Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@22:02:36 GMT

هکر حساب های بانکی البرز دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۵۹۷۶

هکر حساب های بانکی البرز دستگیر شد

کرج- ایرنا- رئیس پلیس البرزگفت: زن 27 ساله ای که با هک حساب های بانکی برخی کاربران
2 میلیارد ریال برداشت کرده بود توسط پلیس این استان دستگیر شد.

سردار عباسعلی محمدیان روز دوشنبه درگفت و گو باخبرنگارایرنا افزود: درپی مراجعه فردی به پلیس فتا شهرستان ساوجبلاغ مبنی بر برداشت غیرمجاز 660 میلیون ریال از حساب وی پیگیری موضوع به صورت ویژه دردستور کار پلیس قرارگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: دربررسی های حساب مالباخته مشخص شد که وجوه به حساب بانکی یک خانم واریز شده و سپس به حساب های دیگر انتقال یافته است .
محمدیان افزود: حساب مذکور و حساب هایی که مبالغ به آن ها واریز شده بود مسدود و مشخص شد که شماره حساب مربوط به یکی ازشعب بانک ها دراستان گلستان است که بلافاصله ماموران با دریافت نیابت قضایی به استان مذکور اعزام شدند.
وی گفت: با اقدامات اطلاعاتی ماموران منزل نامبرده را شناسایی و متهم دریک اقدام غافلگیرانه دستگیر و به پلیس فتا شهرستان ساوجبلاغ منتقل شد.
فرمانده انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: متهم به اتهام پولشویی تحت تعقیب مراجع قضایی استان گلستان قرار گرفت ضمن آنکه به جرم خود مبنی بر برداشت غیرمجاز 2 میلیاردریال ازحساب بانکی مردم اعتراف کرد.
محمدیان درخصوص نحوه عملکرد متهم گفت که پس از هک کردن حساب های بانکی تعدادی ازمردم درسراسر کشور، وجوه را به حساب های اعضای خانواده اش واریز می کرد سپس این مبالغ صرف نوسازی و تعمیر منزل می شد.
وی افزود: متهم با قرار وثیقه قانونی تحویل زندان شد.
2098/ 6155

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي دستگيري هكر البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۵۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو متهم به قتل وکیل بابلی دستگیر شدند

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: دو متهم به قتل وکیلی بابلی که جسدش در آمل کشف شد، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به‌نقل از روابط‌عمومی دادگستری مازندران، عباس پوریانی عصر امروز_شنبه هشتم اردیبهشت_ با اشاره به بازداشت دو متهم به قتل در شهرستان آمل اظهار کرد: طبق تحقیقات انجام شده، متهمان، بامداد روز حادثه وارد ویلایِ شخصیِ مقتول در یکی از روستاهای شهرستان بابلسر شده و مقتول که یک مرد ۵۲ ساله بوده را به قتل رساندند.

وی افزود: متهمان در ادامه مقتول را با خودروی شخصی‌اش به یکی از مناطق جنگلی آمل منتقل و پس از رها کردن خودروی وی در پرتگاه از محل متواری شدند.

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: پس از کسب خبر، مأمورین پلیس آگاهی با بررسی محل و نحوه سقوط و محل قرار گرفتن جسد متوجه ساختگی بودن تصادف شده و دریافتند محل فوت در مکان دیگری بوده است.

پوریانی با بیان اینکه با پیگیری‌های ویژه دادستانی شهرستان آمل و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی، خودروی متهمین با رصد دقیق اطلاعاتی و استفاده از سامانه‌های پلیس، شناسایی شدند، عنوان کرد: در عملیات‌های جداگانه دو متهم به قتل و سه نفر دیگر که انگیزه‌های این قتل را فراهم کرده بودند، دستگیر شدند.

وی با تاکید بر اینکه متهمین صراحتاً به بزه انتسابی اقرار کردند، انگیزه عنوان شده از سوی متهمین را اختلافات خانوادگی و مالی مطرح و بیا کرد: امروز یکی از متهمین به اتهام مباشرت در قتل و متهم دیگر به اتهام معاونت در قتل، با صدور قرار مناسب قانونی به زندان معرفی و جهت ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

به گزارش ایمنا؛ مقتول، ۱۵ سال پیش از دستگاه قضائی منفک شده و سال‌ها به عنوان وکیل رسمی مشغول به فعالیت بوده است.

کد خبر 748482

دیگر خبرها

  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس/مجازات سنگین در انتظار فرد خاطی
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس
  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • دو متهم به قتل وکیل بابلی دستگیر شدند
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • ­سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • متهمان به قتل در آمل دستگیر شدند