Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه و فناوری رسانه ملی با اشاره این که در فناوری رسانه ای به نقطه خلاقیت و تولید بومی رسیده ایم، گفت: تحریم ها ممکن است روند کار ما را کند کند اما متوقف نخواهد کرد.

«رضا علیدادی» در آیین افتتاحیه پانزدهمین اجلاس فناوری رسانه در گفتگو با خبرنگار تلویزیون خبرگزاری شبستان در پاسخ به این سوال که در حوزه فناوری رسانه در چه جایگاهی در دنیا قرار داریم، گفت: در نمایشگاهی که در حال حاضر در پانزدهمین اجلاس فناوری رسانه برپاست شاهد غرفه ای هستیم که در حوزه علوم و تکنولوژی های آینده فعالیت می کند این به این معنی است که ما به نقطه ای رسیدیم که خلاقیت و نوآوری های خود را ارایه می دهیم نه فقط کپی برداری از محصولات خارجی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون توسعه و فناوری سازمان صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران در ادامه توضیح داد: ما در حوزه فناوری رسانه در بحث فرستنده های تلویزیونی جزو کشورهای دارای طراز بالا هستیم که در هر اقلیمی از دنیا با کیفیت بالا کار می کند. در حوزه فناوری های پلتفرمی پیشرفت های بسیار بالایی داشتیم نمونه کارهایی که در این نمایشگاه ارایه شده نشاندهنده این موضوع است که ما در طراز جهانی کار می کنیم.

 

علیدادی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا تحریم ها در بحث فناوری رسانه در کشور تاثیر گذاشته است، گفت: تحریم ها ممکن است روند کار ما را کند کنند اما متوقف نمی توانند بکنند.

 

بنا بر این گزارش، پانزدهمین اجلاس فناوری رسانه پیش از ظهر امروز در مرکز همایش های صدا و سیما افتتاح شد.

 

 

پایان پیام/298

منبع: شبستان

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی شیراز جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان استان همدان کردستان ارزانی محمد جواد ظریف هفته بسیج بیرجند اینفوگرافی فناوری رسانه رسانه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۸۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴ اردیبهشت سنندج میزبان جشن بزرگ «روز دختر» است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام برومند رازیانی صبح چهارشنبه در جلسه قرارگاه رسانه‌ای فضای مجازی با موضوع روز دختر اظهار کرد: رویدادها اگر با پیوست رسانه‌ای برگزار شود ضریب خوبی پیدا می‌کند.

وی افزود: به مناسبت دهه کرامت و روز دختر روز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه مراسمی در سنندج برگزار می‌شود که برنامه‌ای چند بعدی است و صرفاً یک جشن و هیاهوی شاد نیست.

وی اعلام کرد: این جشن مختص همه اقشار با همه سن و سال‌ها و گرایش‌ها است که با ظرفیت‌های بومی و چهره‌های توانمند ملی اجرا می‌شود و شامل برنامه‌های متنوعی شامل دف نوازی، استندآپ بومی و ملی، برنامه ویژه کودکان و غیره خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: این مراسم جشنی در شان و تامین کننده کرامت دختران این دیار خواهد بود و برای دختران سنندج دعوتنامه ارسال می‌شود.

حجت‌الاسلام رازیانی اذعان کرد: در برگزاری این رویداد بزرگ از نظرات ادارات و سایر دستگاهها استفاده خواهد شد.

وی با بیان اینکه کردستان تجربه برگزاری برگزاری رویدادهای فرهنگی شاد و پرمخاطب را دارد بطوریکه سال گذشته مهمانی امت احمد در استان با کمک همه ارگانها و ادارات و رسانه‌ها برگزار شد و مورد اقبال عموم مردم قرار گرفت.

کد خبر 6094044

دیگر خبرها

  • تورم نقطه به نقطه فروردین ماه اعلام شد
  • بانک مرکزی: تورم نقطه‌به‌نقطه در فروردین به کمتر از ۳۵ درصد رسید
  • سفر وزیر خارجه ایران به گامبیا برای شرکت در پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی
  • تئاترحوزه هنری استان به جشنواره سراسری بچه های مسجد راه یافت
  • تپش دانش بومی در قلب خودروی ایرانی
  • راهیابی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره تئاتر مسجد
  • ارائه تکنولوژی‌های بومی در بخش کشاورزی/ رفع مشکل صادرات با آفت‌کش زیست‌سازگار
  • مولفه‌های بومی امنیت روانی در اردبیل احصا شود
  • ۲۴ اردیبهشت سنندج میزبان جشن بزرگ «روز دختر» است
  • تولید و تجهیز ۱۰۰ آزمایشگاه شناختی با فناوری ایرانی