Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-03-19@07:55:34 GMT

گرشاسبی: سازمان لیگ سوپرجام را به استقلال بدهد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۹۴۲۱

گرشاسبی: سازمان لیگ سوپرجام را به استقلال بدهد

رویداد۲۴  حمیدرضا گرشاسبی بعد از گذشت یک سال از حضور در صندلی مدیریت باشگاه، اکنون با توجه به مصوبه مجلس در خصوص منع بکارگیری بازنشستگان در انتظار تصمیم وزارت ورزش است. با این حال کارنامه مدیریتی او در طول دورانی که باشگاه با محرومیت نقل و انتقالاتی توانسته یک قهرمانی لیگ برتر، یک سوپرکاپ و یک نائب قهرمانی آسیا را به دست بیاورد از عملکرد موفق او می‌گوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزش سه در خصوص شرایط پرسپولیس صحبت کرده که در ادامه می‌خوانید.


اگر محروم نبودیم جام از تهران بیرون نمی‌رفت
تلاش بازیکنان و کادرفنی در کنار آن حمایت هواداران جای قدردانی و سپاس دارد. اتفاقات بزرگی را پشت سر گذاشتیم و در نهایت نائب قهرمان آسیا شدیم. شاید اگر سیامک نعمتی اخراج نمی‌شد و آسیب دیدگی بچه‌ها می‌توانستیم موفقیت بزرگتری کسب کنیم. با این حال باز می‌گویم که خوشا به غیرت بازیکنان. بچه‌ها واقعا غیرت به خرج دادند و هر چه در توان داشتند به کار گرفتند. برگزاری مراسم هم کاملا آبرومند بود و هم آقای اینفانتینو و هم شیخ سلمان و مهمانان دیگر کاملا رضایت داشتند و حتی تقدیر کتبی هم به فدراسیون فرستادند. ما اگر محروم نبودیم، اما مطمئن باشید که جام در تهران می‌ماند. بچه‌ها خیلی سختی کشیدند و واقعا در بازی آخر اینکه سه بازیکن ما با مصدومیت و عصا برای گرفتن مدال آمدند نشان از غیرت آن‌ها بود.


به بچه‌ها و برانکو ایمان داریم و بازی می‌کنیم
بحث سازمان لیگ این است که بازی‌ها تا نیم فصل تمام شود. از طرفی هم ما بازی‌هایی که بخاطر حضور در لیگ قهرمانان آسیا عقب افتاده زیاد شده است. اما اعلام شده تا قبل از نیم فصل باید بازی‌ها تمام شود. بهرحال می‌شد شرایطی ایجاد کرد که زمان بازی ما زمانی باشد که بازیکنان ملی‌پوش ما حداقل باشند. ما اکنون دو بازیکن با افتخار در تیم ملی ایران داریم و حتی کیفیت بازیکنان‌مان را اینقدر می‌دانیم که بیشتر هم باشند. در کنار این دو بشار رسن هم در تیم ملی عراق است. با این حال اعلام کردند که بازی باید ۲۸ آبان برگزار شود و ما مشکلی نداریم و بازیکنان ما با انگیزه و قدرت بیشتری که از حمایت هواداران می‌گیرند به بازی خواهند پرداخت.


قبول کردیم دیدار‌های معوقه را برگزار کنیم
بازی ما با پیکان زمانی بود که باید سه روز بعد باید برابر السد قرار می‌گرفتیم. بازی حساسی بود و احساس‌مان این بود که شرایط برای ما سخت‌تر می‌شود. ما حسین ماهینی را به دلیل مصدومیت از دست داده بودیم، کمال کامیابی نیا و محمد انصاری هم محروم بودند و برانکو ایوانکوویچ هم محروم بود. با توجه به این بازی حساس اگر مصدوم دیگری می‌دادیم شرایط سخت‌تر می‌شد. در تعامل با باشگاه پیکان و سازمان لیگ قرار گذاشتیم بازی زمان دیگری برگزار شود. با برانکو صحبت کردیم و بحث این شد که بازی را عقب بیندازیم، اما نگفتیم در چه تاریخی. مکتوب نوشتیم که با سازمان لیگ همکاری خواهیم کرد. پیشنهاد ما این بود که یکم باشد، ظاهرا آقای برانکو عصبانی می‌شود و زیر بار این تاریخ نمی‌رود و بعد سازمان لیگ این تاریخ را قطعی اعلام می‌کند و ما هم بازی خواهیم کرد.


