Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-05-07@23:02:03 GMT

بخش مسکونی پرند کاملا شبکه گذاری شده

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۲۳۵۰

بخش مسکونی پرند کاملا شبکه گذاری شده

در پی درج خبری با عنوان «قاچاق گاز در پرند/ مهاجرت معکوس از پایتخت مسکن مهر» در خبرگزاری فارس، روابط‌ عمومی شرکت ملی گاز ایران توضیحاتی ارائه داد.

 

روابط‌عمومی شرکت ملی گاز ایران در پاسخ به مطلب منتشر شده در خبرگزاری فارس در تاریخ (شنبه، پنجم آبان‌ماه) توضیحاتی ارسال کرده که در زیر می‌خوانید:

 

با توجه به وظایف قانونی این شرکت و مقررات مربوط به گازرسانی و اشتراک گاز برای مشترکین به اطلاع می‌رساند:

 

۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد اشتراک واگذار شده تا تاریخ ۱۳ آبان ۹۷، ۶۲۴۶۹ مورد بوده و رقم ۵۳۰۰۰ اشتراک در متن گزارش صحیح نیست.

 

۲. شهر جدید پرند دارای ۷ فاز مسکونی، تجاری بوده که به صورت کامل شبکه‌گذاری آن انجام و تنها دو پروژه صنعت برتر زنجان و کرمانشاهان در فاز ۴ به دلیل عدم ساب گرید بودن فاقد شبکه گاز هستند و طبق تعهد شرکت عمران تا پایان آبان ماه جهت اجرای شبکه تحویل می‌شوند.

 

۳. در پروژه‌های ساختمانی با پیشرفت فیزیکی کمتر از ۸۵ درصد نیز انشعاب نصب گردیده و فقط ۲۰ پروژه باقی‌مانده است و چنانچه در پروژه‌های باقی‌مانده، شرایط نصب انشعاب از جمله باز بودن مسیر مهیا گردد تا پایان آذر ماه کلیه انشعابات مسکن مهر نیز تکمیل و نصب می‌گردد.

 

۴. برخی از پروژه‌های مسکن مهر به دلیل عدم تکمیل پروژه، توسط مالکین تصرف و به علت عدم ارائه نقشه تایید شده نظام مهندسی و سایر مدارک، امکان واگذاری اشتراک میسر نبوده و متصرفان اقدام به وصل غیرمجاز و استفاده غیراصولی و غیر ایمن از انشعابات موجود می‌نمایند.

 

۵. شرکت گاز استان تهران تاکنون نسبت به اطلاع‌رسانی و اشتراک‌پذیری اقدام نموده و تعداد زیادی از ساکنین نیز ترغیب به اخذ اشتراک قانونی گردیده‌اند.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۲۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید

ابوالحسن عالی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اجرا پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال ۴۱ خانوار با ۱۲۳ نفر از مزیت این پروژه برخوردار شدند.

وی بیان کرد: منابع تامین آب این پروژه خط کوثر و چاه است و در قالب طرح جهاد آبرسانی و با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال در دهه فجر سال قبل عملیاتی شد که با همت و تلاشی مضاعف پیش از آغاز فصل تابستان به مرحله بهره‌برداری رسید.

عالی اظهار کرد: پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستا‌های کردوان سفلی، شیخیان ماری و شیخیان سلنجی نیز همزمان با روستای چاه حسین جمال عملیاتی شده است که روند اجرا آن با سرعت قابل قبولی پیش می‌رود.

وی افزود: افزایش سطح بهداشت و سلامت آب شرب و همچنین تقویت پایداری آب شبکه از اولویت‌های اصلی در اجرا پروژه‌های نوسازی شبکه‌های آبرسانی به شمار می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • زنان متولد این ماه‌ها شخصیت قدرتمندی دارند!
  • آبان ماه ایستگاه پایانی جهت تکمیل بیمارستان‌های بندرعباس و میناب
  • موضوع مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان بررسی شده است
  • ساخت ١۵٠ هزار واحد مسکونی از ماه آینده آغاز می‌شود
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • ساخت ۱۴۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران و صنعتگران کشور آغاز شد
  • کاهش ۲۸ درصدی مصرف انرژی با بهینه‌سازی موتورخانه‌ها
  • بدهی‌های آب و فاضلاب استان بوشهر پرداخت شد
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی به شهر جوانرود
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید