Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عباس برزگرزاده عنوان کرد: خانه گفتگو یکی از طرح‌های دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر در حوزه خانواده و پیشگیری از طلاق است که به‌زودی افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه نهاد خانواده از اصلی‌ترین کانون‌های تشکیل یک جامعه رو به پیشرفت و توسعه اجتماعی است، خاطرنشان کرد: متاسفانه چند سالی است که شاهد عدم تاب آوری زوجین بویژه زوج‌های جوان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برزگرزاده با اشاره به اهمیت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، یکی از وظایف دستگاه‌های حاکمیتی را برنامه‌ریزی در این باره دانست و افزود: افتتاح خانه گفتگو با هدف آموزش مهارت پیش از ازدواج برای جوانان، آموزش مهارت ارتباطی زوجین و حل تعارض‌های آنان، آموزش حل تعارض و اختلاف زوجین در شرف طلاق، آموزش کاهش آسیب برای زوجین جدا شده و فرزندان آنها، یکی از این فعالیت‌ها است.

وی بیان کرد: این طرح در ابتدا در شهر بوشهر با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان استان و سازمان‌های مردم نهاد در ساختمان خانه جوانان اجرا می‌شود و در صورت استقبال شهروندان وموفق بودن، طرح مذکور در دیگر نقاط استان نیز اجرا خواهد شد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر تاکید کرد: تمام آموزش‌ها و مشاوره‌های خانه گفتگو رایگان است و شهروندان می‌توانند روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته از ساعت ۱۷ الی ۱۹ به این مرکز مراجعه کنند و در صورت استقبال مردم، زمان فعالیت آن افزایش خواهد یافت.

مراسم افتتاح خانه گفتگو روز دوشنبه در مرکز آموزش و پژوهش، توسعه و نوآوری استان بوشهر واقع در خیابان چمران (چهار باندی) نبش خیابان دانشگاه پیام نور، همراه با کارگاه آموزشی و آیین بومی ازدواج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

افتتاح خانه گفتگو با هدف آموزش مهارت پیش از ازدواج برای جوانان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خانواده تربیت فرزندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۱۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ خانه بهداشت روستایی در تالش افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با هفته ملی سلامت با حضور مسؤولان تالش صبح پنجشنبه ۲ خانه بهداشت در روستاهای مسجد قاباقی چوبر و بره پشت و تنگاب افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

«ایرج مؤذن» فرماندار تالش به تشریح جزئیات این طرح‌ها اشاره کرد و افزود: این خانه‌های بهداشت به مساحت ۱۴۴ متر مربع با اعتبار هر خانه ۴۶ میلیارد ریال افتتاح شد تا به مردم و خانوارهای تحت پوشش این مناطق خدمات رسانی کند.

حضور پزشکان عمومی برای ویزیت رایگان در خانه‌های بهداشت

«سعید رستمی» مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش با بیان اینکه امکانات اولیه برای ارائه خدمات کنترل بهداشت و سلامت مادران باردار و امکانات لازم برای واکسیناسیون اطفال نیز در این خانه‌های بهداشت قرار دارد، گفت: یک روز در هفته پزشکان عمومی برای ویزیت رایگان اهالی روستا نیز در خانه بهداشت مستقر هستند.

کد خبر 6088304

دیگر خبرها

  • اولین پیروزی تیم زیر ۱۸ سال هاکی روی یخ ایران
  • مستند «آقای خاص» کشتی برای اولین بار از تلویزیون
  • افتتاح هفتمین خانه هلال شهرستان دنا
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • استقرار شهرداری ویژه بافت تاریخی بوشهر در حال پیگیری است
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش افتتاح شد
  • افتتاح خانه بهداشت روستای لوتک شهرستان هامون
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک