Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از خانه ملت، «سید تقی کبیری»، عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، درباره مشکلات مرزنشینان بعد از بالا رفتن تصاعدی نرخ عوارض خروج از کشور گفت: با توجه تصویب یک فوریت طرح اصلاح بند(ح) تبصره 11 قانون بودجه سال 97 در مجلس شورای اسلامی،کلیات این طرح اصلاحی در نشست کمیسیون اقتصادی مورد بررسی قرار گرفت و تصویب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: لایحه دولت در خصوص بالا رفتن تصاعدی نرخ عوارض خروج از کشور تمامی سفرهای زمینی و هوایی را به یک میزان شامل می شد این در حالی است که بسیاری از مرزنشینان که در طول سال به دلیل تامین معیشت و رفت  و آمدهای خانوادگی به خارج از کشور سفر زمینی دارند از وضعیت مالی خوبی برخوردار نیستند و با مشکل جدی روبرو شدند.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی افزود: افزایش میزان عوارض خروج از کشور مرزنشینان غیرمتعارف بوده است، و بسیاری از مرزنشینان این مطالبه را داشتند که با توجه به وضعیت مرزنشینان، قیمت عوارض خروج، کاهش یابد.

کبیری گفت: کلیات طرح یک فوریتی اصلاح بند(ح) تبصره 11 قانون بودجه سال97 بعد از بررسی در کمیسیون اقتصادی، در راستای کاهش قیمت عوارض خروج ا زکشور،با اکثریت آرا تصویب شد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: برای اینکه طرح مذکور بار مالی برای دولت ایجاد نکند و اصطلاحا در زمینه رعایت اصل 75 قانون اساسی مسئله ایجاد نشود،اصلاحات جزیی پیش از ارسال به صحن علنی مجلس در خصوص این طرح اعمال شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی نماینده مردم هیئت رئیسه مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۲۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات جریمه قطعی بدحجابی از زبان عضو کمیسیون ویژه لایحه عفاف و حجاب

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدتقی نقدعلی، عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، درباره نحوه برخورد با افراد بی‌حجاب طبق لایحه عفاف و حجاب گفت: در لایحه عفاف و حجاب که اگر مورد تایید نهایی شورای نگهبان قرار بگیرد مرحله اول را در قالب یک تذکر پیامکی با یک جریمه معلق قرار دادیم و در مرحله بعد اگر طرف اصرار بر کشف حجاب داشت جریمه قطعی خواهد شد و در مرحله سوم پروسه قضایی را تعریف کردیم.

وی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ماده ۶۳۸ قانون فعلی بی‌حجابی را جرم‌انگاری کرده است و جرم هم علی‌القاعده جرم مشهود است و نیروهای انتظامی طبق آن عمل می‌کنند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس افزود: اگر لایحه به مجلس بیاید وضعیت از نظر کیفیت برخورد تعدیل می‌شود.

نقدعلی اظهار کرد: تشکیل ستاد حجاب از تکالیف مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است و سال‌های سال است که تشکیل ستاد حجاب تکلیف شده است و مطابق آن پیش می‌روند.

وی گفت: کارکرد ستاد حجاب این است که دستگاه‌ها را جمع می‌کند و تکالیف اجرایی و عملیاتی کردن مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را تدوین می‌کند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902916

دیگر خبرها

  • کلیات طرح تقاطع غیر همسطح آیت الله طالقانی شهرکرد تصویب شد
  • حسینی: مجلس نظام ارزی را بازبینی می‌کند
  • اقتصاد اسلامی گره‌گشای مشکلات اقتصادی است
  • کاهش مشکلات جامعه با تحول در نظام آموزشی امکان‌پذیر است
  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • آنچه در یکصد و پنجاه و دومین جلسه شورای شیراز گذشت
  • در جلسه علنی شورای شهر شیراز چه گذشت؟
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • مجلس دوازدهم باید به بهبود معیشت مردم بپردازد
  • جزئیات جریمه قطعی بدحجابی از زبان عضو کمیسیون ویژه لایحه عفاف و حجاب