Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس خانه معدن ایران با بیان اینکه اعتقاد دارم تقاضا به گونه‌ای نیست بتوانند ما را از بازار جهانی حذف کنند، گفت: ما قطعا یک سهم داریم و آن سهم را باید مدیریت و حفظ کنیم.

محمدرضا بهرامن در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان درباره وضعیت صادرات بخش معدن در زمان تحریم اظهار کرد: ما مقاصدی برای کالا‌های معدنی داریم که همیشه خواستار آن هستند تقاضا برای اجناسی مثل مس، فولاد و سایر مواد معدنی عموما وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه مهم‌ترین مشکل ما این است هزینه جابجایی پول افزایش می‌یابد، افزود: دولت باید در این مقطع با روان سازی یکسری از مبانی و قوانین جبران این هزینه‌ها را برای بخش خصوص میسر کند تا بتوان این مسیر را روان‌تر کنیم.

وی گفت: دولت باید با یک برنامه ریزی در زمان تحریم در کنار صادرکنندگان بماند و حتی تعرفه‌هایی هم که در این بین وجود دارد را بردارد تا بتوانیم بخشی از هزینه‌ها که به دلیل تحریم تحمیل می‌شود پوشش بدهند.

رئیس خانه معدن ایران گفت: صادراتی که به کشور‌های منطقه داریم زیاد با مشکل مواجه نخواهد شد و همین فضا و شرایط که وجود دارد ادامه خواهد داشت.

بهرامن تصریح کرد: با توجه به تغییراتی که برای نرخ ارز به وجود آمده برخی اقلام شرایط خوبی برای صادرات دارند و باید از این فرصت استفاده کنیم.

وی ادامه داد: امروز بهترین فرصت را داریم که صادرات را توسعه دهیم اگر بتوانیم بازار‌های صادراتی را در زمان تحریم‌ها حفظ کنیم بزرگترین پیروزی دولت خواهد بود.

رئیس خانه معدن ایران با بیان اینکه اعتقاد دارم تقاضا به گونه‌ای نیست بتوانند ما را از بازار جهانی حذف کنند، تاکید کرد: ما قطعا یک سهم داریم و آن سهم را باید مدیریت و حفظ کنیم و حتی آن را افزایش دهیم.

بهرامن خاطرنشان کرد: از نظر ژئوپولتیک در منطقه خاصی قرار گرفته ایم و باید از این فضا استفاده کنیم و با ایجاد ارتباط با شرکت‌های کشور‌های منطقه سهم خود در بازار را حفظ کنیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: صادرات کالای معدنی تحریم معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۴۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در گردنه ژالانه سروآباد بدون زنجیرچرخ امکان‌پذیر نیست

اداره راهداری شهرستان سروآباد در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به شروع بارش برف و کولاک شدید و مه غلیظ، تردد در گردنه ژالانه سروآباد بدون زنجیرچرخ امکان‌پذیر نیست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، اداره راهداری شهرستان سروآباد با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «با توجه به شروع بارش برف و کولاک شدید و مه غلیظ، تردد در گردنه ژالانه سروآباد بدون زنجیر چرخ امکان‌پذیر نیست.»

راهداری از رانندگان درخواست کرده است که وسایل گرمایشی و زنجیرچرخ را به همراه داشته باشند و کاملاً با احتیاط برانند.

گردنه ژالانه از گردنه‌های بسیار برف‌گیر استان کردستان در شهرستان سروآباد است.

کد خبر 751284

دیگر خبرها

  • ضرورت احیای هنر نمدمالی در بام ایران برای تبدیل آن به کالای صادرات محور
  • تردد در گردنه ژالانه سروآباد بدون زنجیرچرخ امکان‌پذیر نیست
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • سرلشکرسلامی: رفع محرومیت تنها با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی و عمل انقلابی امکان‌پذیر است
  • طی یک سال؛ صادرات ۹۰ درصدی محصولات خام پتروشیمی ایران به چین
  • صادرات ۹۰ درصدی محصولات خام پتروشیمی ایران به چین