Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@22:27:04 GMT

تصادف فوتی درون شهری سمنان 36 درصد کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۲۲۱۹

تصادف فوتی درون شهری سمنان 36 درصد کاهش یافت

به گزارش ایرنا، سرهنگ موسی بزرگی شامگاه یکشنبه به خبرنگاران در سمنان اظهارداشت: بی توجهی راننده به جلو و رعایت نکردن حق تقدم مهم ترین عامل بروز سوانح رانندگی در معابر درون شهری است.
وی بیان کرد: برنامه ریزی و اجرای طرح های مختلف در جهت نهادینه سازی رانندگی قانونمند است.
به گفته وی، سوانح جرحی در معابر شهری 17 درصد در استان سمنان رشد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بزرگی با بیان این که برخورد ماموران پلیس راهور با تخلفات حادثه ساز 40 درصد افزایش داشت، افزود: مجموع اعمال قانون پلیس راهور استان نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشدی 37 درصدی برخوردارست.
رئیس پلیس راهور استان سمنان، به وقوع یک فقره سانحه جرحی نیز در سمنان اشاره کرد و گفت: ساعت یک و 40 دقیقه بامداد امروز برخورد 2 دستگاه سواری پراید و رانا در خیابان امام حسین (ع) شهر سمنان منجر به مصدومیت 2 نفر شد.
وی با اشاره به این که راننده هر 2 خودرو خانم بودند، دور زدن در محل ممنوعه از سوی سواری رانا را علت بروز این سانحه ذکر کرد.
رئیس پلیس راهور استان سمنان با تاکید بر لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی کاربران ترافیک، یادآور شد: چنان چه شهروندان اندکی بیشتر به هشدارهای پلیس توجه کنند بی تردید به میزان قابل توجهی از حجم سوانح و تصادفات کاسته می شود.
به گزارش ایرنا، در هر 33 دقیقه یک هموطن در حوادث جاده‌ای کشور جان خود را از دست می‌دهد، که واژگونی خودرو در نقاط حادثه خیز، با بیش از 30 درصد، پرشمارترین سانحه منجر به فوت در جاده های کشور است که این رقم در استان سمنان تا 65 درصد هم می‌رسد.
9891/6103
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی ترافیک رئیس پلیس راهور فوت قوانین راهنمایی و رانندگی ماموران پلیس منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۲۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف خودروهای سواری پراید و تارا با ۵ مصدوم و ۲ فوتی

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از تصادف خودروهای سواری پراید و تارا خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه تصادف دو خودروی سواری تارا و پراید ساعت ۱۲:۱۰ امروز _جمعه پانزدهم اردیبهشت_ به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام چهار واحد امدادی ۱۱۵ افزود: این حادثه در جاده بویین میاندشت - الیگودرز رخ داده بود.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان تصریح کرد: پنج نفر شامل سه کرد، یک زن و یک کودک هشت ساله در پی این حادثه مصدوم و به بیمارستان شهید رجایی داران منتقل شدند.

عابدی اضافه کرد: دو زن نیز بر اثر این جادثه جان خود را از دست دادند.

کد خبر 750516

دیگر خبرها

  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • شناسایی 22 نقطه حادثه خیز شهری در کردستان
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • تصادفات در مشهد یک کشته و ۴۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • سهم ۴۹ درصدی شهر کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • برخورد پژو با پایه شبکه برق در بم ۴ مصدوم و ۲ فوتی برجا گذاشت
  • تصادف خودروهای سواری پراید و تارا با ۵ مصدوم و ۲ فوتی
  • تصادف در زنجان ۲ فوتی بر جای گذاشت