Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،لایحه تعیین سقف بودجه  سال ۹۸ شهرداری اصفهان امروز (یکشنبه) با اعلام نظر کمیسیون امور اقتصادی ، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان و تأیید کمیسیون تلفیق در پنجاه و ششمین جلسه علنی این شورا بررسی شد.

نصیر ملت رییس کمیسیون امور اقتصادی ، حقوقی و گردشگری شورای شهر اصفهان با بیان اینکه در هفت ماه گذشته  تنها ۳۲ درصد بودجه ۹۷ برای شهرداری اصفهان محقق شده است ، اظهار کرد : ضروری است که برای افزایش درآمدهای شهرداری از خلاقیت استفاده کنیم و به دنبال فرصت‌های جدید برای تأمین منابع مالی و درآمدی شهرداری باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در تمام بخش‌های مدیریت شهری با تورم چشمگیری مواجه هستیم ، افزود : مطمئناً برای تأمین هزینه‌های سال آینده باید بودجه بیشتری پیش‌بینی کنیم چرا که امسال از سه هزار میلیارد بودجه شهرداری ، حدود یک هزار و ۵۰۰ میلیارد برای هزینه‌های جاری شهرداری و ساماندهی‌ها اختصاص داده شد.  

رییس امور کمیسیون اقتصادی شورای شهر اصفهان با بیان اینکه برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دو هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار و برای طرح‌‌های عمرانی بزرگتر ده‌ها هزار میلیارد تومان نیاز است، افزود: استفاده از مشارکت در بهره‌برداری از طرح‌‌های شهری امری ضروری است و باید به آن توجه داشت.

وی گفت: با توجه به نیاز و تورم به وجود آمده برای سال ۹۸ حداقل هزینه و عددی که کمیسیون اقتصادی به آن رسید و می‌تواند جوابگوی هزینه‌های پیش رو شهرداری باشد  ۳۳۰۰ میلیارد تومان برآورد شد.

در ادامه امیراحمد زندآور ، عضو شورای شهر اصفهان ضمن اعلام موافقت خود با افزایش بودجه شهرداری در سال ۹۸ ، اظهار کرد : بودجه‌ای که سالانه در کشور بسته می‌شود روند افزایشی دارد.

وی افزود : مشکلات موجود  قابل رفع شدن است و باید توجه داشت که روش تعیین بودجه افزایشی است نباید راکد یا کاهشی باشد.

زندآور گفت :  شهرداری در سال گذشته بالای ۸۰ درصد بودجه را توانست وصول کند پس با برنامه و تلاش بیشتر می‌توان  بودجه را وصول کرد ؛ بر اساس بررسی‌های انجام شده در شش ماه نخست امسال شهرداری اصفهان از لحاظ مالی در وضعیت بدی به سر نمی‌برد و این نشان دهنده این است که در نیمه دوم سال وضعیت بهتری خواهیم داشت.  

وی تاکید کرد : کلانشهر اصفهان با کلانشهرهای کشور رقابت دارد پس باید بودجه شهرداری افزایشی باشد و باید براساس برنامه ۱۴۰۰ شهرداری ، تصمیم گیری شود.

در پنجاه و ششمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان ، بودجه سه هزار و ۳۰۰ میلیارد تومانی سال آینده شهرداری اصفهان پس از رأی گیری با ۱۰ رأی موافق و یک رأی مخالف به تصویب رسید.

انتهای پیام/م

بودجه شهرداری اصفهان باید افزایشی و براساس برنامه ۱۴۰۰ باشد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۲۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظم‌بخشی به تردد موتورسیکلت‌ها نخستین اقدام موثر هیئت امنای بازار اصفهان است

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان نظم‌بخشی به تردد موتورسیکلت‌ها را نخستین اقدام موثر هیئت امنای بازار اصفهان دانست و گفت: نظم‌دهی به بخش‌های دیگر بازار در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مصطفی نباتی‌نژاد امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در صدوسی‌ویکمین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری با اشاره به پیگیری‌ها در خصوص فعالیت هیئت امنای بازار اظهار کرد: نظم‌بخشی به تردد موتورسیکلت‌ها در بازار اصفهان نخستین اقدام مؤثر در حال انجام است؛ با حضور دستگاه‌های همکار در این زمینه تصمیماتی گرفته شده است که ناشی از درخواست‌های متعدد مردمی بوده است و در همین راستا نظم دهی به بخش‌های دیگر در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: از پلیس راهور درخواست می‌کنیم از این طرح حمایت کنند، زیرا اگر توفیقی در اجرای آن حاصل شود، همه مردم از نتایج مؤثر آن بهره‌مند خواهند شد.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان بیان کرد: روایت حکمرانی این دوره از مدیریت شهری منظوم و منظومه‌دار نیست و هر بخشی از شهرداری نسبت به شرایط خود تلاش‌هایی داشته است؛ در این راستا نیازمند اقدامات فرایند محور هستیم که برنامه اصفهان ۱۴۱۰ شاید مدلی از این دست باشد، بنابراین استدعا دارم کمیته مشترکی برای این موضوع ایجاد و مصوبات شورا و اقدامات شهرداری به صورت مشترک پیگیری شود.

کد خبر 750769

دیگر خبرها

  • در صد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • شهرداری اصفهان نسبت به کنترل سگ‌های ولگرد اقدام کند
  • نظم‌بخشی به تردد موتورسیکلت‌ها نخستین اقدام موثر هیئت امنای بازار اصفهان است
  • تصویب بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر
  • نقاط قوت و ضعف مجلس یازدهم/ «نظارت» در مجلس آینده تقویت شود
  • تصویب اعتبار ۱۰ هزار میلیارد تومانی فوق‌العاده کارکنان سلامت
  • افزایش ۳۰ درصدی اعتبار شهرداری گنبدکاووس
  • پایانی بر حواشی بودجه شهرداری کرمانشاه در شورای شهر
  • لزوم استفاده بهینه از فضای مشارکتی در شهر/ افزایش ۶ درصدی بودجه فرهنگی شهرداری اصفهان
  • آینده‌نگری در ورزش برای پرورش استعدادها ضروری است