Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا رضوی در گفتگو با خبرنگار مهر تعداد روستاهای بالای ۲۰ خانوار غیربرخوردار استان را ۱۰۵ روستا اعلام و اظهار داشت: از این تعداد، عملیات آبرسانی به۳۲ روستا در حال اجرا است.

وی ادامه داد: از دو هزار و ۸۳۸ روستاهای استان، یک هزار و ۹۰۸ روستا تحت پوشش خدمات  شرکت آب و فاضلاب روستایی قرار دارند.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی گفت: سیاست شرکت آب و فاضلاب روستایی بر اساس مصوبات شرکت مادر تخصصی، آبدار کردن کلیه روستاهای بالای ۲۰ خانوار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضوی در خصوص آبرسانی به روستاهای شهرستان خوی نیز اظهار داشت: از ۲۱۰ روستای شهرستان خوی ۹۸ روستا تحت پوشش مستقیم شرکت آب و فاضلاب روستایی قرار داشته و ۷ روستای بالای ۲۰ خانوار فاقد آب آشامیدنی است.

وی، شاخص بهره مندی جمعیت روستایی شهرستان خوی از آب شرب سالم و بهداشتی را ۷۶ درصد اعلام و اضافه کرد: با توجه به بالا بودن شاخص بهره مندی روستاهای خوی از شاخص کشوری، زمینه فعالیت برای افزایش این شاخص فراهم است.

کد خبر 4462189

منبع: مهر

کلیدواژه: آب و فاضلاب روستایی آبرسانی روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۶۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی سلامت در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، این نشست تخصصی باهدف آشنایی  بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با تغییرات فیزلوژیک در دوران سالمندی و با همکاری مديريت سازمانهاي مردم نهاد و خيرين سلامت دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی و با حضور 40 نفر از بانوان شاغل در سطح ستاد مرکزی و امور ارومیه برگزار شد.

مشاور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در امور بانوان در خصوص برگزاری این نشست تخصصی اظهار داشت: این نشست یکی از برنامه های هفته ملی سلامت بانوان بوده که به همت امور زنان و خانواده شرکت  آب و فاضلاب برگزار و در آن، مراحل تکامل فیزلوژیک زنان، عوامل متاثر کننده سالمندی، آمادگی برای مواجهه و معرفی روش های پیشگیری از انواع آسیب های این دوره بیان شد.

وی، استمرار برگزاری کلاس حرکات اصلاحی برای بانوان شاغل و همسران کارکنان مرد، برنامه ریزی برای برگزاری کلاسهای آموزشی دارت، تیراندازی، تنیس روی میز برای بانوان شاغل را از جمله فعالیتهای انجام شده بمناسبت هفته سلامت در بین کارکنان شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی عنوان کرد.

 

دیگر خبرها

  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس
  • نشست تخصصی سلامت در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • وعده تأمین اینترنت برای روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور
  • بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب
  • ثبت بیش از ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی
  • ثبت 70 هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره مند شدند
  • ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی طی سال گذشته
  • ۹۸ درصد روستاهای بوشهر راه آسفالت دارند
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان در طرح راه‌های روستایی بوشهر