سازمان لیگ می‌خواست جام را زودتر و بدون مراسم به ما تحویل دهد
بالاخره تاریخ سوپرکاپ خیلی وقت قبل اعلام شده بود. ما در اردوی کرواسی بودیم و برنامه مان را برای این بازی قرار داده بودیم و بچه‌ها هم برگشتند و تمرینات خود را تا قبل از این بازی در تهران دنبال کردند. اینکه آن‌ها حضور پیدا نکردند به هر دلیلی به ما ارتباط ندارد. قانون این را می‌گوید که بعد از اعلام رای سازمان لیگ، کمیته انضباطی، کمیته استیناف و ... که نتیجه سه بر صفر شده جام باید به ما داده می‌شد. خیلی وقت است که می‎‌گفتند بیایید جام را تحویل بگیرید، اما ما می‌گفتیم باید طی مراسم و جشنی آن را تحویل بگیریم. اما در نهایت با توجه به اینکه هواداران ما خواسته داشتند و نگران فرافکنی‌ها بودند و برای رفع نگرانی آن‌ها جام را تحویل گرفتیم. هواداران مطمئن باشند، اما در مراسمی باشکوه یک جشن بزرگ و خوب برای این قهرمانی در سوپرکاپ و مقام نائب قهرمانی در آسیا تدارک خواهیم دید و این جام را تقدیم آن‌ها خواهیم کرد.


استقلال اگر جام می‌خواهد سازمان لیگ به آن‌ها بدهد‌
می‌گویند استقلال هم به دنبال این است که این پرونده را در فیفا دنبال کند؛ خب به ما چه؟ اگر به نتیجه رسیدند که فدراسیون به آن‌ها جام بدهد. ما جامی که برای آن تلاش کردیم را پس نمی‌دهیم. تمام برنامه ریزی ما برای این بازی بود. می‌توانستیم ادامه برنامه آماده سازی را بهتر در کرواسی دنبال کنیم و یک بازی تدارکاتی و آماده سازی خوب هم در نظر بگیریم، اما به قوانین احترام گذاشتیم و بدون هیچ بهانه‌ای در تهران حاضر شدیم. ما پیگیر خسارت هم نشدیم. خسارتی که با عدم انجام این بازی و تبلیغات و بلیت فروشی و ... به باشگاه ما تحمیل شد. ما به احترام هواداران استقلال پیگیر این مسائل نشدیم. بحث این است که ما محروم بودیم و کمبود نیرو داشتیم، اما احترام گذاشتیم به تاریخ اعلام شده و حاضر شدیم، اما نمی‌دانم الان بحث چیست و دنبال چه می‌گردند. برای ما مهم این است که جام را گرفته‌ایم و بگذارید اگر به دنبال جام هستند فدراسیون به آن‌ها بدهد.


حمایت از پرسپولیس برای فینالیست شدن؟
این حرف‌ها از روی کارشناسی نیست. مگر بچه‌های ما کم زحمت کشیدند؟ شجاع با درد مصدومیت روی پای آقای گل آسیا می‌رود و اجازه خودنمایی نمی‌دهد بر پایه حمایت کیست؟ علیرضا بیرانوند با آن واکنش دیدنی ضربه کاپیتان سابق اسپانیا و بارسلونا را رد می‌کند برپایه چه حمایتی بوده است؟ بازیکنان ما با درد و مصدومیت و دست و پای ورم کرده بازی می‌کنند حمایت می‌شود؟ این حرف‌ها را چرا می‌زنید؟ بازیکنان پرسپولیس غیرت را معنای دوباره دادند. اگر منظورتان این حضور و همراهی است که اگر استقلال هم اینجا حاضر می‌شد و می‌توانست بالا بیاید حمایت می‌شد. این خواسته دانش آموزان بود که بازی پخش شود و خوشحالیم که مردم شاد شدند. بچه‌‎های ما برای خوشحالی مردم هر کاری می‌کنند و تنها کاری که از دست‌شان برمی‌آید این است که در زمین جوانمردانه و غیرتمندانه بجنگند. وزارت ورزش لطف کردند و به خواسته معلمان و دانش آموزان احترام گذاشتند. این افتخار بزرگی بود و مشخص بود که همه در کنار آن حاضر شوند تا حداقل کمک معنوی داشته باشند. غیر از این نباید انتظار می‌رفت. هیچ کمک مالی هم نبود و کمک‌هایی برای رفاه حال مردم بود. وقتی صندلی جایگاه‌ها تغییر کرد مگر در شرایط و مصدومیت و اوضاع پرسپولیس تغییری شکل گرفت مقابل حریف؟ اینکه مردم راحت باشند و به آن‌ها احترام گذاشته شود کار بدی است؟ فردا از همین استادیوم هواداران استقلال هم استفاده خواهند کرد.

نشان دادیم غریبه نمی‌تواند بیاید در آزادی ببرد و برود
بچه‌های ما و هواداران ما هم ناراحت شدند بابت حذف و شکست استقلال آن هم در خانه. ما هم دوست داشتیم استقلال به مرحله بالا می‌آمد. این انگیزه ما را در این شرایط سخت بیشتر کرد تا تیمی که استقلال را با سه گل شکست داده بود را از این مرحله حذف کنیم. باید آن را جبران می‌کردیم تا فکر نکنند می‌توانند بیاید و در خانه ما را شکست دهند و بروند. باز هم می‌گویم که هیچ حمایت مالی نبود و بیشتر حمایت‌ها معنوی بود و دست همه آن‌ها را به گرمی می‌فشاریم که کمک‌مان کردند. کمک‌هایی نه تنها برای کمک به پرسپولیس که برای کل فوتبال ایران. ما اگر نیمکت‌مان پر بود نمی‌گذاشتیم جام از ایران خارج شود. یک سال با محرومیت و کمبود بازیکن جنگیدیم و در نهایت بازیکنان ما شایسته بهترین قدردانی هستند. بهترین میزبانی فینال را انجام دادیم و این افتخار فقط برای پرسپولیس نیست و برای وزارت ورزش، مردم فوتبالدوست و ... است. کاپ اخلاق را با افتخار کسب کردیم و شایسته آن بودیم.


