Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ، حسن گل مینا رئیس هیات نجات غریق استان فارس گفت: در ماده چهار در 50 متر با مانع امدادی تیمی محمد ناظری کاپیتان تیم ملی نجات غریق ایران بهمراه ایلخان نوری ، سهیل آشتیانی و حمید قدسی نژاد نشان خوشرنگ طلا را بر گردن آویختند و قهرمان جهان شدند.

وی اضافه کرد: ناظری در ماده ۲۰۰ متر با مانع انفرادی هم افتخار آفرینی کرد و مدال برنز را بدست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیات نجات غریق استان فارس افزود: ناظری شناگر جهرمی در ماده ۵۰ متر حمل آدمک و ماده چهار در ۵۰ متر ترکیبی هم حضور یافت و با ایستادن بر سکوی نائب قهرمانی به نشان نقره رسید.

گفتنی است محمد ناظری در رقابت های جهانی 2012 استرالیا شش نشان طلا، در مسابقات 2014 فرانسه یک نشان طلا و در رقابت های 2016 هلند یک نشان نقره را کسب کرده بود تا این ورزشکار فارسی به پر افتخارترین شناگر تاریخ رشته نجات غریق در ایران تبدیل شود.

تیم ملی نجات غریق ایران با چهار ورزشکار در بخش استخری مسابقات ۲۰۱۸ غریق نجات جهان به سه مدال طلا ، چهار نقره و یک برنز دست یافت.

هفدهمین دوره رقابت های غریق نجات جهان به میزبانی استرالیا برگزار شد.

انتهای پیام/ب

کسب ۴ نشان رنگارنگ شناگر فارس در مسابقات جهانی نجات غریق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان ورزش همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۱۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان مرگ مغزی بجنوردی جان چهار بیمار را نجات داد

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، ابراهیم خالقی در گفتگویی با بیان اینکه هزار و چهارصد و نود و دومین عمل اهدای عضو از اهداکننده مرگ مغزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شد، اظهارکرد: در این عمل، عضای جوان ۲۰ ساله مرگ مغزی ساکن بجنورد به چهار بیمار نیازمند عضو حیاتی دوباره بخشید.

وی گفت: مرحوم «ابوالفضل حسن‌زاده»، بیمار مرگ مغزی معرفی شده از بیمارستان امام علی(ع) بجنورد پس از تایید مرگ مغزی و کسب رضایت خانواده‌اش، در بیمارستان منتصریه مشهد زیر عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: کبد این بیمار مرگ مغزی در بیمارستان منتصریه به مردی ۵۲ ساله ساکن قاین که سالها از بیماری نارسایی کبد رنج می‌برد، پیوند شد.

وی تصریح کرد: همچنین قرنیه‌های این جوان مرگ مغزی برای پیوند به بانک چشم این دانشگاه و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) مشهد ارسال شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903389

دیگر خبرها

  • غرق شدن جوان ٣۰ ساله دزفولی در رودخانه دز
  • جوان مرگ مغزی بجنوردی جان چهار بیمار را نجات داد
  • ۱۰ مدال برای مازندران در مسابقات شنای کم بینایان و نابینایان کشور
  • شوش و کرخه خوزستان بدون اکیپ مجهز غریق نجات هستند
  • شناگر کردستانییک یک رکورد ملی به نام خود ثبت کرد
  • فیروزآباد با ۱۰۴ میلی متر پیشتاز بارندگی اخیر فارس
  • کسب چهار مدال مسابقات شنای نابینایان و کم‌بینایان کشور توسط شناگر کردستانی
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • شهرستان تکاب میزبان اولین اردوی ۴ روزه آماده سازی تیم نجات غریق آقایان
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا