Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@02:20:55 GMT

درخشش کاراته کاهای لرستانی در مسابقات انتخابی تیم ملی

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۴۲۳۲

درخشش کاراته کاهای لرستانی در مسابقات انتخابی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته سبک های آزاد با حضور  ۴۴۴ کاراته کا از سراسر کشور در رده سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار شد.

تیم اعزامی استان در این دوره از رقابت ها موفق به کسب ۵ مدال برنز شد.

در رده سنی نوجوانان سیده رضوان موسوی فر در وزن ۵۰- کیلوگرم به مدال برنز و کیمیا الواری در وزن ۶۰- کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رده سنی جوانان فاطمه کردعلیوند در وزن ۵۵- کیلوگرم مدال برنز گرفت و در رده سنی امید نیز گلنوش میردریکوند در وزن ۷۰+ کیلوگرم مدال برنز کسب کرد.

همچنین در رده سنی بزرگسالان زهرا هراتی در وزن ۷۰- کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

سرپرست تیم اعزامی مریم جعفری، مربیان سیده پروین موسویان، مریم جعفری، اسرا سپهرین و فرشته شهبازی و الهام عابدینی و فاطمه میر هم مربی تیم اول استان در این دوره از مسابقات بودند.

بر اساس این گزارش، مریم جعفری داور دعوت شده از سوی فدراسیون کاراته در این دوره از مسابقات تنها داور لرستانی بود که در این دوره از مسابقات حضور داشت.

کد خبر 4462081

منبع: مهر

کلیدواژه: خرم آباد فدراسیون کاراته مسابقات کاراته کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۴۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت جدید برای کاراته خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دوره داوری آسیایی، بین المللی درحاشیه مسابقات کاراته قهرمانی آسیا برگزار شد که حسین مقدم داور جوانان استان موفق درجه B کاتا و B کومیته را با امتیاز بسیار بالا کسب کند و دوره با موفقیت پشت سر بگذارد.

مقدم بدون هیچ حمایتی از سوی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و هیئت کاراته استان موفق به کسب این دوره شد و این درجه پس از گذشت یک دهه برای خوزستان به ارمغان آورد.

همچنین علیرضا لفیطه پور به همراه تیم پاس قم به عنوان قهرمانی لیگ برتر نوجوانان باشگاه‌های کشور شد و امیرعلی بیگدلی و ابوالفضل مردان پور نیز مدال برنر مسابقات آینده سازان کاراته پسران کشور به گردن آویختند.

مسابقات کاراته قهرمانی آسیا از پانزدهم اردیبهشت ماه با حضور رزمی کاران ایران، ازبکستان، قزاقستان، قرقیزستان، افغانستان، تاجیکستان و ترکمنستان در ازبکستان آغاز شده است که ۲۸ داور کشورمان موفقیت به کسب درجه بین المللی شدند.

هفته پایانی لیگ برتر کاراته و آینده سازان پسران باشگاه‌های کشور در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • بوکس ایران با زدن ازبک در فینال، طلا گرفت!
  • درخشش بانوی خراسانی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی _ ازبکستان۲۰۲۴
  • درخشش بانوی کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • درخشش کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • درخشش شناگران روشندل ساروی در مسابقات قهرمانی کشور
  • موفقیت جدید برای کاراته خوزستان
  • درخشش جانبازان و توان یابان قمی در مسابقات قهرمانی کشور
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب 3 مدال برنز
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب ۳ مدال برنز در قهرمانی آسیا
  • پایان کار تیم ایران در بوکس امید‌های آسیا با کسب ۳ نشان برنز