Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابول نژادیان، از تشکیل تیم ویژه متشکل از پزشک، روانپزشک و مشاورین سلامت روان برای رسیدگی فوری، ویژه و تخصصی به وضعیت جسمی وروانی به خانواده ها و آسیب دیدگان تعرض جنسی اخیر شوشتر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شوشتر، «دکتر فرهاد ابول نژادیان»، گفت: در مواقع بروز بحران های اجتماعی، صیانت از سلامت جسم و سلامت روان افراد درگیر از اهمیت ویژه برخوردار است و باعث بازگشت سریع تر افراد آسیب دیده به اجتماع می شود و تشکیل این تیم ویژه قرار است مسئولیت این مهم را برعهده داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر، افزود: هماهنگی های لازم با فرمانداری و دادستانی شهرستان شوشتر انجام شده و تیم دانشکده علوم پزشکی شوشتر به صورت ویژه و با حفظ شان و حرمت خانواده ها و آسیب دیدگان رسیدگی به این افراد را انجام می دهد و زمینه لازم برای بهبود اوضاع آنها را فراهم  می کند.

 

بر اساس این گزارش؛ تعدادی نوجوان فریب خورده توسط یک مجرم سابقه دار در شهرستان شوشتر مورد تعرض جنسی قرار گرفته اند که این موضوع در روزها و هفته های گذشته ابعاد وسیعی پیدا کرده است.

 

پایان پیام/185

منبع: شبستان

کلیدواژه: ارزانی شیراز ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور بیرجند شبستان یزد سنندج آمریکا خراسان جنوبي همایش حقوق بشر امریکایی علوم پزشکی شوشتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۹۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌حل رفع مشکل پرونده‌های معوق در سند تحول قضایی

به گزارش خبرگزاری مهر، براساس سند جدید تحول و تعالی قوه قضاییه، «اطاله در فرآیند دادرسی» در کنار دو چالش «غیرمتقن بودن برخی آراء و تصمیمات قضایی» و «اجرای ناقص و دیرهنگام برخی از احکام» موانعی است که در مسیر تحقق مأموریت قوه قضاییه در زمینه «رسیدگی به تظلمات، تعدیات، شکایات، حل و فصل دعاوی و رفع خصومات»، قرار دارد.

سند تحول قضایی برای «اطاله در فرآیند دادرسی» هفت علت شناسایی کرده است. نظارت ناکافی بر زمان رسیدگی به پرونده، یکی از هفت علتی است که برای اطاله دادرسی احصا شده است.

سند تحول برای رفع این عامل، راهبرد «پیگیری ویژه برای رسیدگی به پرونده‌های معوق» را ارائه داده و راهکار لازم برای اجرای این راهبرد را مشخص کرده است.

پیگیری ویژه رسیدگی به پرونده‌های معوق

پایش و رصد هوشمند پرونده‌های معوق به تفکیک شعب و مراحل رسیدگی مانند: اعطای نیابت، ارجاع به ضابطان، انجام استعلامات و تشکیل هیئت نظارت استانی برای بررسی دلایل اطاله رسیدگی و اتخاذ تصمیمات ویژه در زمینه ساماندهی پرونده‌های معوق در هر حوزه قضایی و ایجاد سازوکار تشویق قضات و کارکنان برای رسیدگی سریعتر به پرونده‌های معوق، راه‌حل مشخصی است که سند تحول برای اجرای راهبرد پیگیری ویژه رسیدگی به پرونده‌های معوق، ارائه داده است.

متولی اجرای این راهکار، دادگستری استان‌ها، دادستانی کل کشور، معاونت راهبردی و مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه است و مهلت اجرای آن تا پایان سال ۱۴۰۳ است.

کد خبر 6093751

دیگر خبرها

  • چراغ سبز رسانه ملی به کالا‌های آسیب‌رسان سلامت
  • راه‌حل رفع مشکل پرونده‌های معوق در سند تحول قضایی
  • ارائه خدمات ضروری به بیش از ۸۰۰ هزار نفر در افغانستان
  • بهترین ورزش برای تقویت قوای جنسی
  • بهترین ورزش برای تقویت قوای جنسی چیست؟
  • چرا بعد از رابطه جنسی غمگین می شوم و گریه می کنم؟
  • آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده باغ ازگل اعلام شد
  • کار‌هایی که به مغز آسیب می‌رساند
  • بازیگر سرشناس به اتهام تعرض جنسی بازداشت شد
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد