Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@01:59:44 GMT

10 هزار کارتن خواب در گرمخانه شهرداری اسکان یافتند

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۵۴۴۶

10 هزار کارتن خواب در گرمخانه شهرداری اسکان یافتند

خلیل الله کاظمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: متکدیان و کارتن خوابها در سطح مشهد توسط شهرداریهای مناطق سیزده گانه این کلانشهر جمع آوری می شوند.
وی ادامه داد: همزمان با شروع فصل سرما بازرسی و گشت زنی 15 گروه گشتی در پاتوقهای کارتن خوابها در مناطق سیدی، اسماعیل آباد، بلوار توس، کال زرکش، گلشهر، پنجتن، شهرک حجت، اطراف کشف رود و محله نوده مشهد آغاز شده تا این افراد جمع آوری و به گرمخانه منتقل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون شهردار مشهد گفت: از بیستم مهر ماه گذشته امسال همزمان با آغاز فعالیت این گشتها تاکنون افزون بر دو هزار کارتن خواب اط سطح شهد جمع آوری و اسکان داده شده اند. کارتن خوابها با شش دستگاه مینی بوس به گرمخانه منتقل می شوند. تعداد اسکان یافتگان در گرمخانه شهرداری مشهد ظرف نیمه نخست امسال هشت هزار و 500 نفر بوده است.
وی افزود: گنجایش پذیرش این گرمخانه روزانه 200 تا 300 نفر است و اسکان یافتگان با یک وعده شام گرم و صبحانه پذیرایی می شوند.
کاظمی ادامه داد: شهروندان مشهدی می توانند در صورت مشاهده افراد کارتن خواب، در تماس تلفنی با مرکز 137 موضوع را اعلام کنند تا این افراد توسط نیروهای گشت شهرداری به گرمخانه منتقل شوند.
طبق آمار رسمی ارائه شده توسط نهادهای متولی پنج هزار معتاد کارتن خواب در کلانشهر 3.5 میلیون نفری مشهد زندگی می کنند.
7505/1858
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی سرما شهرداری صبحانه کارتن خواب مشهد منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۵۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰ اثر به جشنواره مد و لباس اروند راه یافتند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مهرداد صیادی، رئیس ششمین جشنواره مد و لباس نقش تن پوش اروند افزود: از بین هزار و صد اثر دریافتی به این جشنواره، ۶۰۰ اثر به علت غیرمرتبط بودن، ضعیف بودن در اجرا و ارائه اثر به جشنواره‌های مشابه از قبل داوری خارج شدند.

صیادی افزود: داوران از بین ۵۰۰ اثر باقیماند، ۳ اثر در هر بخش را حائز رتبه برتر اعلام کردند.

وی همچنین گفت: علاقمندان می‌توانند از دهم تا شانزدهم اردیبهشت به موزه آبان مراجعه و از جشنواره دیدن کنند.

رئیس ششمین جشنواره مد و لباس نقش تن پوش اروند همچنین گفت: مراسم اختتامیه ۱۷ اردیبهشت در سالن همایش‌های سازمان منطقه آزاد اروند با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

گفتنی است داوری آثار این دوره از جشنواره با موضوعات طراحی از بنا‌های شاخص و یادمان‌ها منطقه آزاد اروند، طراحی و ایده گیری از نشانه‌ها و نقش و نگار‌ها هویت بومی و اصیل منطقه آزاد اروند، طراحی و ساخت صنایع دستی و هنر‌های سنتی (مرتبط با ملزومات لباس) و نیز احیا و ایده گیری از لباس اقوام بومی و اصیل ساکن منطقه آزاد اروند (به ویژه اقوام عرب) از اول تا هفتم اردیبهشت در کشور برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیرمرد ۸۵ ساله قربانی سرقت‌های سمی شد
  • هدف‌گذاری شورای ششم برای توسعه متوازن شهر مشهد
  • ۵۰۰ اثر به جشنواره مد و لباس اروند راه یافتند
  • چرا ‌حساب‌های شهرداری مشهد بسته شد؟
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • ببینید | تدابیر پیشگیری از خواب آلودگی بهاری
  • اقدامات منطقه هفت حوض برای توسعه گردشگری مشهد در ۱۴۰۳
  • خواب کافی و تاثیر آن بر سلامت جسم و روان
  • ۶۷ درصد از زوجین جوان مشهدی باور دارند که همسرشان باید ذهن آن‌ها را بخواند
  • راننده خواب‌آلود سبب مرگ پاکبان شد/ تکرار مرگ رفتگران گرگانی برای سومین سال