Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز، شورای مرکزی این جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در نخستین جلسه دوره پنجم فعالیت خود، یکشنبه شب با دستور تعیین دبیرکل، قائم مقام و سخنگوی این جمعیت تشکیل جلسه داد.

در این جلسه پس از ارائه گزارش فعالیت گذشته جمعیت توسط پرویز سروری، دبیر کل دوره چهارم، بررسی شاخص‌های لازم برای انتخاب ارکان اصلی جمعیت و اسامی نامزدهای مطرح برای احراز این مسؤولیت ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در پایان با اکثریت آرا، محمد دهقان به عنوان دبیر کل و خانم زهره الهیان به عنوان قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی برگزیده شدند و مالک شریعتی، سخنگوی قبلی جمعیت نیز با اکثریت آرا در سمت خود ابقا شد.

گفتنی است محمد دهقان، دانش آموخته دکتری حقوق، از آزادگان هشت سال دفاع مقدس و نماینده فعلی مردم طرقبه و چناران در مجلس شورای اسلامی است که در میان نمایندگان مجلس به عنوان یک عنصر فعال و پرکار در وظایف قانونگذاری و نظارتی مجلس خصوصا در مبارزه با فساد اقتصادی در چند دوره اخیر مجلس شناخته می‌شود.

منبع: فارس

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۳۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس

وزیر کشور گفت: کشور آماده برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است و به‌زودی ۴۵ منتخب جدید مجلس مشخص خواهند شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، احمد وحیدی در حاشیه سفر خود به مشهد در جمع خبرنگاران گفت: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 22 حوزه فراهم شده است.

وی افزود: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 22 حوزه هدف آماده شده است و  به ‌زودی 45 منتخب جدید مجلس مشخص خواهند شد.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در 8 حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • امام رضا، محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • امام رضا (ع) محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟
  • از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟
  • تحویل صندوق‌های اخذ رأی الکترونیکی به حوزه انتخابیه قائم شهر
  • مصوبات کمیسیون‌ها درباره اسقاط خودرو و قیمت‌گذاری آرد و نان
  • خداوند در حادثه طبس، نصرت خود را آشکار کرد
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • قدردانی از مقام شامخ شهید حسن طهرانی مقدم