Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@03:16:07 GMT

صنایع البرز تأمین‌کننده نیازهای عراق

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۰۵۹۹

صنایع البرز تأمین‌کننده نیازهای عراق

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز با بیان این‌که استان ظرفیت زیادی در حوزه خدمات فنی و مهندسی دارد، گفت: کالاهای تولیدی استان البرز از کیفیت و سطح استاندارد بالایی برخوردار است و توانایی تولید کالاهای مصرفی عراق و سایر کشورها در استان البرز فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار ایسنا، «محمدامین فرشی» در نشست با هیئت تجاری عراق که عصر امروز یکشنبه 27 آبان در محل نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی صادراتی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان البرز برگزار شد، اظهار کرد: ایران و عراق با هم اشتراکات زیادی در حوزه فرهنگ و سیاست دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به دیدار رئیس‌جمهور عراق با رهبری معظم انقلاب افزود: رهبری معظم انقلاب در این دیدار توصیه‌های ارزشمندی داشتند که نشان از رابطه و جایگاه خوب دو کشور دوست ایران و عراق است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز با بیان این‌که عراق ارتباط تجاری تنگاتنگی با ایران دارد، خاطرنشان کرد: رقم تجاری مراوادت ایران با عراق افزایش می‌یابد.

وی با بیان این‌که در استان البرز  3500  واحد فعال صنعتی آماده تولید محصولات متنوع مورد نیاز عراق هستند، تصریح کرد: این ظرفیت می‌تواند در راستای افزایش مبادلات تجاری میان ایران و عراق باشد.

فرشی با بیان این‌که استان ظرفیت زیادی در حوزه خدمات فنی و مهندسی دارد، یادآور شد: کالاهای تولیدی استان البرز از کیفیت و سطح استاندارد بالایی برخوردار است و توانایی تولید کالاهای مصرفی عراق و سایر کشورها در استان البرز فراهم شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرک های صنعتی منطقه البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۰۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت ارتباط هنرمندان صنایع‌دستی با پلتفرم‌های معروف چین

مدیرکل دفتر تجاری‌سازی و بازاریابی صنایع‌دستی گفت: درصدد هستیم ارتباط هنرمندان و تولیدکنندگان خود را با پلتفرم‌های معروف چین تقویت کنیم. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، فرزاد اوجانی؛ مدیرکل دفتر تجاری‌سازی و بازاریابی صنایع‌دستی، با بیان اینکه برای اولین بار شاهد حضور فعالان تجارت الکترونیک و پلتفرم‌های صنایع‌دستی در همایش «معرفی فرصت‌های تجارت الکترونیک از طریق سرمایه‌گذاری در ایران و چین» بودیم، اظهار کرد: در این همایش مسئولان تجارت الکترونیک در خصوص ضرورت‌ها و آمار و اطلاعات مربوط به فرآیندهای الکترونیک در دنیا پرداختند و دو شرکت از پلتفرم‌های معروف چین مانند دوئین اعلام آمادگی کردند.

مدیرکل دفتر تجاری‌سازی و بازاریابی صنایع‌دستی افزود: بعضی از شرکت‌های مرتبط با شیرینی‌ها و سوغات نیز در خصوص این همراهی پیشگام شدند اما از نگاه این پلتفرم‌های چینی، صنایع‌دستی جزو آن دسته از اقداماتی است که ظرفیت قابل توجهی در حوزه الکترونیک دارد.

حل مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران

او با بیان اینکه از این ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد، گفت: درصدد هستیم که هنرمندان و تولیدکنندگان خود را به این پلتفرم‌های ارتباط دهیم و نقطه‌ امیدی برای صنایع‌دستی کشور با وجود محدودیت‌های بین‌المللی باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خاندوزی : فصل جدیدی از توسعه اقتصادی ایران و عراق آغاز شد
  • ایران و عراق در مبادلات اقتصادی از ارز ملی خود استفاده کنند
  • مخبر: ایران و عراق در مبادلات اقتصادی از ارز ملی خود استفاده کنند
  • ایران و عراق در مبادلات اقتصادی از ارز ملی استفاده کنند
  • اتحاد ایران وعراق مایه ضرر و زیان دشمن و رفاه دو ملت است
  • تأمین مالی  ۲ میلیارد دلاری  برای انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان
  • راه اندازی دفتر تجاری اتاق بازرگانی قزوین در اقلیم کردستان عراق
  • تدوین نقشه راه تجارت ایران و عراق
  • نقشه راه تجارت ایران و عراق تدوین می‌شود
  • تقویت ارتباط هنرمندان صنایع‌دستی با پلتفرم‌های معروف چین