Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@13:47:26 GMT

بوکس همدان روی رینگ موفقیت

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۵۱۰۱

بوکس همدان روی رینگ موفقیت

همدان- ایرنا- ورزش بوکس در همدان فصل پرباری را سپری می کند و اکنون هم سطح استان های مدعی کشور در حال پیشرفت و موفقیت است.

به گزارش ایرنا، بوکس همدان پس از چندین دوره مدیریت سنتی، اکنون با بکارگیری نیروهای صاحب نام، جوان و خوش فکر در مسیر رشد و اعتلای این ورزش پرهیجان گام بر می دارد.
ایجاد خانه بوکس مهمترین نیاز ورزشکاران همدانی بود که زمینه پیشرفت روزافزون آنها را در سال های اخیر فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حالا بوکس همدان دیگر قعرنشین رتبه بندی استان های کشور نیست و توانسته است در بین 10 استان برتر قرار بگیرد.
توجه به رده های سنی پایه، کسب میزبانی های مهم کشوری و برگزاری دوره های تمرینی و آموزشی مستمر از ویژگی های مهم در موفقیت بوکس همدان به شمار می رود.
این روزها بوکسورهای همدانی در تمامی رده های سنی مسیر موفقیت را در پیش گرفته اند و حالا در آستانه مسابقات انتخابی تیم ملی درصدد کسب سهمیه هستند.
ترکیب تیم منتخب بوکس همدان را نفراتی تشکیل داده اند که هر یک با کوله باری از تجربه و عنوان در تلاش برای رسیدن به تیم ملی هستند.

* خیز بوکسورهای همدانی برای سهمیه تیم ملی
مسابقات بوکس قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بزرگسالان در حالی آذرماه امسال برگزار می شود که ترکیب تیم همدان برای اردوی تمرینی و آمادگی لازم برای این مسابقات مشخص شده است.
جعفر سرمعلی بوکسور اهل شهرستان نهاوند قرار است در وزن 81 کیلوگرم برای تیم همدان روی رینگ برود. این ورزشکار دارنده مدال برنز در رده سنی جوانان است و اکنون با تجربه لازم برای دست یابی به سهمیه تیم ملی مبارزه می کند.
بوکسور تیم همدان در وزن 75 کیلوگرم نیز مسعود خزایی دیگر نخبه نهاوندی است که کوله باری از تجربه را بردوش می کشد.
این بوکسور باتجربه تاکنون سه نشان کشوری را در رده بزرگسالان به ارمغان آورده و سابقه حضور در اردوی تیم ملی را دارا است.
در 69 کیلوگرم نیز حمید خدایوندی بوکسور قدرتی و خوش تکنیک همدان، امسال برای اولین بار در رده سنی بزرگسالان وارد رینگ می شود.
وی دارنده مدال طلای نوجوانان و برنز جوانان سال گذشته است و همچنین سابقه چندین دوره اردونشینی تیم ملی را در رده سنی نوجوانان و جوانان در کارنامه خود دارد.
در وزن 64 کیلوگرم علی طاهری سال گذشته دوبار شانس خود را در مسابقات انتخابی تیم ملی زیر 21 سال در قم و دانشجویان در ارومیه آزمود اما با مصدومیت از ناحیه ابرو مواجه شد تا از مدال محروم بماند.
حالا این بوکسور جوان و آینده دار در اندیشه تصاحب سهمیه تیم ملی بوده و از آمادگی خوبی نیز برخوردار است.
اما در 60 کیلوگرم شبیر زهره وند دارنده مدال برنز در رده نوجوانان و 2 نشان نقره در جوانان از بخت های اصلی کسب سهمیه تیم ملی به شمار می رود.
زهره وند از بوکسورهای با تجربه تیم همدان به شمار می رود که سابقه حضور در اردوی تیم ملی بوکس کشور را دارد.
در وزن 49 کیلوگرم نیز میثم صادقی بوکسور با تجربه و خوش آوازه تیم همدان روی رینگ خواهد رفت. وی نیز با سه مدال رنگارنگ در رده سنی بزرگسالان کشور گام به این مسابقات می گذارد و از توان و تجربه کافی برخوردار است.
صادقی چندین دوره در معیت اردوی تیم ملی بوکس کشور بوده و حریفان خود را به طور کامل می شناسد.
دبیر هیات بوکس همدان پیرامون وضعیت تیم منتخب این استان برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی می گوید: کار سختی در پیش داریم هرچند تیم همدان را نفرات باتجربه و دارای عنوان تشکیل داده است که امیدواریم بتوانند در کسب سهمیه تیم ملی موفق باشند.
امید مرامی افزود: ورزش بوکس آن هم در رده سنی بزرگسالان به دلیل اینکه انتخابی تیم ملی است با حضور تمامی نام آوران و قهرمانان آسیایی همراه است که شرایط سختی را برای تیم ها به دنبال دارد.
وی اظهار داشت: رقابت با هیچ یک از حریفان در این مسابقات ساده و پیش پا افتاده نیست و ورزشکاری موفق است که با آمادگی لازم و کمترین اشتباه در این مسابقات ظاهر شود.
امیدی اضافه کرد: اعضای تیم همدان با ترکیبی از نفرات جوان و باتجربه در این عرصه مهم کشوری حضور می یابد و امیدوارم با کسب نتایج مطلوب ثمره ماه ها تمرین خود را دریافت کنند.
دبیر هیات بوکس همدان با تاکید بر لزوم حمایت هرچه بیشتر مسئولان اجرایی استان از این ورزش گفت: بوکس همدان از جایگاه ارزنده ای در کشور برخوردار است و نام آوران آسیایی را در خود دارد که برای تداوم این موفقیت به حمایت و توجه بیشتر از سوی مسئولان نیاز دارد.

