Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@03:24:35 GMT

نمایش «تنهایی» در عجب شیر به روی صحنه می رود

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۹۰۳۳

نمایش «تنهایی» در عجب شیر به روی صحنه می رود

فرهاد جبارپور روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: فرناز فتح راضی، عرفان شاهین، اسماعیل قربانپور و علی جباری در این نمایش ایفای نقش می کنند.
وی گفت: این نمایش هر روز از ساعت 16 تا 17.30 و به مدت سه شب در عجب شیر اجرا می شود و علاقه مندان به هنرهای نمایشی می توانند از آن دیدن کنند.
وی افزود: موضوع این نمایش روایت مشکلات و آسیب های اجتماعی فضای مجازی در جامعه امروزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


**
دو هزار جلد کتاب رایگان در عجب شیر توزیع شد
رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی عجب شیر گفت: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی بیش از دو هزار جلد کتاب به ارزش 20 میلیون تومان به صورت رایگان در بین کتابخانه ها و کانون های فرهنگی و هنی مساجد شهرستان توزیع شد.
جبارپور هدف از اقدام را بالا بردن سطح آگاهی ، دانایی و سرانه مطالعه در جامعه عنوان کرد و گفت: با وجود ابزارهای ارتباطی همچون فضای مجازی، نشریات،‌ رادیو و تلویزیون، کتاب همچنان بهترین ابزار ارتقا سطح دانش و آگاهی بوده و نقش بسزایی در توسعه هر جامعه دارد.
وی افزود: بخش قابل توجی از این کتاب ها به عناوین کودک و نوجوان، ادبیات، رمان، تاریخ، روانشناسی، فرهنگی و هنری، مذهبی، علمی، قرآنی و کمک درسی اختصاص دارد و بر اساس نیاز هر منطقه در بین کتابخانه های خضرلو و هرگلان و کانون های فرهنگی و هنری مساجد توزیع شده است.
شهرستان عجب شیر با 71هزار نفرجمعیت در 98 کیلومتری جنوب غرب تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7485
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی ادبیات شیر فضای مجازی کانون های فرهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۹۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند

به گزارش روابط عمومی تماشاخانه‌ی ایران‌شهر؛ نمایش گنجشک مفرغی به کارگردانی شهرام کرمی با بازی اصغر همت، مجید رحمتی، یلدا عباسی، ایمان سلگی اجرا می‌شود.

این نمایش از ۲۵ اردیبهشت ماه در سالن استاد سمندریان این تماشاخانه به صحنه می‌رود.

طراحان و عوامل این نمایش عبارتاند از: امیر حسین شفیعی تهیه کننده، سینا ییلاق بیگی طراح صحنه، مژگان عیوضی طراح لباس، بابک کیوانی طراح صدا و آهنگساز، تینا بخشی طراح گریم، رضا خضرایی طراح نور، مازیار تهرانی طراح پوستر و بروشور، محمد حسن درباغی‌فرد دستیار کارگردان و برنامه‌ریز، مصطفی قاهری طراح گرافیک و ساخت تیزر، امیر قالیچی تبلیغات مجازی، سیامک سقایی عکاس و نیلوفر رازمند منشی صحنه.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نمایش راز خوشه‌ی پروین در تبریز به روی صحنه‌ می‌رود
  • از فردریک تا بازگشت به خان نخست
  • «اسب قاتلین» ۲ اجرایی شد
  • نمایش «اسب قاتلین» دو اجرایی شد
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • برج بابل، برج سکوت؛ جستاری در ستایش سکوت و تنهایی
  • «همسایه شما، زهره» بیانگر بی‌مهری جامعه/ درخشنده دردی لاعلاج ساخته است
  • چرا ژاپنی‌ها به نقاشی «ارواح» علاقه دارند؟
  • عکس | حامد بهداد با عینک قرمز به سینما می‌ِآید!
  • بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند