Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@22:32:37 GMT

سد پیله‌سحران اردبیل آماده بهره‌برداری شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۸۷۸۷

سد پیله‌سحران اردبیل آماده بهره‌برداری شد

مدیر آب و خاک و امور مهندسی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: سد پیله‌سحران اردبیل با ظرفیت پنج میلیون متر مکعب آماده بهره‌برداری است. ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶ استانها اردیبل نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، کریم فکور صبح امروز در بازدید از مراحل پایانی عملیات سد پیله سحران اردبیل اظهار داشت: میزان ذخیره آب این سد پنج میلیون متر مکعب است و حجم تنظیمی آن به 5.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

6 میلیون مترمکعب نیز می‌رسد که درحال حاضر این سد آماده بهره‌برداری شده است.

وی افزود: برنامه‌ریزی شده است تا پایان سال این سد به بهره‌برداری برسد که سال گذشته به میزان دو میلیون مترمکعب آبگیری صورت گرفته است که امسال نیز با پایان عملیات اجرایی چهار میلیون متر مکعب نیز بر میزان آب این سد افزوده خواهد شد.

مدیر آب و خاک و امور مهندسی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل بیان کرد: برای تکمیل این طرح یک ایستگاه پمپاز آب با کارایی قدرتمند آب را به اراضی پایاب منتقل خواهد کرد و به صورت نابه‌هنگام نیز یک و نیم میلیون مترمکعب آب از این سد نیز به سد کمی‌آباد و رضی‌آباد پمپاژ خواهد شد.

فکور تصریح کرد: اراضی پایاب این سد بیش از سه هزار هکتار بوده که تمامی آن به سیستم‌های نوین آبیاری مجهز خواهند شد و با اصل بهره‌وری از آب مصرفی بیشترین میزان محصول در واحد سطح تولید خواهد شد.

مدیر آب و خاک و امور مهندسی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: اجرای این گونه عملیات اجرایی و گسترش سدهای ذخیره آب ضمن ایجاد اشتغال و کارآفرینی و تولید سبب مهاجرت معکوس روستاییان از شهرها به روستاها خواهد شد و هر سال شاهد رونق تولید در منطقه خواهیم بود.

انتهای پیام/ش

R41374/P1377/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۸۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ به مناسبت هفته سلامت و با هدف حفظ سلامت کارگران،خانه بهداشت کارگری در یکی از مجموعه های تولیدی ناحیه صنعتی آئینه ورزان دماوند به بهره برداری رسید.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • سد شهید لشگری نهب آماده بهره برداری
  • برنامه ریزی برای توزیع ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان در گیلان
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است 
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه