Web Analytics Made Easy - Statcounter

زلاتکو دالیچ سرمربی تیم ملی کرواسی پس از شکست 2 بر 1 برابر انگلیس و سقوط به دسته پایین تر لیگ ملت های اروپا در مصاحبه پس از بازی اظهار داشت:

شکست خوردیم اما شجاعانه جنگیدیم و بهترین نمایش مان را به اجرا گذاشتیم. اشتباهاتی هم داشتیم مانند دو گلی که دریافت کردیم و هر دو از روی ضربات شروع مجدد بود. ربیچ و ورسالیکو را هم به دلیل آسیب دیدگی از دست دادیم با این با تمام توان بازی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به انگلیس برای پیروزی و صعودشان تبریک می گویم اما یک تبریک مخصوص به بازیکنانم می گویم که بابت یک سال رویایی که رقم زدند.

دالیچ افزود:

نیمه اول اصلا خوب نبودیم و شانس آوردیم که بازنده به رختکن نرفتیم. کرواسی کشور بزرگی نیست و ما محدودیت های زیادی داریم. اما با این همه محدودیت نائب قهرمان جهان شدیم و به تیم مان افتخار می کنیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: انگلیس مصاحبه بازی آسیب دیدگی جهان آسیب دیدگی انگلیس بازی جهان سرمربی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۳۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس برگشت

قهرمان دوباره به لیگ برتر برگشت.

طرفداری | روباه‌ها به عنوان اولین تیم از چمپیونشیپ به لیگ برتر انگلیس صعود کردند

لسترسیتی با توجه به شکست لیدزیونایتد مقابل کوئینز پارک رنجرز، پس از یک فصل بار دیگر به لیگ برتر بازگشت. لیدزیونایتد امشب و در هفته چهل و پنجم رقابت‌های چمپیونشیپ برابر کوئینز پارک رنجرز با نتیجه 4-0 شکست خورد تا بدین‌ترتیب لسترسیتی با یک بازی کمتر و چهار امتیاز بیشتر، پس از یک فصل باردیگر به لیگ برتر انگلستان برگردد.

لسترسیتی در این فصل صعود مقتدرانه‌ای به لیگ برتر انگلیس داشت. روباه‌ها با کسب 90 امتیاز از 44 بازی و با زدن بیشترین گل زده (86) و کمترین گل خورده (39) و بیشترین تفاضل گل (47) به لیگ برتر انگلیس برگشتند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • بزرگان پرسپولیس برابر آلومینیوم بزرگی نکردند/ خط دفاع هماهنگ نیست
  • بازی پرسپولیس - سپاهان جنگ واقعی است/ نکونام کار بزرگی کرده است
  • رسمی؛ لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس برگشت
  • نقی‌زاده: در جام شگفتی‌ها تیم‌های بزرگی را حذف کردیم
  • ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با استون ویلا
  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • ذره‌بین مایکل ادواردز؛ داروین نونیز بهای افتش را پرداخت می‌کند؟
  • شکست‌ناپذیران؛ 20 سال از آخرین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس گذشت / عکس
  • العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد