Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-27@04:38:15 GMT

سرمربی آمیان: قدوس رهبر تیم من است

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۸۸۴۷

کریستوف پلیسیه، سرمربی باشگاه آمیان فرانسه به تمجید عملکرد مهاجم ایرانی اش پرداخت. پلیسیه از سال 2015 هدایت آمیان را برعهده گرفته است. او از سبک بازی سامان قدوس که با ثبت گل های حیاتی و بازی های قابل قبول به یکی از مهم ترین بازیکنان آمیان تبدیل شده رضایت کامل دارد. سامان که برای حضور در اردو تیم ملی ایران راهی قطر شده است در آخرین دیدار آمیان مقابل تولوز با حضور 81 دقیقه ای موفق شد پاس تنها گل تیمش را ارسال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمیان با تک گل الکسیس بلین تولوز را شکست داد و به جایگاه شانزدهم لیگ فرانسه صعود کرد.

کریستوف پلیسیه درباره قدوس می گوید: "قدوس رهبر تیم من است. او تکنیکی و هجومی بازی می کند و می تواند الگوی درست برای تیم ما باشد. تلاش خستگی ناپذیر او در زمین مسابقه مثال زدنی است. به نظرم سامان بازیکن کاملی است و دیدن سبک بازی او در مسابقات و تمرینات شگفت انگیز است."

سامان قدوس فردا در جریان دیدار تیم ملی ایران مقابل ونزوئلا حضور خواهد داشت و پس از آن بازی، برای حضور در رقابت حساس تیمش در مقابل المپیک مارسی به فرانسه باز خواهد گشت.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فرانسه بازی تیم ملی ایران قطر زمین تیم ملی ونزوئلا رقابت المپیک المپیک بازی تیم ملی ایران زمین ونزوئلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۸۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت شمشیربازان روسی در المپیک پاریس

شمشیربازان روسی در بازی‌های المپیک پاریس شرکت نخواهند کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری فرانسه؛ شمشیربازان روسی در بازی‌های المپیک تابستانی پاریس (فرانسه) شرکت نخواهند کرد.

قرار است در سه روز آینده یک تورنمنت انتخابی المپیک در رشته شمشیربازی در لوکزامبورگ برگزار شود که ورزشکاران روسی اجازه شرکت در آن را ندارند.

بازداشت یک نوجوان به ظن تدارک حمله تروریستی در المپیک

پیش از این کنگره فدراسیون جهانی شمشیربازی (FIE) با اکثریت آرا تصمیم گرفت شمشیربازان روسیه و بلاروس را در وضعیت بی‌طرف به مسابقات بین‌المللی بازگرداند. در همان زمان، این فدراسیون به تعدادی از ورزشکاران برجسته روسیه از جمله قهرمانان المپیک سوفیا پوزدنیاکوا، سوفیا ولیکایا و یانا یگوریان اجازه شرکت در مسابقات را نداد. در بازی‌های المپیک توکیو، شمشیربازان روسی در مجموع سه مدال طلا، چهار نقره و یک برنز به دست آوردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاهش حضور آمریکا در آفریقا / حاکمان جدید ساحل آفریقا در پی کاهش روابط سیاسی و نظامی با فرانسه و آمریکا هستند/ نیجر حضور نیروهای آمریکایی را غیرقانونی اعلام کرد +فیلم    
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • غیبت شمشیربازان روسی در المپیک پاریس
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه
  • روایت رهبر انقلاب از توصیه‌‌ها به ایشان برای پذیرش خواسته‌های آمریکا
  • گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)
  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لوریان + پخش آنلاین
  • شناسایی و پلمپ کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان