Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - در پي انتشار اخباري در رسانه هاي درخصوص وضعيت بازنشستگي برخي مديران دفتر رييس جمهوري يک مقام آگاه توضحياتي در اين باره ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا، وي با ايرنا گفت محمود واعظي رييس دفتر رييس جمهوري بازنشسته نيست.
اين مقام افزود مجيد تخت روانچي معاون سياسي دفتر رييس جمهوري در سال 92 با تاييد هيات دولت اعاده به خدمت شده و لذا مشمول قانون اخير نيست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي گفت: بهمن حسين پور معاون مراسم تشريفات نيز بازنشسته محسوب مي شود که در پايان مهلت مقرر در قانون در پست سازماني و جايگاه فوق نخواهد بود
اين منبع آگاه با توصيه به رسانه ها براي کسب اطلاع از مراجع رسمي و قانوني تاکيد کرد که دولت در اين زمينه بر مبناي قانون عمل خواهد کرد.
سيام**9314**1553
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۷۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در دومین روز سفر به جمهوری تاجیکستان، با وزیر تندرستی این کشور پیرامون توسعه همکاری‌های مشترک با راه‌اندازی دفتر همکاری‌های علمی دانشگاهی، دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست که در وزارت تندرستی تاجیکستان و با همراهی سفیر ایران در جمهوری تاجیکستان برگزار شد، پیرامون راه‌های توسعه همکاری‌های دو جانبه همفکری شد.

در ادامه این ملاقات، دفتر اختصاصی همکاری‌های علمی دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان، در ساختمان وزارت تندرستی افتتاح شد.

معاون بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این خصوص اظهار کرد: افتتاح این دفتر که نشان دهنده اعتماد طرف تاجیک به توانمندی‌های دانشگاه علوم پزشکی شیراز است، روابط دو جانبه را با شتاب بیشتری توسعه می‌دهد.

سید حسن سراج افزود: با توجه به روابط گسترده علمی و آموزشی دانشگاه با جمهوری تاجیکستان، پیشنهاد تاسیس این دفتر همکاری از طرف دانشگاه علوم پزشکی شیراز به طرف تاجیک ارائه شد که مورد استقبال قرار گرفت.

او، راه‌اندازی این دفتر را فرصتی برای برنامه‌ریزی، هماهنگی و پیگیری موضوعات مورد علاقه دو طرف دانست.

در پایان برنامه‌های روز دوم سفر، وزیر تندرستی جمهوری تاجیکستان، نشان ملی تاجیکستان را به مهرداد شریفی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعطا کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • افتتاح دفتر همکاری‌های علمی تاجیکستان و علوم پزشکی شیراز
  • (ویدیو) عصبانیت تروریست‌های پاکستان از سفر رئیسی از زبان معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهوری
  • سه اداره‌کل سمنان در پذیرش درخواست‌های مردمی سفر رییس‌جمهور رکورد زدند
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • قدردانی از مقام شامخ شهید حسن طهرانی مقدم
  • ۵ سند همکاری میان مقام‌های ایران و سریلانکا امضا شد
  • رییس صداوسیما از پیگیری وضعیت اقتصادی توسط ساترا خبر داد
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • معاون وزیر دفاع روسیه بازداشت شد