Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان ضمن تشریح برنامه های چهل سالگی انقلاب در کرمان، گفت: دشمن فقط دل به جنگ روانی و رسانه ای بسته است لذا پیام ها رسانه ها نبیاد به گونه ای باشد که دشمن شادکن باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، احمد علیرمضانی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان امروز ( 28 آبان ) در نشست خبری با اشاره به هفته وحدت و تبریک میلاد پیامبر و امام صادق علیه السلام، افزود: رسانه یک مفهوم عام و فراگیر است، قدرت رسانه ها متفاوت است اما هر رسانه به اندازه مخاطب خود اثرگذار است لذا رسانه ها به عنوان ابزار قدرت در سراسر جهان هستند و به همین دلیل دشمنان ما امروز بیشترین امیدی که دارند، استفاده از ابزار رسانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان این مطلب که دشمنان نظام میلیاردها دلار در سراسر کشور جهت کم رنگ کردن ارزش ها هزینه کرده است، اظهار داشت: دشمنان انقلاب اتاق فکر تشکیل داده و هجوم هماهنگی در ایران را ایجاد کرده اند و در این زمینه از تمام ظرفیت خود استفاد می کنند.

 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان با اشاره به اینکه جنگ احزاب در رسانه ها شکل گرفته است و همه دشمنان وارد گود شده اند، خاطرنشان کرد: مهم ترین ابزار اثرگذاری دشمنان علیه ایران استفاده از ابزار رسانه است.

 

وی با بیان این مطلب که دشمن در حوزه نظامی هیچ قدرتی ندارد و شرایط بین المللی در غزه و فلسطین این امر را به اثبات می رساند، بیان داشت: در عرصه اقتصادی که دشمن دل بسته است، به دلیل ضعف درونی خودمان است همچنین در عرصه سیاسی نتواستند اقشار مختلف مردم را به نفع اهداف خود هدایت کنند.

 

علیرمضانی با اشاره به اینکه دشمن فقط دل به جنگ روانی و رسانه ای بسته است، افزود: پیام های رسانه ها نباید به گونه ای باشد که دشمن شادکن باشد.

 

وی با بیان این مطلب که صدا و سیمای مرکز کرمان وظیفه دارد که از ارزش های نظام دفاع کند، با اشاره به اینکه 27 عنوان برنامه تلویزیونی در راستای معرفی دستاوردهای چهل سالگی انقلاب داریم که تا الان بالغ بر 8 هزار برنامه در حوزه سیما تولید شده است و در این زمینه ما هیچ نگاه سیاسی و جناحی نداریم، ابراز داشت: در برنامه « بلندای افتخار » از همه استاندارانی که در این چهل ساله مسئولیت داشتند، برنامه تهیه و پخش می شود.

 

وی برنامه « گفتگوی ویژه » را از دیگر فعالیت های این مرکز در زمینه معرفی دستاوردهای انقلاب عنوان کرد که در این برنامه مسئولین اقدام به بیان برنامه های خود می پردازند، اظهار داشت: در زمینه پخش مستند برنامه ای برای معرفی 40 سردار شهید داریم که این برنامه تا برگزاری کنگره ۶ هزار و ۵۰۰ شهید استان ادامه دارد همچنین دو سریال در این ایام در دست تهیه و پخش است و همچنین دو کار خوب نیز در زمینه تله فیلم تهیه شده است.

 

علیرمضانی با اشاره به اینکه مستند مشاهیر انقلاب و ارمغان انقلاب نیز از دیگر برنامه های چهل سالگی انقلاب است، افزود: 60 درصد مردم در مرکز استان مراجعه به شبکه استانی دارند و آمار دقیقی در این زمینه در شهرستان های استان نداریم.

 

وی با بیان این مطلب که 23 برنامه رادیویی در 11 هزار دقیقه جهت معرفی دستاوردهای چهل سالگی انقلاب داشته ایم، عنوان داشت: در حوزه خبر به غیر از فعالیت های روتین، 18 گزارش ویژه از دستاوردهای نظام تولید شده است.

 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان با اشاره به تهیه برنامه تریبون آزاد در راستای چهل سالگی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: مستند مسجد جامع کرمان در چهار قسمت، تولید و نشر کلیپ های انقلاب من، تولید پوستر، تهیه 3 پژوهش، تولید 4 قطعه موسیقی و غیره از دیگر برنامه های معرفی دستاوردهای چهل سالگی انقلاب اسلامی است.

 

وی با بیان این مطلب که وقتی دشمنان نظام به دنبال شایعه پراکنی هستند ما نیز باید در زمینه های مختلف به بیان برنامه ها و دستاوردهای نظام بپردازیم، افزود: همه ما رسانه ای ها همه به انقلاب، نظام و ولی فقیه مقید هستیم لذا می طلبد که تلاش های خود را بیشتر کنیم بنابراین امروز دشمن در عرصه رسانه می خواهد فکر مردم ما را متزلزل کند.

 

غلیرمضانی با اشاره به اینکه کنگره 6 هزار و 500 شهید استان که در اسفندماه برگزار می شود، همه ما وظایفی داریم، تصریح کرد: در بخش این کنگره بخشی به نام سایر رسانه ها داریم که بودجه ای هم گذاشته شده است و رسانه هایی که در این زمینه فعالیت کنند، تقدیر می شوند.

 

 

پایان پیام/480

منبع: شبستان

کلیدواژه: ارزانی شیراز بیرجند استان همدان ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور رژیم صهیونیستی سنندج آمریکا محمد جواد ظریف چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۹۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف پژو پارس و کامیون در بم / ۲ کشته و ۶ مصدوم

آفتاب‌‌نیوز :

این حادثه رانندگی ساعت ۲۰:۵۴ شامگاه شنبه در بم، روبه‌روی پمپ بنزین صوفی آبادی رخ داده است.

به گزارش مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی کرمان، تعداد ۲ دستگاه آمبولانس برای کمک به مصدومان این حادثه اعزام شد و مصدومان به بیمارستان پاستور بم انتقال یافتند.

مرکز شهرستان بم در فاصله ۱۹۵ کیلومتری شرق شهر کرمان قرار دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • فعالیت در زمینه گام دوم انقلاب؛ توقعی به جا از تهران تایمز است
  • ضرورت توانمندسازی خانواده‌ها در زمینه سواد سلامت
  • پخش شب آوا از شبکه باران
  • پخش مناظره‌های انتخاباتی از صدا و سیمای فارس
  • برنامه های دهه کرامت حرم حضرت فاطمه معصومه (س) تشریح شد
  • مرکز ملی مغز با هدف گسترش خدمات در زمینه علوم شناختی راه‌اندازی می‌شود
  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی
  • تصادف پژو پارس و کامیون در بم / ۲ کشته و ۶ مصدوم
  • تشریح برنامه‌های هفته میراث‌/ پاسداشت زبان فارسی وتجلیل از فعالان
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی پانزدهم اردیبهشت