‌ماند

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۹۳۳۸

ساعت24-مدیر عامل پرسپولیس می‌تواند با دریافت تأییدیه از سوی سازمان خصوصی‌سازی، ثابت کند که باشگاه خصوصی است و آن وقت به کارش در باشگاه سرخپوشان ادامه بدهد.

 نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز سه‌شنبه، ۲ مرداد با اکثریت آرا، طرح اصلاح قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان را تصویب کردند و شورای نگهبان نیز کلیات این مصوبه مجلس را در جلسه روز ۱۷ مرداد تأیید کرد تا هرچه زودتر به حالت اجرایی درآید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این قانون، تمام مدیران دولتی که بازنشسته هستند، باید استعفای خود را اعلام کنند. از آنجا که باشگاه پرسپولیس زیر نظر مجمعی که وزیر ورزش، ریاست آن را برعهده دارد، فعالیت می‌کند و بخشی از بودجه اش دولتی است، یک شرکت دولتی محسوب می‌شود و مدیر آن نیز باید شامل قانون منع به کارگیری بازنشستگان شود. با این حال حمیدرضا گرشاسبی می‌تواند با دریافت تأییدیه از سوی سازمان خصوصی‌سازی، ثابت کند که باشگاه خصوصی است و آن وقت به کارش در باشگاه سرخپوشان ادامه بدهد. در واقع گرشاسبی برای ماندن در پست مدیرعاملی باشگاه و دریافت این نامه فقط تا ۱۵ آذر وقت دارد. 


از سوی دیگر شنیدیم از آنجا که برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا، باید ثابت می‌شد باشگاه پرسپولیس یک باشگاه غیردولتی است، فدراسیون فوتبال هم پرسپولیس را ثبت تجاری کرده و باشگاه همین حالا از نگاه مجامع تصمیم‌ساز بین المللی به خصوص AFC یک باشگاه خصوصی است و ارائه همین تأییدیه از سوی فدراسیون به نهادهای قانونی، می‌تواند باعث حفظ گرشاسبی شود. با این شرایط همچنان شایعاتی در مورد کنار رفتن گرشاسبی و حضور مدیرانی، چون رضا درویش و مهدی محمدنبی به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به گوش می‌رسد.

خبرورزشی

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۹۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درویش در پرسپولیس ماندنی شد

آفتاب‌‌نیوز :

مهدی احمدی مدیرعامل عامل بانک شهر پس از عقد قرارداد امروز کنسرسیوم بانکی برای تحویل باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: ۳ عضو هیأت مدیره و مدیرعامل را طبق توافق صورت گرفته ما اعلام می‌کنیم.

او افزود: تا پایان فصل که پنج هفته باقی مانده است درویش را تغییر نمی‌دهیم.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • آغاز طرح نظارت بر باشگاه‌های خصوصی و دولتی آذربایجان غربی
  • درویش مدیرعامل پرسپولیس پس از خصوصی‌سازی
  • رفع تعرض از ۱۷۷ هکتار زمین دولتی
  • (تصاویر) آیین واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
  • درویش در پرسپولیس ماندنی شد
  • عزم دولت برای خصوصی سازی جدی است
  • صدور حکم قضایی علیه مدیرعامل شرکت دولتی در اصفهان
  • درویش، اولین مدیرعامل دوران خصوصی پرسپولیس
  • ۹۰ درصد نیرو‌های پتروشیمی ایلام بومی هستند
  • با حضور وزرای اقتصاد و ورزش؛ آیین رسمی واگذاری سرخابی ها فردا برگزار می شود