Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز گفت: ۹۰ درصد قیمت تمام شده زمین در شهرک‌های صنعتی در اختیار متقاضیان راه‌اندازی استارتاپ قرار می‌گیرد. ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵ استانها البرز نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، محمدامین فرشی در رویداد استارتاپی مشترک شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز و خانه استارتاپ کرج که امروز در سالن میلاد شهرداری کرج برگزار شد، اظهار داشت: بهترین مکانیسمی که برای دور زدن تحریم‌ها می‌توانیم داشته باشیم استفاده از تفکر استارتاپی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر  استفاده نمایشی از تفکر استارتاپی در برنامه‌ها شدنی نیست و این کار الزامی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز با بیان اینکه تفکر استارتاپی روند صادرات محصولات را بهبود و توسعه می‌دهد،بیان کرد: زمین و زمان با هم متحد شدند تا کمر صادرات ایران را بشکنند.

وی با بیان اینکه در مجموعه سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی از ابتدای سال برنامه‌های اصلی برای اقتصاد دانش محور طراحی کرده‌ایم، عنوان کرد: رویداد استارتاپی در حاشیه نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی، صادراتی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان البرز علی رغم تمام مشغله‌های موجود برگزار شد و محوریت این رویداد صادرات بود.

فرشی با بیان اینکه شرکت کنندگان در این رویداد از بهترین‌های کشور هستند که می توانند به تولید کمک کنند،تصریح کرد: از سه استارتاپ در حوزه صنعت در این برنامه که با رای داوران در حوزه صنعت فعالیت می‌کنند تقدیر شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز با بیان اینکه در این مجموعه تخفیفات مناسبی برای استقرار استارتاپ در حوزه صنعت در شهرک‌های صنعتی در نظر گرفته شده است،تصریح کرد: 90 درصد قیمت تمام شده زمین در شهرک‌های صنعتی در اختیار متقاضیان راه‌اندازی استارتاپ قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه هرکس بتواند بر اساس شناسایی نیاز بازار ما در قالب توسعه بازار محصولات صنعتی وارد شود، حمایت می‌شود، تصریح کرد: تا پایان سال شرکت شهرک‌های صنعتی آماده حمایت و پشتیبانی از یک استارتاپ دمو در سطح ملی است.

فرشی با بیان اینکه البرز آماده پشتیبانی از یک رویداد ملی استارتاپی است،گفت: درباره جذب سرمایه گذار مذاکراتی با معاونت علمی و فناوری  ریاست جمهوری داشتیم.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز با بیان اینکه این ظرفیت برای همه مهیا است تا توانایی های خود را نشان دهند، تصریح کرد:  نشست تجار ایرانی و عراقی برای همکاری بیشتر در کرج برگزار شد و می‌توان از ظرفیت‌های استارتاپی برای رونق تجارت و بازرگانی ایران و عراق استفاده کرد.

انتهای پیام/ن

R41451/P1361/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۷۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده

فرزاد محمدی  اظهار کرد: توسعه فناوری یکی از زیرپروژه‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان است.

وی با بیان اینکه یکی از چالش‌هایی که در کشور و به تبع آن در استان وجود دارد موضوع فناوری است، گفت: در این راستا به منظور رفع موانع تکنولوژی و فنی واحد‌های صنعتی احیا شده که ماموریت و رسالت آن شناسایی نیاز‌های فناورانه است فن‌بازار در استان تشکیل شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: در حال حاضر نیاز‌های فناوری چندین واحد صنعتی در استان شناسایی و مرتفع شدند.

محمدی بیان کرد: در استان چندین واحد صنعتی را دانش‌بنیان کردیم؛ همچنین با حمایت‌های مالی واحد‌های تحقیق و توسعه مورد حمایت قرار گرفته شده‌اند.

وی در ادامه اظهار کرد: در منطقه ویژه اقتصادی ازنا، اولین سرمایه‌گذاری خارجی جذب شد و این موضوعی بود که در سال‌های گذشته شاهد آن نبودیم.

مدیرعامل شرکت‌شهرک‌های صنعتی لرستان با بیان اینکه این سرمایه‌گذار چینی پروژه فروسیلیس منگنز را در ازنا در حال احداث دارد، یادآور شد: خوشبختانه این واحد پیشرفت بسیار خوبی دارد و ظرف دوسه ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • احداث نیروگاه‌های خورشیدی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی مشکل کمبود برق را حل می‌کند
  • آزادسازی۲۰ هزار مترمربع زمین راکد در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • آزادسازی زمین های راکد در شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • آزادسازی زمین‌های راکد در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • عدم وجود سایت مدیریت پسماند ویژه در شهرک‌های صنعتی
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • سارقان اموال ٣٠٠ میلیارد ریالی در البرز دستگیر شدند
  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین‌های شهرک صنعتی فجر قشم
  • صدور سند زمین های شهرک صنعتی فجر قشم
  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین های شهرک صنعتی فجر قشم