* اتحاد و همدلی زمینه ساز موفقیت بوکس
دارنده مدال های رنگارنگ بین المللی و مربی سابق تیم ملی بوکس نیز لازمه موفقیت هرچه بیشتر این رشته ورزشی در استان همدان را اتحاد و همدلی می داند.
سعید نوروزی افزود: مشارکت همه جانبه خانواده بوکس همدان در کنار یکدیگر زمینه کسب نتایج درخشان خواهد بود و ورزش بوکس هم اکنون روی ریل پیشرفت و درخشش در میادین مهم ملی قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: عملکرد هیات بوکس همدان در 20 سال گذشته به لحاظ موفقیت بی سابقه است و باید از این هیات تقدیر شود.
نوروزی بیان کرد: اینکه بوکس همدان از رده 28 کشور به جمع برترین ها رسیده است، افتخار بزرگی محسوب می شود که باید مورد حمایت بیشتر از سوی مسئولان قرار بگیرد.
وی یادآور شد: هیات بوکس همدان در 2 سال گذشته موفقیت های ارزنده ای داشته است و باید با کمک به شرایط موجود بتوان این روند را بهتر از قبل در پیش گرفت.
7520/2090

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش بوكس تيم ملي ورزش همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۵۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیاده‌راه‌های همدان از زیباترین پیاده‌راه‌های کشور است

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از همدان، سید مسعود حسینی در آغاز عملیات ساخت پیاده‌راه باباطاهر همدان با بیان اینکه تمام خیابان‌های شش‌گانه میدان مرکزی به پیاده‌راه تبدیل می‌شود، اظهار داشت: بر اساس بازخوردهایی که از انجام پروژه‌های پیاده‌راه‌سازی قبلی داشتیم ارزیابی تاثیرات اجتماعی آن را در اجرای پروژه پیاده‌راه باباطاهر با محوریت دانشگاه بوعلی و سجاده آغاز کردیم.

وی با اشاره به اینکه پیاده‌راه‌های همدان از زیباترین پیاده‌راه‌های کشور است، بیان کرد: نظرات کسبه، ساکنان و بهره‌برداران این خیابان مورد توجه قرار می‌گیرد و سایر پروژه‌ها نیز بعد از انجام این پروژه با این روند اجرا می‌شود.

شهردار همدان با اعلام اینکه شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند گفت: امسال با اقداماتی که شهرداری در حوزه گردشگری انجام می‌دهد و بودجه‌ عمرانی که در این حوزه مصوب شده، شهر برای حضور گردشگران زیبا می‌شود.

