Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@03:16:08 GMT

«کرباسیان» مدیرعامل شرکت ملی نفت شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۵۱۴۹

«کرباسیان» مدیرعامل شرکت ملی نفت شد

«مسعود کرباسیان» با حکم وزیر نفت مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «بیژن زنگنه»، وزیر نفت در حکمی، «مسعود کرباسیان» را برای مدت ۲ سال به عنوان مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و معاون وزیر نفت منصوب کرد. متن حکم «بیژن زنگنه» خطاب به «کرباسیان» به شرح زیر است:

«با توجه به این‌که در اجرای ماده ۵۰ قانون اساسنامه شرکت ملی نفت ایران، اعضای هیئت مدیره این شرکت، جنابعالی را برای تصدی مدیریت عامل این شرکت پیشنهاد کرده‎اند، لذا با توجه به تعهد، تجارب و سوابق درخشان مدیریتی جنابعالی در سطوح عالی اجرایی و اقتصادی، بدینوسیله با استعانت از خداوند قادر متعال، به استناد اختیارات ناشی از ماده یادشده از اساسنامه شرکت و همچنین مجوز دریافتی، جنابعالی را برای مدت ۲ سال به عنوان مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و معاون وزیر نفت منصوب می‎کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

 

بنابراین گزارش، «مسعود کرباسیان» پیش از این وزیر اقتصاد دولت دوازدهم بود که با استیضاح نمایندگان مجلس از این سمت کنار رفت. وی همچنین پیش از این در حکمی از سوی وزیر نفت به عنوان عضو اصلی هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران منصوب شده بود./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیراز ارزانی شبستان یزد همایش حقوق بشر امریکایی سنندج محمد جواد ظریف تامین اجتماعی جمال خاشقجی رژیم صهیونیستی مسعود کرباسیان بیژن نامدار زنگنه مدیرعامل شرکت ملی نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۵۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ملاردشیر، به عنوان تولید کننده برتر استان البرز برگزیده شد

به گزارش صدای ایران، شرکت کشاورزی و دامپروری ملاردشیر به عنوان واحد برتر استان البرز در سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای برتر استان البرز در سال 1403 انتخاب شد.
 
آئین اختتامیه سی و پنجمین دوره جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید در هفته کار و کارگر برگزار شد و از شرکت کشاورزی و دامپروری ملاردشیر به عنوان واحد برتر کار با حضور مسئولین کشوری و استانی تجلیل شد.
 
در این برنامه که محمدمهدی برادران معاون صنایع عمومی وزیر صنعت، معدن و تجارت، علی بابایی کارنامی، رئیس فراکسیون کارگری یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور، عبدالله دارایی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز و سایر مدیران استانی حضور داشتند، از مهندس میثم امیرحسینی مدیرعامل شرکت کشاورزی و دامپروری ملاردشیر، بعنوان واحد برتر کار استان البرز ، با اهدای لوح تقدیر و‌‌ تندیس تجلیل شد.      

دیگر خبرها

  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • استقرار حاکمیت شرکتی برای پذیرش در فرابورس الزامی شد
  • امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران: تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ و نسل‌کشی در غزه جدی‌تر شده است
  • شرکت ملاردشیر، به عنوان تولید کننده برتر استان البرز برگزیده شد
  • پنج میلیون مترمکعب روان‌آب در سدهای مخزنی خراسان جنوبی ذخیره شد
  • معاملات مسکن در تهران از طریق دلار و بیت‌ کوین!
  • مدیرعامل شرکت پتروایران منصوب شد
  • سد مخزنی دویرج سرریز شد
  • نصب حدود ۴ هزار علمک جدید گاز در چهارمحال و بختیاری
  • سفر وزیر خارجه ایران به گامبیا برای شرکت در پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی