Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرگرد هادی ایلکا بعد از ظهر یکشنبه در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج برگزار شد ضمن تبریک هفته بسیج و آغاز ولادت حضرت ولی عصر گفت: خبرنگاران به عنوان افسران جنگ نرم با تملم مشکلات پیش رو با مطالبه گری خواسته مردم از مسئولین به دنبال رفع مشکلات جامعه و مردم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دشمن طی دهه های اخیر تمام ظرفیت های خود را به کار بسته بود تا با فتنه گری و اختلاف بین ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران این انقلاب را از مسیر اصلی خود منحرف سازد که با حضور با شکوه مردم و خلق حماسه ۹ دی تمام این فتنه ها را خنثی و فتنه گران را ناکام گذاشت.

ایلکا افزود: اکنون در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان این نظام از آغاز انقلاب بر این تلاش بودند که با هر وسیله مانع پیروزی انقلاب شوند که۴۰ سال است که خدا این قدرت را با تمام دشمنی‌های موجود، با پشتوانه مردم حفظ کرده است.

فرمانده سپاه رباط کریم با بیان اینکه رسانه های بیگانه با القا نا امیدی در جامعه و با تحریم ها که سفره اقتصادی خانوار ها را هدف قرار داده است می خواهد مردم را که اصلی پایه های این نظام هستند از انقلاب و رهبری فاصله بیندازند اظهار داشت: اما ملت ایران با الگو برداری از عاشورا و رهبری هوشمندانه حضرت امام از تمامی این تحریم ها با سربلندی عبور کرده اند.

وی در ادامه مسجد محوری را اولویت های بسیج خواند و گفت: امروزه مسجد محوری جز اولویت های بسیج می باشد و تمام تلاش ما بر این است که اقشار مختلف بسیج را به مساجد به عنوان پایگاه اصلی بسیج بازگردانیم و محوریت تمام اقشار بسیج مساجد باشند.

این مقام مسئول با تشریح برنامه های هفته بسیجاعلام کرد: از ۲۹ آذر تا ۵ دی به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده که شامل برنامه های متنوعی در سطح شهرستان می باشد که شامل تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و برگزاری یادوآره شهدا در مساجد و برگزاری همایش گروه های جهادی به منظور هویت بخشی به برنامه های جهادی بسیج که خدماتی را که در غالب گروه های جهادی به مجموعه شهرستان و خارج شهرستان است.

کد خبر 4461945

منبع: مهر

کلیدواژه: رباط کریم سپاه سیدالشهدا تهران هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۱۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل سپاه پیام داد

به گزارش همشهری‌آنلاین، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیام تبریک به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ اردیبهشت ماه روز بسیج سازندگی گفت: حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئوولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب العین قرار دادن منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی از شاخصه‌های برجسته‌ی «سازمان بسیج سازندگی» است.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کار جهادی به معنای کار برخاسته از ایمان و به کارگیرنده هرچه بیشتر از ظرفیت وجودی انسان است مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

۱۷ اردیبهشت ماه در تقویم تاریخی میهن اسلامی مزین به نام "بسیج سازندگی" از نهادهای روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی است؛ امروز بسیج سازندگی ارائه تعریف نوینی از مدیریت جهادی در عرصه‌های خدمت خالصانه و بی منّ و اذی در پرتو ولایتمداری در مسیر تابناک آرمان‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

بسیج سازندگی طی سال‌های فعالیت خود با اتکا به انگیزه و همت والای جوانان مومن و انقلابی و ورود به میدان‌های سازندگی ،خدمت رسانی و محرومیت زدایی و دیگر عرصه‌های مختلف نیاز کشور به ویژه عمرانی، آبرسانی، نهضت کمک‌های مومنانه، اقتصاد مقاومتی و نهضت مسکن محرومان و شتافتن به کمک مردم در بلایای طبیعی، به شایستگی از توانمندی‌های شگفت آور و غیر قابل انکار خود برای آبادانی ایران عزیز رونمایی کرد و با ترسیم نقش موثر پویا و حیاتبخش تجربه گرانبها و الهام بخشی فراروی علاقمندان به انقلاب و نظام اسلامی فراتر از جغرافیای این سرزمین گشود.

حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب العین قرار دادن منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) از شاخصه‌های برجسته ی " سازمان بسیج سازندگی" است که موجبات گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی بعنوان یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره ) را بین جوانان ایران اسلامی رقم زده است.

اینک در گام دوم انقلاب اسلامی که تجلی عزت مداری، اقتدار ، پیشرفت و شکوه ایران عزیز در مسیر تمدن سازی و درک عصر ظهور است، باور داریم رفع محرومیت تنها با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان‌پذیر خواهد بود.

اینجانب سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به مسئولین ارجمند و یکایک جهادگران خدوم این نهاد مقدس تبریک می‌گویم و امیدوارم حرکت متعهدانه و مخلصانه جهادگران ولایی و انقلابی تحت تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و آموزه‌های تاریخی انقلاب، در راستای جلب رضای پروردگار و خرسندی رهبر عزیز و جانباز انقلاب و آرامش بخشی به ملت شریف ایران، شکوهمندانه و پرفروغ تر از گذشته تداوم یابد.

کد خبر 849620 منبع: تسنیم برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران بسیج سازندگی خبر ویژه سرلشگر حسین سلامی

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان