Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم سوئیس به دور نهایی لیگ ملت های اروپا راه یافت. 

به گزارش وبسایت نود، رقابت های لیگ ملت های اروپا یکشنبه شب با برگزاری ۶ بازی ادامه پیدا کرد. از سطح اول، در گروه دوم تیم های سوئیس و بلژیک به مصاف هم رفتند که این بازی جذاب با نتیجه عجیب ۵-۲ به سود سوئیس به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوئیس با این نتیجه ۹ امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به بلژیک توانست به عنوان صدرنشین به دور نهایی صعود کند. تیم ایسلند هم بدون کسب امتیاز به دسته پایین تر سقوط کرد.

در این بازی ابتدا بلژیک با گل های تورگان هازارد در دقایق ۲ و ۱۷ از حریف پیش افتاد اما سوئیس با گل های رودریگز (دقیقه ۲۶)، سفروویچ (دقیقه ۳۱و ۴۴) توانست پیروز نیمه اول شود. سوئیس میزبان در دقایق ۶۲ و ۸۴ توسط الودی و سفروویچ باز هم به گل رسید تا یک پیروزی دور از انتظار را جشن بگیرد. 

از سطح دوم در گروه سوم، تیم اتریش با نتیجه ۱-۲ مقابل ایرلند شمالی به پیروزی رسید. در این گروه صعود تیم بوسنی قطعی شده و تیمم ایرلند شمالی هم به دسته پایین سقوط کرد. از سطح سوم در گروه دوم، تیم استونی با یک گل از سد یونان گذشت و مجارستان با دو گل مقابل فنلاند پیروز شد. در این گروه تیم فنلاند صعود کرد و تیم استونی هم سقوط کرد. 

از سطح چهارم در گروه دوم، تیم های مولداوی و لوکزامبورگ به تساوی ۲-۲ دست یافتند و بلاروس با دو گل مقابل سن مارینو پیروز شد. در این گروه تیم بلاروس موفق به صعود شد. 

۲۰۳۱

 

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی بلژیک سوئیس اختصاصی لیگ ملت های اروپا جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۴۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با وینیسیوس، در آستانه صعود به فینال

صفحات اول روزنامه های ورزشی امروز اروپا را هرروز در طرفداری بخوانید

طرفداری | تساوی ارزشمند رئال مادرید در آلیانتس آرنا و عزم رم برای رقم زدن اولین باخت فصل بایرلورکوزن، تیترهای کیوسک امروز (چهارشنبه 1 مه 2024) بودند.

زیرکزی؛ جدال یووه و میلان، ماروتا کنار کشید
ستاره‌ای به ارزش طلا
لیگ اروپا، جام ایتالیا باجو، توتی، الکس، جایی برای شما هست
زود باشید و شجاعت نشان دهید!
پاس گل دروسی به دیبالا: این بایرلورکوزن شکست‌ناپذیر نیست آنچلوتی؛ یک وینیسیوس واقعی
چرا موتا؟
دلایل انتخاب سرمربی یوونتوس ستاره سفیدها بهترین بازیکن شد و 21امین گلش را زد
وینی، فینال را نزدیک کرد رافا متشکریم
یک شیطان در جهنم بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید؛ هری دقیق به هدف زد

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • سوئیس: روسیه به مذاکرات صلح اوکراین دعوت نشده است
  • صعود میلان به فینال لیگ قهرمانان اروپا با کسب برتری 3-0 مقابل منچستریونایتد (2 می، 2007) / فیلم
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل بارسلونا (2002/5/1) / فیلم
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 3-0 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2013/5/1) / فیلم
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (2002/5/1) / فیلم
  • با وینیسیوس، در آستانه صعود به فینال
  • هزاران کودک بی سرپرست و پناهجو در اروپا ناپدید شده اند
  • ناپدید شدن بیش از ۵۰ هزار کودک پناهجو ظرف ۳ سال در اروپا
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 3-2 مقابل لیورپول (30 آوریل، 2008) / فیلم
  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول