Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد با اشاره به اینکه بسیج یکی از بزرگترین دستاودرهای انقلاب است گفت: مردم باید هفته بسیج را با دریافت خدمت بهتر از دستگاه لمس نمایند. ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴ استانها یزد نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، علی اکبر شمس صبح امروز در نشست شورای فرهنگی دادگستری استان یزد، اظهار داشت: نباید هفته بسیج و سایر مناسبت‌‌ها را در قالب یکسری از فعالیت‌های تبلیغی خلاصه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد تصریح کرد: بلکه باید مناسبت‌ها را با انجام فعالیت مضاعف در وظایف ذاتی و ارائه خدمات صادقانه و بی‌منت به مردم در اذهان آحاد جامعه شیرین و ارزشمند جلوه داد.

شمس خدمت‌رسانی بهتر را محوری‌ترین اصل در بزرگداشت مناسبت‌ها دانست و بیان کرد: اکنون قریب به 3000 پرونده در ماه به دادسرای یزد وارد می‌شود که بهترین رویکرد می‌تواند رسیدگی دقیق‌تر و سریع‌تر به این پرونده‌ها و دقت در تحقیق و جمع‌آوری متقن اطلاعات پرونده در جهت احقاق حق و بسط عدالت باشد.

این مقام قضایی تصریح کرد: باید با ترویج فرهنگ بسیج، فعالیت و تلاش در مجموعه و دستگاه‌های تابعه را به تعهد و خلوص بسیج پیوند داد و رضایت مردم را از دستگاه بالا برد.

وی تصریح کرد: بسیج بهترین راهکار برای جلب مشارکت مردمی است و در طول سال‌های پس از انقلاب هم بسیاری از مشکلات کشور به وسیله همین رویکرد مردمی بودن بسیج برطرف شده است.

دادستان عمومی و انقلاب یزد خاطرنشان کرد: امروز بسیج نه تنها در داخل ایران بلکه در نقاط مختلف جهان منشا آثار و خیرات بسیار زیادی بوده است.

شایان ذکر است جلسه شورای فرهنگی دادگستری استان یزد به منظور برنامه‌ریزی جهت بزرگداشت هفته بسیج تشکیل گردید و پیشنهادات ارزنده‌ای جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر هفته بسیج به دبیر خانه معاونت فرهنگی ارائه شد.

انتهای پیام/ش

R41376/P1377/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۹۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات عجیب از گمشدن یسنا کوچولو؛ او را دزدیده بودند؟

دادستان عمومی و انقلاب کلاله اعلام کرد که تحقیقات درباره مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای تا زمان شناسایی و دستگیری همه عوامل ادامه دارد.

به گزارش تسنیم، ‌سیدجواد میردوستی، دادستان عمومی و انقلاب کلاله گفت: بلافاصله پس از اعلام مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای با تشکیل پرونده قضایی عملیات جستجو و اقدامات قضایی، پلیسی و اطلاعاتی برای بررسی موضوع آغاز شد.

دادستان عمومی و انقلاب کلاله گفت: در ادامه بررسی‌ها با توجه به شواهد و قراین ظن بازپرس پرونده مبنی بر ربوده شدن کودک تقویت شد و در پی تحقیقات با دستور بازپرس پرونده چند نفر به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شدند.

 

دیگر خبرها

  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد
  • جزئیات عجیب از گمشدن یسنا کوچولو؛ او را دزدیده بودند؟
  • یسنا ربوده شده بود؟
  • احتمال ربوده شدن یسنا قوت گرفت
  • جزئیات جدید دادستان از پرونده یسنا |‌ شواهد و قرائن نشان می دهد ...
  • دادستان کلاله: یسنا ربوده شده بود
  • بازدید دادستان کل کشور از دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس
  • رسالت اصلی و وظایف ذاتی قوه قضاییه در اولویت است
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • ناتوانی وشکست استکبارجهانی در برابر اراده ملت ایران بسیار مهم است