Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از لرستان، عصر یک‎شنبه، 27 آبان در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب لرستان که از 26 آبان در خرم‎آباد آغاز به‌کار کرده است، نشست اهمیت آموزش خط بریل برای نابینایان به‌همت مؤسسه امروز کیمیای فردا در سالن نشست‌های تخصصی داوزدهمین نمایشگاه کتاب لرستان برگزار شد .
در این نشست تخصصی که با حضور نابینایان و کم‌بینایان برگزار شد، روشندلان موفق استان معرفی و به سؤالات حاضران پاسخ دادند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بخشی از این نشست، همت‌اله بیرانوند، نقال و شاهنامه‌خوان نابینا و همچنین شهناز اسکینی، نابینای قرآن‌پژوه و دارنده رتبه برتر مسابقات قرآنی کشور به قرائت ایاتی از کلام وحی پرداختند .
اجرای این برنامه توسط معصومه فرج‌پور و قرائت قرآن نیز توسط قاری روشندل محمد بهرامی صورت گرفت .
در ابتدای این مراسم مرتضی امیری، مدیرعامل مؤسسه امروز کیمیای فردا با بیان عملکرد چهارساله این مؤسسه، از خیرین حاضر در نشست خواست در جهت بهتر شدن عملکرد این شرکت در زمینه خدمات فرهنگی، اموزشی، مهارتی و اشتغال افراد نابینا و کم‌بینا این مؤسسه را همکاری و همیاری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا لرستان فعالیتهای قرآنی نمایشگاه کتاب لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۷۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ رییس امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم امروز با شرکت ۱۵۶ شرکت کننده گیلانی همزمان با سراسر کشور در گیلان برگزار شد که ۹۸ نفر از شرکت کنندگان زن و ۵۸ نفر مرد بودند.

حجت الاسلام محمد پورشعبانعلی افزود: سوالات این آزمون در سطح ۱۰ جز، ۲۰ جز و ۳۰ جز برگزار شد.

وی با بیان اینکه نتیجه این آزمون نیمه دوم تیرماه اعلام خواهد شد، افزود: به افرادی که امتیاز قبولی را در این آزمون کسب کنند، بر اساس رتبه بندی و حفظ جز‌ها، مدرک دیپلم، فوق دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس و دکتری اعطا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نشست تخصصی «نگاهی به مفهوم امت در کلام و سیره امام صادق(ع)» برگزار می‌شود
  • حضور ۱۵۴ حافظ قرآن کریم بوشهری در کسب مدرک تخصصی
  • حضور قاریان ایرانی در نمایشگاه کابل جلوه‌ای از همدلی دو ملت
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه
  • رقابت ۱۶۳ لرستانی در نوزدهمین آزمون تخصصی قرآن
  • آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در گیلان
  • برگزاری نشست‌های تخصصی بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی مهندسی نقشه‌برداری
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود
  • آزمون تخصصی حفاظ قرآن کریم در گلستان برگزار می شود