Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-01@22:14:39 GMT

واکنش مدیربرنامه چشمی به جدایی این بازیکن از استقلال

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۳۰۵۴

به گزارش وانانیوز،  در روز‌هایی که روزبه چشمی و فرشید اسماعیلی از همراهی تیم در تمرینات استقلال منع شده بودند شایعات زیادی در فضای رسانه و البته مجازی بر سر زبان‌ها افتاد. مهم‌ترین شایعه بحث جدایی این دو بازیکن بود که گفته می‌شد با توجه به رفتاری که با آن‌ها صورت گرفته دنبال جدایی از این تیم هستند و با این وضعیت یک دقیقه دیگر هم در استقلال نمی‌مانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پس از تشکیل کمیته انضباطی باشگاه استقلال و حضور فرشید اسماعیلی و مدیر برنامه روزبه چشمی در جلسه مزبور، مشخص شد هر دو بازیکن به ادامه حضور در تیم مُصر هستند و حرفی درباره جدایی‌شان نیست. با این همه وقتی فرشید اسماعیلی یکی، دو روز دیرتر از زمان صدور مجوز شرکت در تمرینات استقلال، به جمع هم‌تیمی‌هایش برگشت این شائبه درباره او از بین رفت ولی درباره روزبه باز هم حرف‌هایی مبنی بر جدایی اش از استقلال مطرح ماند.
به این منظور با «کریمی» مدیر برنامه این بازیکن حرف زدیم تا درباره مسائل مرتبط با او سؤال کنیم. او ضمن رد همه شایعات مربوط به قهر روزبه با تیم و مسائلی از این دست گفت: در جلسه دوستانه‌ای که در باشگاه استقلال بین او و مدیران این مجموعه برگزار شد همه سوءتفاهمات برطرف و یک موضوع درون‌خانوادگی با رد و بدل شدن صحبت‌های طرفین ختم به خیر شد و روزبه پس از فراغت از اردوی تیم ملی به تمرینات گروهی استقلال برای ادامه مسابقات لیگ برمی‌گردد.
اما به رغم مطرح شدن موضوع بازگشت چشمی به استقلال از سوی فتحی و تأیید این خبر، باز هم درباره احتمال جدایی اش از استقلال حرف و حدیث‌هایی به گوش می‌رسید که مدیر برنامه چشمی آن را به این شکل پاسخ داد: «اگر چشمی رفتنی بود همان ابتدای فصل می‌رفت که باشگاه قطری او را به قیمت ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار دلار برای دو فصل می‌خواست». رقمی که با رسیدن قیمت دلار به ۲۰ هزار تومان معادل ۴۸ میلیارد تومان می‌شد!
او در ادامه گفت: «تیم قطری حاضر بود برای به‌خدمت گیری روزبه با توجه به بندی از قراردادش، پول رضایتنامه ۴۰۰ هزار دلاری را هم بپردازد که البته چشمی از رفتن منصرف شد و در استقلال ماند. عین عبارتی که درباره دلیل عدم جدایی اش از استقلال به من گفت: این بود که «اگر بروم نامردی است».
با این همه هنوز برخی منابع خبری نزدیک به باشگاه استقلال درباره جدایی اش از این تیم در نیم‌فصل خبر می‌دهند. تعبیر مدیر برنامه چشمی از این مسائل این است که با توجه به ادامه‌دار بودن قرارداد چشمی تا پایان فصل، ممکن است این موضوع از سوی خود باشگاه دنبال می‌شود تا شاید با انتقال روزبه به تیمی دیگر، از این طریق درآمدزایی برای باشگاه صورت بگیرد. او گفت: «از طرف چشمی در این برهه هیچ تصمیمی برای جدایی از استقلال وجود ندارد. من به عنوان مدیر برنامه اش رسماً این مطلب را به خبرورزشی اعلام می‌کنم».

منبع: وانا

کلیدواژه: روزبه چشمی استقلال تهران لیگ برتر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۳۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ جدایی تیاگو سیلوا از چلسی در پایان فصل ۲۰۲۳/۲۴

ماجراجویی سیلوا در انگلیس به پایان می‌رسد

طرفداری | تیاگو سیلوا با انتشار ویدیویی اعلام کرد در پایان فصل جاری و پس از ۴ سال، چلسی را ترک خواهد کرد. سیلوای ۳۹ ساله که لقب مسن‌ترین بازیکن تاریخ چلسی را به دوش می‌کشد، در آگوست ۲۰۲۰ با قراردادی چهار ساله به جمع آبی‌های لندن پیوست و موفق شد با این تیم به عناوین مهمی چون قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، سوپرکاپ یوفا و جام باشگاه‌های جهان دست یابد.

سیلوا تا به این لحظه ۱۵۱ بازی برای چلسی انجام داده و موفق به ثبت 9 گل و ۳ پاس گل شده‌است. از فلومیننزه به عنوان مقصد بعدی این مدافع باتجربه یاد می‌شود.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • مدیر بایرن: از رئال هیچ پیشنهادی برای بازیکن ما نیامده
  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • جدایی دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی
  • کاپیتان استقلال برابر تراکتور بازی می‌کند
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/استقلالِ خلیح فارس پولدار شده است!
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان
  • قطعی بودن جدایی سه بازیکن از تیم‌های میلان و اینتر به صورت آزاد
  • رسمی؛ جدایی تیاگو سیلوا از چلسی در پایان فصل ۲۰۲۳/۲۴