Web Analytics Made Easy - Statcounter

در دیدار لبران جیمز با تیمی که روزگاری در آن می درخشید، لس آنجلس لیکرز نهمین پیروزی فصل خود را به دست آورد.

طرفداری- لس آنجلس لیکرز موفق شد تا در یک مسابقه خارج از خانه، با نتیجه 97-113، میامی هیت را شکست دهد.

تاریخ ورزشگاه ساعت

 دوئشنبه 26 آبان 1397 معادل با 19 نوامبر 2018

آمریکن ایرلاینز آرنا 2:30 بامداد گزارش بازی

با شروع بازی، لبران جیمز آتش بازی راه انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسب 19 امتیاز در کوارتر نخست، انگیزه او در این مسابقه را نشان داد. با درخشش پادشاه و همکاری دیگر بازیکنان زرد و بنفش پوشان، وقت نخست با نتیجه 21-34، به سود لیکرز خاتمه یافت. کوارتر دوم نیز با برتری لس آنجلسی ها دنبال شد. کالدول پوپ در این کوارتر خودی نشان داد و در اواخر این وقت نیز، لبران جیمز بار دیگر با نفود ها و پرتاب های بی نقص خود، سبد میامی هیت را به تسخیر خود در آورد. کوارتر دوم با نتیجه 31-33 و به سود لس آنجلس لیکرز به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم، کار نزدیک دنبال شد. حسن وایتساید و جانسون، در این کوارتر بسیار خوب بازی کردند. با این حال بازی خوب آن ها نیز نتوانست مانع شکست میامی هیت در کوارتر سوم شود. وقت سوم این بازی، با نتیجه 24-25 به نفع لیکرز تمام شد. میامی هیت، همچنان با تلاش زیادی به بازی ادامه می داد. اما هر چی می آمدند تا اختلاف را کمتر کنند، با پاسخ خوب و به موقع جیمز و یارانش مواجه می شدند. در پایان این دیدار با نتیجه 97-113، به سود لس آنجلس خاتمه یافت. آمار 51 امتیاز و در راس آن 6 پرتاب موفق 3 امتیازی از 8 اقدام که توسط لبران جیمز به ثبت رسید، ثابت کرد که پادشاه NBA همچنان می تواند به یکه تازی خود ادامه دهد.

آمار بازی تیم پرتاب منطقه ای پرتاب سه امتیازی ترن اور ریباند میامی هیت

40%

40% 12 48 لس آنجلس لیکرز 44% 40% 9 50

 

تیم بازیکن امتیاز بازیکن پاس بازیکن ریباند میامی هیت وین الینگتون 19 رادنی مک گرودر 4 حسن وایتساید- رادنی مک گرودر 7 لس آنجلس لیکرز لبران جیمز 51 لانزو بال 7 تایسون چندلر 11

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۶۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبال NBA | ما بازی هفتم می‌خواهیم!

بازی هفتم در راند اول پلی آف؟ ممکن است دو مورد داشته باشیم.

طرفداری | بامداد شنبه به وقت تهران، دو بازی در جریان پلی آف NBA برگزار شد. این مطلب پس از بازی اورلاندو مجیک و کلیولند کاوالیرز ایجاد شده و بعد از دیدار دالاس موریکس و لس آنجلس کلیپرز، به روز رسانی خواهد شد.

اورلاندو مجیک ۱۰۳-۹۶ کلیولند کاوالیرز (۳-۳ مساوی)

دالاس موریکس - لس آنجلس کلیپرز (۲-۳ به سود موریکس)

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • مرور خاطرات دوران تحصیل پس از ۴۵ سال
  • یادآوری خاطرات با نسخه بدنساز داستان اسباب بازی ها(عکس)
  • تکرار هتک حرمت قرآن توسط زن سوئدی
  • بسکتبال NBA | ما بازی هفتم می‌خواهیم!
  • فوری؛ داروین هم از لس آنجلس لیکرز اخراج شد
  • گل زیبای دیوید بکام با پیراهن لس آنجلس گلکسی (3 می، 2008) / فیلم
  • آنتونی هاپکینز در نقش آهنگساز مشهور بازی می‌کند
  • بدرقه خاطرات قهرمانی را فراموش کرد (عکس)
  • میامی نیازمند ایجاد کارخانه‌های فرآوری/ مسئولان به فکر باشند
  • واکنش کرملین به مذاکرات «صلح اوکراین» در سوئیس در غیاب روسیه!