حسینی با اشاره به آغاز جداره‌سازی‌ در میدان امام(ره)، خیابان بوعلی و اکباتان بیان کرد: هدف ما توسعه گردشگری در شهر همدان است و امیدواریم آنچه نیاز شهر همدان بوده در این زمینه اجرایی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان نیز در این مراسم ضمن تبریک سالروز تشکیل شوراهای اسلامی در کشور، اظهار داشت: شروع به کار شوراها از نهم اردیبهشت سال ۱۳۷۸، همزمان با پیام امام خمینی(ره) و با صدور پیام ویژه‌ای از سوی مقام معظم رهبری بود و به دنبال آن مردم با انتخاب اعضای شورای شهر وکلای خود را بر آنچه که شهرداری انجام دهد و بر عملکرد این سازمان، انتخاب کردند.

محمود مسگریان با بیان اینکه شوراها سیاست‌ها را به شهرداری ابلاغ می‌کنند و نظارت دارند تا طرح‌ها اجرایی شود گفت: اهم پروژه‌های شهری در بودجه سالانه شهرداری از سوی شوراها تصویب می‌شود که یکی از آنها پیاده‌راه سازی‌ بوده است.

وی با بیان اینکه سال‌ها پیش پیاده‌راه‌سازی در شهر همدان آغاز شده افزود: با توجه به اجرای پیاده‌راه بوعلی و اکباتان، به دنبال این هستیم مردم بهترین بهره را از این پیاده‌راه‌ها داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان ضمن تشکر از اقدامات شهرداری منطقه چهار همدان بیان کرد: امسال در این منطقه چندین پروژه آغاز شده است که جای قدردانی دارد ضمن اینکه در اجرای پیاده‌راه باباطاهر مسیری برای وسایل نقلیه عمومی فراهم و از لحاظ بصری نیز به بهترین و زیباترین شکل اجرایی می‌شود.

پیاده‌راه باباطاهر با اعتبار۱۰ میلیاردی آغاز شد

مدیر منطقه چهار شهرداری همدان نیز در این مراسم اعلام کرد: عملیات پروژه پیاده‌راه باباطاهر با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان آغاز شد و این پروژه به طول ۸۰ متر و عرض ۳۵ متر اجرایی می‌شود.

علی طهماسبیان خواستار همکاری شرکت‌های خدمات‌رسان همچون برق و گاز در اجرای این پروژه شد و عنوان کرد: فاز نخست این طرح اجرایی می‌شود و امیدواریم با تلاش همکاران بتوانیم در ۸۰ روز این مرحله را به پایان برسانیم.

وی بر بالابردن ظرفیت گردشگری شهر با اجرای پروژه‌های پیاده‌راه‌سازی تاکید کرد و گفت: کمک به حفظ سلامت شهروندان و محیط زیست، کاهش آلودگی‌ها و غیره از جمله مزایای پروژه‌های پیاده‌راه‌سازی است.

انتهای خبر/

کد خبر: 1229216 برچسب‌ها دانشگاه آزاد همدان همدان شهرداری تهران ایسکانیوز

دیگر خبرها

  • گزارش فرایدی نایت اسمکدان 3 می؛ تشویق رومن در شب سیلی خوردن کودی/ اخبار WWE
  • یک کارشناس انرژی : موفقیت دولت در تقویت شبکه فروش نفت کشور در شرایط تحریم
  • ارتقای سه درصدی سهم فرهنگ از بودجه عمومی کشور از موفقیت‌های مجلس یازدهم
  • تولید لاستیک افزایش یافت/ فروش سایزهای بالای ۱۵ زیر قیمت مصوب
  • اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک ونوجوان رضوی- همدان
  • تامین ۲.۵ تا ۳ درصد برق کشور در نیرو‌گاه شهید مفتح
  • جشنواره «صدای پای خورشید» در همدان
  • بازار مبل ظرفیتی مناسب برای شکوفایی شهر مریانج است
  • موفقیت واکسن‌های موسسه رازی در کنترل و پیشگیری بیماری آبله در گوسفند و بز در کشور
  • پیاده‌راه‌های همدان از زیباترین پیاده‌راه‌های کشور است