برانکو هیچ جا نمی‌رود خیال‌تان راحت
طی روز‌های اخیر صحبت‌هایی زیادی درباره ادامه حضور برانکو ایوانکوویچ در ایران و پرسپولیس شده است. برای چه او مشکل داشته باشد و بخواهد برود؟ هیچ مشکلی هم ندارد و خیلی هم از اوضاع پرسپولیس راضی است. یک سال و نیم دیگر ایشان قرارداد دارد و در کنار ما خواهد بود. بله، مشکل ارزی و قرارداد و پرداخت وجود دارد، اما واقعا ایشان جنتلمن و قابل احترام هستند و همیشه خویشتن دار بودند و حتی در مصاحبه‌های‌شان اعلام کردند وقتی جدال‌های مهمی در پیش دارند ترجیح می‌دهند به این مساله فکر کنند به جای صحبت درباره قرارداد و معوقات. این رفتار برای ما قابل احترام است و همین است که هواداران هم عاشقانه او را دوست دارند. با این حال بحث مساله حرفه‌ای را هم قبول داریم و تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا مشکلات برطرف شود. با پیگیری‌هایی که داشته‌ایم به دنبال این خواهیم بود تا مشکلات را رفع کنیم. در چند روز آینده هم پاداش در اختیار ما قرار خواهد گرفت و آن را به بازیکنان و کادرفنی که تلاش غیرتمندانه‌ای خرج کردند تقدیم خواهیم کرد.


تابع تصمیم وزارت ورزش هستم
در مورد این سوال که آینده‌ام در پرسپولیس چیست را باید از وزاتخانه سوال کنید و در حیطه اختیاراتم نیست پاسخ به آن. طبق قانون و مقررات هر چه هست اجرا می‌کنم و از آن تمکین می‌کنم. تا لحظه آخری که در باشگاه باشم تلاشم را خواهم کرد.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۹۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجمان پرسپولیس و استقلال با دروازه‌ها قهر کردند

گوستاوو بلانکو که مهاجم دونده‌ای محسوب می‌شود امسال فقط دو گل برای استقلال زده که اصلا آمار خوبی نیست. بلانکو فقط توانسته دروازه تیم‌های تراکتور و استقلال خوزستان را باز کند و به عنوان یک مهاجم تخصصی بیلان گل‌زنی مناسبی ندارد. او تک‌مهاجم تخصصی استقلال است و نزدیک به این بازیکن ماشاریپوف بازی می‌کند که بیشتر یک هافبک است و در استقلال فقط یک گل به ملوان بندر انزلی زده است.

 در پرسپولیس هم اوضاع گل‌زنی مهاجمان وضعیت مشابهی دارد؛ عیسی آل کثیر از وقتی دوباره به پرسپولیس برگشته فقط یک گل در لیگ برتر به ثمر رسانده و آخرین گل او به تیم نفت‌وگاز گچساران در جام حذفی بود. آل کثیر در بازی با پیکان حداقل دو فرصت عالی گل‌زنی را خراب کرد و نشان داد که از روز‌های اوج خود فاصله گرفته است. او هم مثل بلانکو تنها مهاجم تخصصی پرسپولیس محسوب می‌شود و در کنارش معمولا امید عالیشاه بازی می‌کند.

اوسمار ویرا در واکنش به گل نزدن مهاجمان تیمش مقابل پیکان گفته بود من اصلا نگران این مسئله نیستم و مشکلات حل خواهد شد.

گفتنی است پرسپولیس و استقلال هر دو در ۲۱ بازی گذشته خود در لیگ برتر تنها ۲۸ گل به ثمر رسانده‌اند که اصلا آمار قابل قبولی محسوب نمی‌شود.

منبع: خبر ورزشی

tags # استقلال ، پرسپولیس سایر اخبار توصیه عجیب دانشمندان؛ به این دلیل مهم گوشت مار پیتون بخورید! از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! تجربه نزدیک به مرگ چیست و چه حسی دارد؟

دیگر خبرها

  • تلخ‌ترین اتفاق سال برای نکونام
  • مهاجمان پرسپولیس و استقلال با دروازه‌ها قهر کردند
  • رقابت قهرمانی فقط بین پرسپولیس و استقلال نیست
  • فرجی: فقط با استقلال رقابت نمی‌کنیم
  • کار پرسپولیس برای قهرمانی سخت است/ استقلال بسته بازی کرد
  • تصمیم‌گیری درباره «اوسمار» زود است
  • دربی سرد و کسل‌کننده به نفع استقلال بود
  • شیوه جدید واگذاری استقلال و پرسپولیس اعلام شد (+عکس)
  • تنها استفاده از وی‌ای‌آر در دربی (عکس)
  • جنگ بر سر جواد نکونام