Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر: حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان که به استان آذربایجان غربی سفر کرده است، صبح امروز (دوشنبه) در جمع مردم شهرستان خوی اظهار داشت: خوشحالم که امروز سفر را از شهر دارالایمان، فرهنگ، علم و دانش و جهاد و ایثار و فقاهت و عرفان آغاز می‌کنیم. شهر خوی در میان همه مردم ایران بعنوان شهر پر نشاط و نگینی در مرز‌های غربی ایران می‌درخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیامبر برای ما و برای جهانیان خیر و رحمت و معنویت و برادری و همزیستی مسالمت آمیز و اخلاق و زندگی مادی و معنوی را برای بشر به ارمغان آورد. فخر ما این است که پیرو آن پیامبر رحمتی هستیم که برای همه جهانیان رحمت و مهربانی بود. فخر ما اسلام، ایران است و البته ما ایرانیان به آذربایجان قهرمان هم افتخار می‌کنیم. آذربایجان همواره بعنوان سنگر بزرگ حراست و حفاظت از ایران بزرگ و مقتدر اسلامی بوده و امروز هم هست.

روحانی ادامه داد: در سایه مراسم و مسیر و راهی که پیامبر عظیم الشان با آن آشنا کرده است، امروز در مسیر اقتدار و قدرت ایران اسلامی هستیم. از مردم شریف و قهرمان ایران در این ایامی که دشمنان می‌خواستند ما را از استقلال و آزادی و اسلام و جمهوریت و مردم سالاری پشیمان کنند، باقدرت و اقتدار ایستادگی کردید تشکر کنم. آن‌ها می‌خواستند ۱۳ ابان ایران را آشفته ببینند و روز غم و اندوه مردم ایران مشاهده کنند، اما مردم ایران با مقاومت و ایستادگی شان این روز را روز قدرت و ایستادگی ملت در برابر دشمنان به نمایش گذاشتند. ملت ما پاسخ آمریکا را در روز ۲۲ بهمن امسال خواهد داد.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه کاخ نشینان کاخ سفید بدانند ملت ما ملتی بزرگ و غیور است که همواره بدنبال فرهنگ عاشوراست، گفت: ما فقط در برابر خداوند بزرگمان سر فرود می‌آوریم؛ رکوع و سجود خواهیم کرد و در برابر هیچ قدرتی سر فرود نخواهیم آورد.

روحانی تصریح کرد: دشمنان ما در مسیر ایجاد فشار اقتصادی و فشار جنگ روانی بر ملت ایران هستند، آن‌ها فکر می‌کنند در سایه فشار به مردم در برابر حرف ناحق و نابجا و قلدرمآبانه آن‌ها تسلیم خواهیم شد.

وی اظهار کرد: مردم عزیز ایران باید بدانند ما به عهدمان وفادار بودیم، باید بدانند در قراردادهایمان در برابر دنیا طبق فرهنگ اسلام به عهدمان وفا کردیم. ما آغازگر منازعه و جنگ اقتصادی با کسی نبودیم، اما آن‌ها در سایه شکست‌های پیاپی در منطقه به فکر انتقام گیری از ملت ایران هستند.

رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: آن‌ها فکر می‌کنند که این ایران است که پای آمریکا را از منطقه قطع کرده است و این جوانان ایران هستند که پای استعمار را از کل منطقه بریده است. آن‌ها فکر می‌کنند اگر در عراق و سوریه و یمن شکست خوردند به خاطر ایستادگی ملت ایران است؛ اشتباه می‌کنند این ایستادگی کل ملت‌های منطقه در کنار ملت ایران است. ملت‌های عراق، سوریه، یمن، افغانستان، پاکستان، لبنان و سراسر دنیای اسلام به فکر استقلال خود هستند.

روحانی با بیان اینکه هر زمانی برادران مسلمان از ما یاری بخواهند به وظیفه‌مان عمل می‌کنیم و آن‌ها را یاری خواهیم کرد، گفت: ما تلاش کردیم و نگذاشتیم دشمنان داعش را بر منطقه مسلط کنند و می‌دانیم که آن‌ها از این مساله عصبانی و ناراحت هستند.

ادامه دارد...

منبع: فردا

کلیدواژه: روحانی سفر استانی مردم خوی آمریکا 13 آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۹۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سایت حسن روحانی به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان

 

به گزارش  تابناک به نقل از سایت حسن روحانی، دفتر رئیس‌جمهور ایران در دولت‌های یازدهم و دوازدهم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: موارد ردصلاحیت حجت‌الاسلام‌ و المسلمین حسن روحانی در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به صورت اجمالی و تفصیلی برای آگاهی عموم منتشر خواهد شد.

امروز سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری گفت: «مواردی که به صورت مکتوب به روحانی اعلام شده متعدد است و محدود به این چند موردی که گفته شده نیست. چندین موردی هم که توسط او مطرح شده بعضاً به ‌صورت دقیق گفته نشده است.»

 
 
روحانی قبلاً طی سه نامه، پاسخ شورای نگهبان را شامل انتسابات کلی و بدون مستندات عنوان کرده و خواستار ارائه مکتوب دلایل ردصلاحیت شده بود که شورای نگهبان مستندات را برخلاف قانون ارسال نکرده است.

روحانی هفته گذشته در دیدار با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم گفته بود: «من به ایرادات شورای نگهبان پاسخ خواهم داد تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند. موارد ردصلاحیت یکی ادعای اهانت به قوه قضائیه و شورای نگهبان است و دیگری عدم ایستادگی در برابر غرب و اشکال در اجرای برجام و…»

پس از سخنان امروز سخنگوی شورای نگهبان، همه موارد همراه با پاسخ به آن‌ها منتشر خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تجلیل امیرعبداللهیان از ایستادگی ملت ‌و گروه‌های مقاومت فلسطینی در برابر صهیونیست‌ها
  • کنایه به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان درباره ردصلاحیت حسن روحانی
  • اطلاعیه جدید درباره دلایل ردصلاحیت روحانی
  • دفتر حسن روحانی : موارد ردصلاحیت روحانی منتشر خواهد شد
  • دفتر حسن روحانی: موارد ردصلاحیت روحانی منتشر خواهد شد
  • واکنش سایت حسن روحانی به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان
  • داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده
  • کاندیداهای موردحمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی درزنجان و خدابنده
  • چرا پاسخ سخن‌گوی شورای نگهبان درباره رد صلاحیت رییس جمهور پیشین قانع کننده نیست؟
  • شهید «جلال اعتماد» نماد ایستادگی است