Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از فارس، به دنبال پایان خدمت بر اساس اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان حیدر عالیشوندی، فرماندار سابق شهرستان شیراز، طی مراسمی اسفندیار احمدی‌منش به عنوان سرپرست فرمانداری در این شهرستان معرفی شد. در این آیین سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری فارس گفت: هنر یک مدیر این است که قدرت پیش‌بینی و پیشگیری داشته باشد وگرنه کارهای دیگر آن‌چنان سخت نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد احمدی زاده افزود: مدیر باید کاری کند که مردم اذیت نشده و در پیچ‌وخم‌های اداری و آئین‌نامه‌ای گرفتار نشوند. وی ادامه داد: مردم به ما ثابت کرده‌اند که همیشه پای نظام ایستاده‌اند؛ نمونه‌اش هم در راهپیمایی 13 آبان مشاهده کردیم که هر چه تهدیدات دشمن بیشتر شد، حضور مردم نیز افزایش یافت؛ بنابراین باید به چنین مردمی خدمت کرد. این مقام مسؤول همچنین گفت: ایران عزیز امروز در امن‌ترین شرایط است و در دنیا حرف نخست را می‌زنیم و توسعه نیز بر بستر امنیت شکل خواهد گرفت که قدر این مسئله را باید دانست. سرپرست جدید فرمانداری شیراز نیز در سخنانی اظهار داشت: شهر شیراز نیازمند نگاه و نگرشی تازه در تمام زمینه‌ها است و اگر ادعا داریم فارس همیشه در قله بوده، باید بسیجی وار وارد عمل شده و کمبودها را برطرف کنیم. اسفندیار احمدی منش با بیان اینکه در جلسه شورای اداری ریز برنامه‌هایش را اعلام خواهد کرد، افزود: بنده فرماندار دولت تدبیر و امید هستم و مجری سیاست‌های کلان نظام و دولت؛ یا مسؤولیتی را نپذیرفته و یا اگر پذیرفتم، خودم و همکاران بنده باید 100 درصد، آماده خدمت باشیم چراکه به مردم مدیون هستیم و برای آن‌ها باید سنگ تمام گذاشت. فرماندار سابق پاسارگاد ادامه داد: اعتقاد بنده این است، فرماندار باید دارای اختیاراتی باشد تا بتواند شاخص‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و... شهر را حداقل یک رتبه افزایش دهد و اگر قرار است که اختیار کافی نباشد، از همان استانداری یک نفر اینجا را اداره خواهد کرد و نیازی به فرماندار نیست. احمدی منش در پایان گفت: طول خدمت مهم نیست و عرض خدمت مهم است و تلاش بنده نیز این است که تا پایان دوره مسؤولیتم، تنها به کیفیت کار بیندیشم حال چه یک ماه باشد، چه تا پایان دولت تدبیر و امید در سال 1400. فرماندار سابق شهرستان شیراز نیز در این آیین با ابراز خرسندی از واگذاری مسئولیت، گفت: طی مدت تصدی مسئولیت فرمانداری از حقوق مردم دفاع کردم و به آنها بدهکار نیستم.  حیدر عالیشوندی با بیان اینکه طی چهار سال تلاش کردیم تا جایگاه فرمانداری شهرستان شیراز ارتقا یابد، خاطرنشان کرد: سه انتخابات را با سخت‌ترین شرایط بدون بروز کوچکترین مشکل سپری کردیم .  وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی یکی از امن‌ترین کشورها نه تنها در خاورمیانه که در جهان است، عنوان کرد: همه دنیا میخواهند امنیت ما را خراب کنند اما احساس امنیت در همه جای کشور هویداست .  فرماندار سابق شیراز در پایان نیز با قرائت متنی ضمن خداحافظی از مردم و اظهار خوشحالی از انتخاب احمدی منش به‌عنوان سرپرست جدید فرمانداری، اظهار داشت: تنها 2 درخواست از مردم و همکاران دارم؛ اینکه حلالم کنید و دیگر آنکه از دعای خیر فراموشم نکنید. در پایان این آئین، با اهدای لوح تقدیری از سوی استاندار فارس، از حیدر عالیشوندی فرماندار سابق شیراز تقدیر به عمل آمد و اسفندیار احمدی منش نیز به‌عنوان سرپرست جدید فرمانداری شیراز معرفی شد.  

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان فارس جهان فرماندار قانون معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۱۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد/ برداشت استخوان زانوی اهدا کننده عضو برای ترمیم به ۳ بیمار

رضا جعفری  گفت: کبد جوان ۲۲ ساله اهل و ساکن کرمان که در اثر حادثه تصادف دچار مرگ مغزی شده بود، صبح جمعه ۷ اردیبهشت ماه برای پیوند به شیراز منتقل و به یک بیمار نیازمند دریافت عضو اهدا شد.

 وی افزود: این جوان ۴ روز قبل در اثر سانحه تصادف به بیمارستان شهید باهنر کرمان  منتقل شده بود و متاسفانه علیرغم تلاش‌های کادر درمان دچار مرگ مغزی شد که پس از تایید مرگ مغزی و رضایت اهدای عضو از خانواده، کبد وی برای پیوند به شیراز منتقل شد.

مسئول واحد پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی کرمان از زحمات و تلاش‌های مسئول و هماهنگ کنندگان واحد فراهم آوری اعضای پیوندی کرمان، کادر جراحی، ارتوپدی و بیهوشی و کادر پرستاری بخش‌های جراحی و آی سی یو و همکاران اتاق عمل بیمارستان شهید باهنر کرمان قدردانی کرد.

وی  علاوه بر کبد قسمتی از استخوان زانو وی نیز برای ترمیم به ۳ بیمار که مشکل حرکتی در زانو داشتند، برداشته شد تا به این عزیزان پیوند زده شود.

به گفته جعفری تاکنون ۲۲۰ اهدای عضو در استان کرمان انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • پایان رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با معرفی نفرات برتر
  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند
  • کبد جوان ۲۲ ساله کرمانی به یک بیمار در شیراز زندگی بخشید
  • دو ضربه مهم به بودجه‌نویسی کشور؛ یکی در دولت احمدی‌نژاد و یکی در دولت رئیسی
  • اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد/ برداشت استخوان زانوی اهدا کننده عضو برای ترمیم به ۳ بیمار
  • ادامه مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی؛ مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟
  • مصوبات کارگروه توسعه بر زمین مانده است
  • نقض کردن قانون توسط فرماندار تگزاس + فیلم
  • اعلام شرایط اعطای وام ضروری به بازنشستگان
  • «محمدرضا باباحسینی »به عنوان شهردار نسیم‌شهر منصوب شد