Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل صدا و سیمای استان کردستان گفت: سیمای مرکز کردستان برنامه‌های ویژه چهل سالگی انقلاب را در دستور کار دارد. ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴ استانها کردستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، ابوالقاسم امان‌اللهی مدیرکل صدا و سیمای استان کردستان در نشست خبری با اصحاب رسانه استان که با موضوع تبیین برنامه‌های 40 سالگی انقلاب در این شهر برگزار شد، با اشاره به رسالت و اهداف انقلاب اظهار داشت: ایدئولوژی نظام مقدس جمهوری اسلامی که برگرفته از انقلاب است، یک دگرگونی ارزشی بنیادی و اعتقادی بوده که منشاء آن اسلام ناب محمدی و سبب شده که استکبار به زانو در بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: امام خمینی(ره) سال‌های سال مبارزه کرد و در این مسیر تنها خدا را در نظر می‌گرفت و از هیچ‌کس و هیچ قدرتی نمی‌ترسید.

مدیرکل صدا و سیمای استان کردستان تصریح کرد: استکبار جهانی از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون، به بهانه‌های مختلف به‌دنبال براندازی نظام بوده اما همواره با درایت رهبر معظم انقلاب از گذرگاه‌های حساس گذر کردیم و دشمنان نتوانسته‌اند به اهدف شوم خود برسند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی علی‌رغم همه مشکلات، توانسته در عرصه‌های مختلف پیشرفت کند و در برابر دسیسه‌ها و توطئه‌های مختلف دشمنان ایستادگی کند.

امان‌اللهی با اشاره به ثمرات آشکار پیروزی انقلاب اسلامی ایران خاطرنشان کرد: صدا و سیما تا قبل از انقلاب تنها یک شبکه داشت اما اکنون دارای 33 شبکه استانی، رادیو 24 ساعته و حوزه مجازی شده و در تمام عرصه‌ها شاهد پیشرفت‌های چشم‌گیری هستیم.

وی اظهار کرد: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و دشمنان با تلاش‌های شبانه‌روزی سعی دارند نظام را با چالش مواجه کنند اما بسیار سخیف‌تر از آن هستند که بتوانند به اهداف خود برسند.

مدیرکل صدا و سیمای استان کردستان افزود: علاوه بر پخش برنامه‌های روزانه در بخش‌های مختلف، در حوزه‌های صدا و سیما برنامه‌های ویژه چهل سالگی انقلاب را در دستور کار داریم.

انتهای پیام/ش

R7848/P1377/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۵۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضعف شدید در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی

 استاندار کردستان شامگاه سه‌شنبه در جلسه ستاد پشتیبانی راهیان نور در سنندج اظهار کرد: در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی ضعف شدید داریم و اگر اردو‌های راهیان نور نبود، در بحث روایت و تبیین رشادت‌ها و افتخارات دفاع مقدس خیلی عقب بودیم.

اسماعیل زارعی‌کوشا تاکید کرد: دستگاه‌های مختلف همکاری و حمایت لازم را برای برگزاری اردو‌های راهیان نور داشته باشند، چراکه دشمن دنبال تحریف واقعیات دوران دفاع مقدس است.

وی گفت: برای برخی از برنامه‌ها هزینه‌هایی می‌شود که هیچ خروجی ندارد درحالی که تامین یک اتوبوس و یا تقبل کرایه آن برای دستگاه‌ها هزینه زیادی ندارد که برخی دستگاه‌ها کم‌کاری می‌کنند.

استاندار کردستان با بیان اینکه دشمنان با ناامیدی از تحریم اقتصادی، همچنان دنبال تهاجم رسانه‌ای هستند، افزود: آنها می خواهند با دروغ‌پراکنی، ذهنیت‌ها را منحرف کنند، بنابراین باید مراقب و هوشیار بود.

وی انجام عملیات وعده صادق را نقطه عطفی در مقابله با رژیم صهیونیستی ارزیابی کرد و گفت: با این اقدام، نظم جهانی تغییر کرد و نظم جدید نه با اراده غربی‌ها و اروپایی‌ها بلکه با اراده جبهه مقاومت شکل خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • استاد موسیقی شمال خراسان را بهتر بشناسیم
  • سپاه همزاد انقلاب و سنگر مستحکم انقلاب است
  • آغاز عملیات اجرایی احداث دفترصداوسیما در سقز
  • برنامه‌های بزرگداشت سالروز سفر مقام‌ معظم رهبری به کردستان
  • تدارک ویژه صدا و سیمای گلستان در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع)
  • برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی به مناسب روز مریانج برگزار می‌شود
  • برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت مقام معلم در شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • ادارات کردستان خارج از بروکراسی اداری به کمک راهیان نور بیایند
  • سریال «ماه شرف خانم» در سیمای مرکز کردستان تولید می‌شود
  • ضعف شدید در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی