Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: پسر سلمان العوده مفتی بازداشتی عربستانی در مصاحبه با شبکه تلویزیونی الجزیره انگلیسی گفت، سرکوب مخالفان در عربستان به یک الگو بدل شده است.

به گزارش رکنا، عبدالله العوده پسر سلمان العوده مفتی بازداشتی عربستانی در مصاحبه با شبکه تلویزیونی الجزیره انگلیسی گفت، سرکوب مخالفان در عربستان به یک الگو بدل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجری شبکه پرسید: «آیا تصور می‌کردید که بن سلمان دستور بازداشت سلمان العودده، پدر شما را که یک روحانی سرشناس است بدهد؟»

عبدالله العوده در پاسخ گفت: «معتقدیم افرادی که به کنسولگری عربستان سعودی رفتند در کار خود برای کشتن Killing جمال خاشقجی روزنامه نگار و مخالف مهم بسیار جدی بودند. این یک ذهنیت مشترک و یک الگو است که تنها با پدر من شروع نشده است. این موضوع با جمال خاشقجی شروع نشده است. این الگویی است که شاهد اجرای آن در یک سال و نیم گذشته و از زمانی که ولیعهد به قدرت رسید، بوده ایم. آن‌ها با استفاده از قدرت خود برای ساکت کردن دیگران استفاده کرده اند. آن‌ها از این قدرت برای سرکوب مخالفان استفاده کرده اند.»

در حال حاضر عربستان نزدیک به ۱۰۰ تن را بازداشت کرده و این بازداشت‌ها و علت آن‌ها را پنهان نگه داشته است، اما طبق برخی اطلاعات فاش شده، بعضی از این افراد هدف اقدامات خطرناکی از جمله شکنجه Torture قرار گرفته‌اند تا مجبور شوند به جرائمی اعتراف کنند که اصلا مرتکب نشده‌اند و یا اینکه از موضعگیری‌های منتقدانه خود علیه مسؤولان ریاض دست بردارند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز به دختر 9 ساله در فروشگاه + عکس قتل فجیع /مردی زنش را سر به نیست کرد و به میهمانی پدرزنش رفت+ عکس 3 ساعت تجاوز به دختر آرایشگر توسط 2 جوان تهرانی داخل پژو 405 این دختر از 12 تا 15 سالگی در عقد 3 مرد بود ! کاهش عجیب زمان مسابقه برنده باش ! / گلزار عجله داشت! 4 مهریه رایج در ایران برای عروس خانم ها چیست؟ اتفاق عجیب هنگام معارفه یک مدیر در خراسان شمالی ! مجرم گردن کلفت سوژه رسانه ها در فضای مجازی شد+ عکس آیا ده ونکی ها اشرار هستند ؟! / فیلم تکان دهنده جزئیات سلاخی کردن پزشک مشهدی توسط همراه بیمار + تصاویر پلیس این خانواده 4 نفره بیرجندی را با هم به زندان فرستاد+ عکس بابلسر ظرفیت برگزاری کنسرت شاد را ندارد؟ پدر 92 ساله پسرش را به خاطر خوابیدن زیاد کشت !+عکس خواننده «دخترشیطان» بازیگر فیلم ایرانی شد آیا اسکورت مدیران تأمین اجتماعی مقصر حادثه مرگبار مرحوم نوربخش بودند !؟

منبع: رکنا

کلیدواژه: بن سلمان کشتن Killing روزنامه شکنجه Torture شبکه تلویزیونی عربستان مصاحبه پسر انگلیسی عکس فیلم ایران مرد پسر ساعت فضای مجازی دختر میانسال پدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۴۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت یک استاد دانشگاه دیگر در آمریکا در پی حمایت از غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، براساس گزارش منابع آمریکایی، رئیس بخش فلسفه دانشگاه اموری آمریکا در پی حمله پلیس این کشور به تحصن دانشجویان این دانشگاه در حمایت از غزه بازداشت شده است.

اعتراضات دانشجویی در آمریکا برای حمایت از فلسطین و با هدف توقف جنگ در غزه با واکنش و سرکوب شدید نیروهای پلیس آمریکا روبرو شده است. در همین ارتباط نیز، سازمان عفو بین‌الملل با صدور بیانیه‌ای به سرکوب اعتراضات مسالمت‌آمیز دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از ملت فلسطین واکنش نشان داد.

سازمان عفو بین‌الملل با اشاره به اقدامات نیروهای امنیتی آمریکایی اعلام کرد: این اعتراضات با واکنش سرکوبگرانه شامل بازداشت و اخراج دانشجویان مواجه شد.

در ادامه این بیانیه آمده است: در حالی که تأمین تسلیحات برای اسرائیل از سوی واشنگتن ادامه دارد، حق اعتراض از اهمیت بالایی برخوردار است.

سازمان عفو بین‌الملل تاکید کرد: از دانشگاه‌های آمریکایی می‌خواهیم که از حقوق دانشجویان در تظاهرات مسالمت‌آمیز و ایمن حمایت کنند.

گفتنی است با تداوم جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در نوار غزه و حمایت‌های بی‌جانبه ایالات متحده از این جنایت‌ها دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا به اعتراضات گسترده، اعتصاب و بست‌نشینی در داخل محوطه این دانشگاه‌ها دست زده‌اند.

این دانشجویان خواستار توقف جنایت‌های رژیم صهیونیستی و همچنین قطع ارتباط دانشگاه‌های آمریکا با رژیم صهیونیستی هستند.

با وجود اینکه این اعتراضات در داخل دانشگاه‌های آمریکا و به صورت مسالمت‌آمیز در حال برگزاری است پلیس و نیروهای امنیتی آمریکا با ورود به این دانشگاه‌ها به سرکوب شدید و بازداشت دانشجویان آمریکایی اقدام کرده‌اند.

رسانه‌های آمریکایی اعلام کردند که در این موج از سرکوب‌ها ۹۳ دانشجوی معترض در دانشگاه کالیفورنیا و ۳۴ دانشجوی معترض در دانشگاه تگزاس از سوی پلیس آمریکا به شدیدترین شکل سرکوب و بازداشت شده‌اند.

کد خبر 6088821

دیگر خبرها

  • بازداشت ۱۰۰ دانشجو در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی
  • بازداشت یک استاد دانشگاه دیگر در آمریکا در پی حمایت از غزه
  • اعتراضات دانشجویان آمریکایی با سرکوب همراه بود
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • پادشاه عربستان بستری شد
  • ملک سلمان را به بیمارستان بردند
  • پادشاه سعودی به بیمارستان منتقل شد
  • نئوم، بن‌سلمان را دست به دامن چینی‌ها کرد!