Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@21:06:15 GMT

غیبت لواندوفسکی مقابل پرتغال به دلیل مصدومیت

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۶۸۴۱

رابرت لواندوفسکی مهاجم ستاره‌ی بایرن مونیخ و تیم ملی لهستان در اردوی تیم ملی کشورش از ناحیه‌ی زانو با مصدومیت خفیف مواجه شده است.

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه‌ی آلمانی بیلد اعلام کرد که لواندوفسکی در اروی تیم ملی لهستان از ناحیه‌ی زانو دچار مصدومیتی خفیف شده ولی به دلیل همین مصدومیت نمی‌تواند روز سه‌شنبه در دیدار تیم ملی کشورش با پرتغال در چهارچوب رقابتهای لیگ ملتهای یوفا به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیلد می‌گوید لواندوفسکی بعد از این بازی اردوی لهستان را با مصدومیت ترک خواهد کرد و به جمع بازیکنان بایرن مونیخ خواهد پیوست.

 

بیلد از قول منابع خود در تیم ملی لهستان نوشت که لواندوفسکی از چند روز پیش با این مصدومیت دست به گریبان بوده و در نهایت تصمیم گرفته شده که از او در بازی مقابل پرتغال استفاده نشود. بیلد می‌گوید لواندوفسکی به همین دلیل کمپ تیم ملی لهستان را ترک کرده است.

 

 

لهستان هم مثل آلمان در لیگ ملتهای یوفا سقوط کرده است و بازی مقابل پرتغال را به عنوان فرصتی مناسب برای کسب آمادگی هر چه بیشتر جهت شرکت در رقابتهای انتخابی جام ملتهای 2020 می‌بیند. اما پرتغال با تساوی بدون گلی که در مقابل ایتالیا بدست آورد صدرنشینی خود را در این گروه رقابتهای لیگ ملتها قطعی کرد.  

 

اما روزنامه‌ی بیلد می‌گوید از بخت خوب بایرن مونیخ مصدومیت لواندوفسکی جدی نیست و او تنها با چند روز شرکت نکردن در تمرینات دوباره به شرایط عادی برخواهد گشت. بیلد از قول پزشک تیم ملی لهستان نوشت:" لواندوفسکی بعد از حدود هفت روز دوباره کاملاً آماده خواهد بود". بیلد می‌گوید به این ترتیب لواندوفسکی قاعدتاً برای بازی آتی بایرن مونیخ در بوندس‌لیگا که در آلیانز آرنا مقابل فورتونا دوسلدورف برگزار می‌شود، آماده خواهد شد و به میدان خواهد رفت.

تیم ملی لهستان لواندوفسکی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی لهستان لواندوفسکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۶۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت ستاره خط دفاعی فولاد مقابل استقلال

به گزارش "ورزش سه"، جفرسون باهیا، مدافع برزیلی تیم فولاد، با کارت زردی که مقابل تراکتور دریافت کرد دیدار حساس مقابل استقلال را از دست داد و این فرصت ویژه‌ای برای مهاجمان استقلال خواهد بود.

باهیا پیش از این هم در آستانه دیدار با پرسپولیس محروم شده بود و مقابل این تیم به میدان نرفت و حالا در دیدار حساس مقابل استقلال هم غایب خواهد بود تا در دومین بازی‌ مهم مقابل سرخابی‌های پایتخت حضور نداشته باشد.

زوج خط دفاعی فولاد توسط کولیبالی و باهیا تشکیل می‌شود و قدرت سرزنی این دو بازیکن نقطه قوت فولادی‌ها به حساب می‌آید، البته در طول فصل شکاف و عمق زیادی که در خط دفاعی این تیم وجود دارد آنها را آسیب‌پذیر کرده است، اما با توجه به حضور بلانکو در ترکیب استقلال حضور باهیا می‌توانست تاثیرگذار باشد.

مدافع بلندقامت فولاد در 22 مسابقه برای فولاد به میدان رفته و 9 کلین‌شیت در طول فصل داشته است و غیبت او در بازی با استقلال به چشم خواهد آمد و عبدالله ویسی باید در روزهای باقی‌مانده تدبیری برای جانشینی این بازیکن باتجربه در نظر بگیرد.

دیگر خبرها

  • تعویض ستاره بایرن: مصدومیت تیم توخل را ول نمی‌کند!
  • ادعای بیلد: اولیور کان، میهمان ویژه «رئال مادرید» در تقابل با بایرن مونیخ!
  • غیبت ستاره خط دفاعی فولاد مقابل استقلال
  • بدشانس‌ترین استقلالی، رکورددار مصدومیت‌های تلخ
  • لیست بازیکنان بایرن مونیخ برای سفر به مادرید؛ غیبت ۴ بازیکن
  • بیست و سه گزینه سرمربیگری بایرن مونیخ!
  • پایان رکورد خیره‌کننده برونو فرناندز؛ اولین غیبت در فوتبال به دلیل مصدومیت!
  • حضور دنیلو در فینال کوپا ایتالیا در هاله‌ای از ابهام
  • مارچینیاک بازی برگشت رئال - بایرن را سوت می‌زند
  • دروسی: مقابل یووه خوب بازی کردیم/ مصدومیت دیبالا جدی نیست