Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-29@07:21:52 GMT

سخنان روحانی در فرودگاه خوی

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۷۸۳۹

رئیس جمهوری کشورمان با ابراز خوشحالی از سفر به آذربایجان غربی گفت: در این سفر طرح های سفر قبلی تکمیل و تعدادی طرح نیز بهره برداری می شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، حسن روحانی در بدو ورود به آذربایجان غربی در فرودگاه خوی در جمع خبرنگاران افزود: در این سفر همچنین طرح های جدیدی که مورد نظر است در شورای اداری بررسی و تصویب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وی اظهار داشت: بسیار خوشحالم که در ماه ربیع الموعود خداوند این توفیق را به من و هیات همراه داد تا میهمان مردم دلاور و مرزدار آذربایحان غربی باشیم و در آغاز این سفر به زیارت مردم شریف و عالم پرور و شهید پرور خوی آمدیم. رئیس جمهوری ادامه داد: در این سفر طرح های مهمی همچون بیمارستان 220 تختخوابی خوی و خط آهن مراغه ارومیه که بسیار تاثیرگذار است، افتتاح می شوند.  رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت در بدو ورود به فرودگاه خوی مورد استقبال مقام های ارشد کشوری و استانی قرار گرفتند.  دکتر روحانی در سفر یکروزه خود به آذربایجان غربی ضمن سخنرانی در جمع مردم استان در ورزشگاه شهید چمران خوی، در مراسم افتتاح طرح های عمرانی و درمانی از جمله راه آهن ارومیه شرکت و در جمع اعضای شورای اداری و نخبگان آذربایجان غربی سخنرانی می کند.  افتتاح راه آهن مراغه - ارومیه، بهره برداری از چندین طرح بیمارستانی در ارومیه و خوی، افتتاح فرودگاه و فاز اول نیروگاه سیکل ترکیبی ماکو و گازرسانی به 200 روستا و شهر «سرو» ارومیه از جمله طرح های افتتاحی در سفر رییس جمهوری به آذربایجان غربی خواهد بود. عملیات اجرایی 2 طرح گازرسانی به 47 روستا و 20 طرح آبخیزداری نیز همزمان با حضور رئیس جمهوری در آذربایجان غربی آغاز می شود.
 جلسه با نخبگان و فعالان حوزه های مختلف، شرکت در جلسه شورای اداری و نشست خبری با نمایندگان رسانه ها از دیگر برنامه های سفر یکروزه رییس دولت دوازدهم به آذربایجان غربی است.  نخستین دور سفر استانی دکتر حسن روحانی به آذربایجان غربی در اواسط خردادماه سال 1395 انجام شد که در آن 17 هزار میلیارد ریال طرح به تصویب رسید که نزدیک به 80 درصد آن تا کنون اجرایی شده است.   دانلود  

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۷۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی مددکاران ترویجی شهرستانهای ارومیه، نقده و اشنویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  گردهمایی مددکاران ترویجی شهرستانهای ارومیه، نقده و اشنویه با موضوع ترویج الگوی کشت محصولات زراعی و باغی   در سالن اجتماعات مرکز تحقیقات کشاورزی آذربایجان غربی  برگزار شد.

شرکت کنندگان در این مراسم با  اصول تغذیه، مبارزه با آفات، بیماری ها وعلفهای هرز در محصولات سیب درختی و کلزا آشنا شدند.

 مددکاران ترویجی بعنوان عاملین شبکه ترویج در روستاها نقش مهمی در  انتقال دانش فنی و سیاستهای بخش کشاورزی به بهره برداران دارند.

دیگر خبرها

  • شهرداری ارومیه از اعتبارات ملی محروم مانده است
  • آب‌گیری دریاچه ارومیه در ایام گرم و کم بارش ادامه پیدا کند
  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شوراها استفاده می‌کنیم
  • غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه
  • اسلام نگاهی مقدس به مسئله کار و کارگر دارد
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباش درگیری شب گذشته ارومیه
  • گردهمایی مددکاران ترویجی شهرستانهای ارومیه، نقده و اشنویه