Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@02:53:19 GMT

یزد| شهرداری گنبد مغلوب خاتم اردکان شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۱۳۰۸

یزد| شهرداری گنبد مغلوب خاتم اردکان شد

تیم والیبال خاتم اردکان توانست در ادامه مسابقات لیگ برتر والیبال کشور برابر شهرداری گنبد به پیروزی دست پیدا کند. ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۴ استانها یزد نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردکان، تیم‌های والیبال خاتم اردکان و شهرداری گنبد در ادامه مسابقات هفته هشتم لیگ برتر والیبال کشور عصر امروز در ورزشگاه آیت‌الله خاتمی(ره) برابر هم قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ست اول این دیدار بازیکنان شهرداری گنبد توانستند عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش بگذارند و با نتیجه 25 بر 20 میهمان خود تیم پرستاره خاتم اردکان را شکست دهند و نخستین ست این دیدار را به نام خود تمام کنند.

روند بازی در ست دوم تغییر کرد و هر دو تیم از خود عملکرد بسیار خوبی به نمایش گذاشتند و کار از امتیاز 25 فراتر رفت ولی باز هم شهرداری گنبد بود که توانست با نتیجه 27 بر 25 برابر حریف اردکانی خود ست بگیرد.

بازیکنان خاتم اردکان در ست سوم گویا خود را پیدا کرده بودند و در یک بازی سریع و تماشایی توانستند جلوی امتیازگیری بازیکنان شهرداری را بگیرند به گونه‌ای که این تیم موفق به کسب بیش از 15 امتیاز نشد و نتیجه این ست 25 بر 15 به سود خاتم اردکان پایان یافت.

شهرداری گنبد در ست چهارم هم نتیجه چندان خوبی کسب نکرد و در نهایت این وقت از بازی هم با نتیجه 25 بر 18 به سود خاتم اردکان به پایان رسید تا هر دو تیم در ست شماری به عدد دو برسند و کار به وقت پایانی بازی بکشد.

عملکرد شهرداری گنبد در ست چهارم بهتر از دو وقت قبلی خود شد اما این تیم باز هم موفق نشد در برابر ستاره‌های خاتم ایستادگی کند و این ست هم با نتیجه 15 بر 12 به سود خاتم به پایان رسید تا این تیم بتواند میهمان خود را با نتیجه سه بر دو شکست دهد.

انتهای پیام/

R41376/P4001/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۱۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات کشتی پهلوانی در شهرستان خاتم

به مناسبت روز پهلوان مسابقات کشتی در سالن کشتی شهدای هفتم تیر هرات با حضور مسئولان آغاز شد.

این رقابت‌ها با حضور ۳۰ نفر از نوجوانان و جوانان ورزشکار پهلوانی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

شرکت‌کنندگان در این رقابت‌ها در ۶ وزن (۳۰تا۴۰، ۵۰تا۶۰، ۶۰ تا ۷۰، ۷۰ تا ۸۰، ۸۰ تا ۹۰ کیلوگرم) با یکدیگر به رقابت پرداختند و درپایان به نفرات اول تا سوم وزن‌های مختلف لوح تقدیراهداشد.

همچنین در این مراسم ازمدال آوران مسابقات کشتی کشوری و استان تجلیل به عمل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • نفر چهارم تنیس روی میز جهان مغلوب نوشاد عالمیان شد
  • آغاز مسابقات کشتی پهلوانی در شهرستان خاتم
  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • (تصاویر) گنبد سرخ مراغه، یادگاری معماری سبک آذری
  • بررسی مطالبات مردم احمد آباد اردکان
  • ادعای ستاره بایرن: به رئال فکر می‌کنیم، نه باخت!
  • قهرمانی حنیفی و یزدانی در پایان هفته دوم تور جهانی تنیس
  • لیگ NBA| قهرمان مغلوب مینه‌سوتا شد
  • گروه‌بندی دور چهارم مرحله گروهی لیگ بسکتبال ملی ایران
  • کهکشانی‌ها در انتظار نتیجه بازی بارسلونا؛ قهرمانی رئال مادرید امروز قطعی می‌شود؟