Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@19:10:38 GMT

لیگ یک/ این مهدی پاشای بدشانس

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۹۸۹۶

لیگ یک/ این مهدی پاشای بدشانس

فجر سپاسی خارج از خانه برد بزرگ هفته را با شکست بادران به نام خود ثبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال فجر سپاسی موفق شد با نتیجه یک بر صفر بادران تهران را شکست دهد تا بعد از جدایی مجید صالح از این تیم، یک برد با ارزش برای فجری ها در خانه حریف رقم بخورد.


بادران هفته گذشته با پیروزی برابر ملوان خود را به شرایط امیدوارکننده نزدیک کرده بود و بسیاری انتظار داشتند تا این تیم در ورزشگاه خانگی خود در زمین تهرانسر برابر فجرسپاسی نیز با پیروزی از زمین خارج شود اما این اتفاق رخ نداد تا بادران دوباره طعم شکست را بپذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاگردان اسماعیل زارع در فجر سپاسی بازی را بهتر از حریف آغاز کردند قبل از دقیقه 20 با گلزنی علی امیری از حریف خود پیش افتادند و توانستند با نمایشی بهتر از میزبان خود در نیمه اول به برتری دست پیدا کنند.


بادران با سرمربی گری مهدی پاشازاده و بازیکنان با تجربه ای که در اختیار دارد، نتوانست در نیمه دوم نیز بازی را تغییر دهد تا گل دقیقه 19 بازیکن فجر سپاسی، اسماعیل زارع را در خارج از خانه به برد برساند. شاگردان پاشازاده در این دیدار فرصت های متعدد گلزنی خلق کردند اما درخشش دروازه بان تیم شیرازی و عملکرد خوب مدافعان این تیم در کنار بی دقتی بازیکنان بادران باعث شد تا شاگردان پاشازاده در تغییر نتیجه مسابقه ناموفق باشند تا به این ترتیب بادران شانس کاهش فاصله با صدر جدول را از دست بدهد.


فجر سپاسی با این برد 12 امتیازی شد و از انتهای جدول فاصله گرفت تا تغییر سرمربی و شوک به این تیم فعلا در روند شیرازی ها تاثیر گذار باشد. بادران که با انگیزه زیادی مسابقات را آغاز کرده بود، در این دیدار اما شکست خورد تا همچنان 15 امتیازی باقی بماند و با یک مسابقه کمتر در رده هشتم حضور داشته باشد.

دسته یک بادران تهران فجر سپاسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک بادران تهران فجر سپاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۹۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود راحت گل گهر با پیروزی مقابل فجر سپاسی

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال فجر شهیدسپاسی شیراز و گل گهر سیرجان از ساعت ۱۸ امروز در یک هشتم نهایی جام حذفی برگزار شد که با برتری سه بر صفر سیرجانی‌ها همراه بود.

سعید سحرخیزان (۲۷)، روبرتو تورس (۷۸) و مسعود زائرکاظمینی (۸۶) برای گل گهر گلزنی کردند.

دو پاس گل و یک گل تورس کمک کرد تا گل گهر به راحتی در جمع هشت تیم نهایی جام حذفی فصل جاری کشور راه پیدا کند.

کد خبر 6089332 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • ببینید | خلاصه بازی فجر سپاسی ۰ - گل گهرسیرجان ۳
  • حذف پرسپولیس با شکست برابر آلومینیوم در جشنواره گل‌‌های زیبا
  • خلاصه بازی فجر سپاسی و گل گهر + فیلم
  • صعود شاگردان اوزونیدوس با برتری برابر فجر سپاسی
  • صعود راحت گل گهر با پیروزی مقابل فجر سپاسی
  • برد گل گهر مقابل فجر سپاسی در نیمه اول
  • اسنایدر: باخت به تاج‌الدینوف روش مبارزه رقبایم را تغییر داد
  • سکوت ستاره معصومی همسر سابق مهدی قایدی شکست، اما ماجرا پیچیده‌تر شد!
  • شکست سکوت همسر سابق مهدی قایدی با یک استوری
  • داستان یک راننده نگون‌بخت؛ مستعدِ بدشانس یا سلطان فاجعه‌؟